XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol in dit topic was het om te lachen man. Heel dit topic is een joke, er wordt niets serieus gepost. En wat ik over Suwardi zei meende ik ook. Ik zei niet dat hij een slecht fysiek heeft, ik zei dat hij een matig fysiek had voor al die AAS die hij al in zijn lijf heeft steken. En voor die kerel heb ik geen respect meer. Het enige dat hij poste was dat of hij wijven had gedoet of hij was weer iemand aan het uitschelden.

En ja mijn fysiek is verre van perfect, maar normaal bash ik nooit mensen. Maakte nu gewoon 1 joke :roflol: Al was het niet eens een mop, eerder een constatering. Maar die is blijkbaar fout overgekomen

AAS is geen wondermiddel al lijkt de media dat zo te willen laten lijken. Suwardi heeft echt geen slecht fysiek het is nog geen groot beest maar dat moet je genetica maar net toelaten (hoeveel mensen bereiken uberhaupt meer dan hij valt echt nog vies tegen hoor). Ik vind suwardi wel een toffe pik, heeft naar mijn inziens wel meer gepost dan alleen over chicks. Heb daar ook weinig problemen mee beter zou iedere kerel zo vaak regelen als hij hehe. Maar ja hij zit gewoon in een bepaalde fase van ze leven net als jij in een bepaalde fase zit.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 00:46 ----------

Me pa is 2,05m en me ma 1,87m.

Op school zei me biologie leraar dat je tot je 21ste groeit.

Ok ja zou best kunnen hoor. Dacht dat die groeischijven wat betreft botten wel dichtzaten na je 18de in ieder geval maar je kan altijd is informeren. Hgh is the way to go dan.

AAS is geen wondermiddel al lijkt de media dat zo te willen laten lijken. Suwardi heeft echt geen slecht fysiek het is nog geen groot beest maar dat moet je genetica maar net toelaten (hoeveel mensen bereiken uberhaupt meer dan hij valt echt nog vies tegen hoor). Ik vind suwardi wel een toffe pik, heeft naar mijn inziens wel meer gepost dan alleen over chicks. Heb daar ook weinig problemen mee beter zou iedere kerel zo vaak regelen als hij hehe. Maar ja hij zit gewoon in een bepaalde fase van ze leven net als jij in een bepaalde fase zit.
.
Dat het geen wondermiddel is weet ik ook, was gewoon mijn mening. We zitten nog altijd op een forum. Hij gaf zijn mening over mijn fysiek, ik gaf mijn mening over zijn fysiek.

Ok maar ik blijf erbij dat je je te bijdehand gedraagd over wat andere bereiken gezien waar je zelf staat heb je niet echt recht van spreken. Begrijp niet echt waarom je dat zelf niet inziet.

Ok maar ik blijf erbij dat je je te bijdehand gedraagd over wat andere bereiken gezien waar je zelf staat heb je niet echt recht van spreken. Begrijp niet echt waarom je dat zelf niet inziet.
Lol, suwardi is de enige waar ik in discussie mee ben gegaan. Voor de rest heb ik nooit iemand gedist, of proberen te dissen.

Dat van daarnet tegen x yzyz x fzoiets was een mopje die blijkbaar fout was overgekomen.

Nu is de pret bedorven in dit topic door onze discussie :o :sad:

Wedstrijdje: laat posten

Inb4 2:10

Wat maakt die skrillex belachelijk slechte muziek zeg lol

Ik ben even te lui om de laatste 20 pagina's te lezen (heb de eerste 60 wel gelezen, en zal de rest morgen wel lezen als ik weer nuchter ben), maar ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik heb op een ander forum gezeten waarop ook een "meisje" zat. Zij heeft exact, maar dan ook echt exact hetzelfde gedrag vertoond als KathleenRawr, 5 jaar lang. Precies dezelfde soort posts, korte one-liners en al die shit. Uiteindelijk was het dus, zoals toch uiteindelijk vermoed, een jongen.
Ja, jullie proberen al dagen lang een jongen te regelen. Ga je maar schamen.

KathleenRawr zal overigens, net als de persoon waarmee ik te maken had op mijn forum vroeger, nog heel lang beweren dat het een vrouw is. Fake foto's maken is zo makkelijk :'). HEEL makkelijk. Zelfs een lepel .in de foto tevoorschijn toveren is geen probleem, AT ALL.

Ik ben even te lui om de laatste 20 pagina's te lezen (heb de eerste 60 wel gelezen, en zal de rest morgen wel lezen als ik weer nuchter ben), maar ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik heb op een ander forum gezeten waarop ook een "meisje" zat. Zij heeft exact, maar dan ook echt exact hetzelfde gedrag vertoond als KathleenRawr, 5 jaar lang. Precies dezelfde soort posts, korte one-liners en al die shit. Uiteindelijk was het dus, zoals toch uiteindelijk vermoed, een jongen.
Ja, jullie proberen al dagen lang een jongen te regelen. Ga je maar schamen.

KathleenRawr zal overigens, net als de persoon waarmee ik te maken had op mijn forum vroeger, nog heel lang beweren dat het een vrouw is. Fake foto's maken is zo makkelijk :'). HEEL makkelijk. Zelfs een lepel .in de foto tevoorschijn toveren is geen probleem, AT ALL.

:roflol:

Maar goed, zelf dacht ik inderdaad ook dat het een jongen was.. Maar met tinyeye heb ik geen hits kunnen vinden op de foto's dus als ze een fake is dan is het wel een goede fake.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 09:11 ----------

Lol, suwardi is de enige waar ik in discussie mee ben gegaan. Voor de rest heb ik nooit iemand gedist, of proberen te dissen.

Dat van daarnet tegen x yzyz x fzoiets was een mopje die blijkbaar fout was overgekomen.

Bijna :roflol:

Nouja ik heb die van jou van jou ook bijna altijd fout :p

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 09:15 ----------

Gaat het er niet om hoe hard je ergens voor werkt wat zorgt dat je respect krijgt?

Zou wel heel kort door de bocht zijn als resultaat gelijk staat aan hoeveel respect iemand moet hebben..

80?? insane

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.596
M'n ontbijten komen echt m'n strot uit! Ik ga stoppen met ontbijten. Wat, ik ga stoppen met eten. Ik ga me geheel onthouden van eten en drink vanaf nu alleen nog maar water. Zelfs op water ga ik gainen. IK GAIN OP ALL KINDS OF WATER BITCHESSSSSSS

De mods zijn op vakantie?
80 pagina's hory sheet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.599
Bij deze zijn alle belangrijke personen uit dit topic uitgenodigd voor de begrafenis van m'n moeder. Er zullen cornetto's in overvloed zijn.

Bij deze zijn alle belangrijke personen uit dit topic uitgenodigd voor de begrafenis van m'n moeder. Er zullen cornetto's in overvloed zijn.

Eigenlijk zou je het aan je ma moeten laten zien, zeggen dat er een bijna 1600 posts tellend topic is over haar waar iedereen haar aanmoedigt om af te vallen :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven