Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Thanks, nu mag ik mijn avondeten uit mijn toetsenbord gaat lospeuteren..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op powerliftstijl is het makkelijkBB stijl is wat anders.
Nah, zo zwaar wil ik niet wegen. Doel momenteel is 90kg op 10%

De winnaar van de olymische spelen (clean and jerk had ik gezien) had imo toch een aardige pens.Wat is powerlifting style dan? Denk je dat die maar onbeperkt dik worden? Lekker handig in een sport waarbij je gewichtsklassen hebt.. Ik meende gelezen te hebben dat je die paar kilootjes die jij had gegained niet vast kon houden, dus het zal vast wel makkelijk zijn voor jou.
En jij weet ook wel dat je fing jaloers bent op maxiamento's zijn stats en al die andere midgets die gaan zeuren dat het niet om lengte en gewicht gaat. Op foto's gaat het nog wel, maar in het echte leven![]()
ja ben 5-6kg kwijt. Deel door blessure en andere deel door cutten.
Wat is powerlifting style dan? Denk je dat die maar onbeperkt dik worden? Lekker handig in een sport waarbij je gewichtsklassen hebt.. Ik meende gelezen te hebben dat je die paar kilootjes die jij had gegained niet vast kon houden, dus het zal vast wel makkelijk zijn voor jou.
En jij weet ook wel dat je fing jaloers bent op maxiamento's zijn stats en al die andere midgets die gaan zeuren dat het niet om lengte en gewicht gaat. Op foto's gaat het nog wel, maar in het echte leven![]()

En trouwens, je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg man![]()

DG80?

Vandaag wel een prima dag gehad hoor!
En inderdaad trainen is vrij weinig deze week![]()
De volgende keer als ik je zie geef ik je een knuffel dirk, weer een keer meeten bij baarn?
)
Dat doet mij deugd!
Vandaag op visite geweest bij iemand die vast ook wel met jou wil knuffelen (hoop alleen voor jou dat diegene jou dan niet kapot knijpt)

Ey iemand een idee om langer te worden wil namelijk basketbal en bodybuilding samen doen.(srsly)
Lol in dit topic was het om te lachen man. Heel dit topic is een joke, er wordt niets serieus gepost. En wat ik over Suwardi zei meende ik ook. Ik zei niet dat hij een slecht fysiek heeft, ik zei dat hij een matig fysiek had voor al die AAS die hij al in zijn lijf heeft steken. En voor die kerel heb ik geen respect meer. Het enige dat hij poste was dat of hij wijven had gedoet of hij was weer iemand aan het uitschelden.Mijn stats zijn wel real hoor![]()
Ging mij om het feit dat je mensen ging bashen op hun stats terwijl je zelf ook verre van perfect bent. Dus een klein toontje lager zingen kan ook geen kwaad. Weet niet of jij t was die tegen suwardi zei dat hij een matig fysiek had maar probeer zoiets eerst zelf maar eens te bereiken. Ik denk dat je de boel zwaar onderschat. En al zijn het misschien geintjes een beetje respect voor je medemens is wel op ze plaats ben dr verder helemaal niet op uit om mensen te domineren maar af en toe een correctie lijkt jammer genoeg nodig.
Al was het niet eens een mop, eerder een constatering. Maar die is blijkbaar fout overgekomen