Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ervaring is: je ouders niet aanspreken op hun gedrag/ gewoontes, het helpt toch niet. Of het nu gaat over roken, alcohol, fricandellen eten om 22u, een heel pak blueband gebruiken om een gehaktbal te bakken, de hele dag niet uit de sta op stoel komen...believe me..been there done that! Ikzelf werd gefrustreerd en gezien als "die gezondheidsfreak die het altijd beter weet" en zelf gaan ze vrolijk door met hun gewoontes, zelfs na omleidingen, verschillende ic opnames, reanimaties.... geloof me: laat ze hun eigen gang maar gaan. (Waarschuw ze hooguit een enkele x, zodat je het jezelf niet kwalijk kan nemen dat je er nooit iets over gezegd hebt..)

-75kg ....Hehe heb wel front raises met hem gedaan aan ze nek maar dat vonden me ouders niet zo tof
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 23:21 ----------
Zegt alles vriend. Je bent gewoon ondergeschikt. Deal with it
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 23:22 ----------
Misschien laat ik je wel me maaltijden koken arnodsi. Ik zal je maar me b*ch maken
Boeien man''jij weegt 30kg minder dan mij weeg.'' ok arnodsi.
Hoe moet peanut zich nou voelen? he hoe??![]()

Boeien man
Wat gaat ie doen, zijn kwakje deponeren op mijn pic?

arnodsi jij begon met je gewicht te pronken. Totdat er iemand zwaarder dan jij kwam.

arnodsi jij begon met je gewicht te pronken. Totdat er iemand zwaarder dan jij kwam.
Never nooit niet dat die gast 75kg is.
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 23:34 ----------
I'm off, need some sleep. Tot morgen jongetjes van het goede topic

eeeen het is komkomertijd. Ik ga maar eens slapen. Morgen weer een zware dag die me hier op dbb te wachten staat.

hé, waar ik woon is het correct30kg minder dan mij.. Jammer hoor Arnodsi, begon je net te mogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dacht je echt dat hij een cactus in zijn anus ging stoppen?