XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé gebeurt hier nog iets boeiend? Verveel me :sad:

:fuu: ik haat herexamens

Ik was net met een mooi meisje wezen wandelen, had de hond in de auto gepist en toen ik haar thuis bracht stond haar ma voor t huis dus durfde geen afscheidskus te geven :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 17:43 ----------

tevens: waar heb je examens voor?

Laatst bewerkt:
Ik was net met een mooi meisje wezen wandelen, had de hond in de auto gepist en toen ik haar thuis bracht stond haar ma voor t huis dus durfde geen afscheidskus te geven :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 17:43 ----------

tevens: waar heb je examens voor?
Het was haar auto toch mag ik hopen?

Principes van de marketing
Consumentengedrag
Frans
Recht en ondernemen
Religie Zingeving en Levensbeschouwing :roflol: wat een rotvak

5 teveel dus :sad:

Auto van mijn ma :fa:

En waarom zou je frans/religiemeug leren? :roflol:
Frans is in belgie belangrijk

RZL is echt bullcrap :roflol:
En die religiemeug leren, dacht ook eerst van aaaa is easy, gwoon wat op je blad schrijven en dat komt goed.
Niet dus, had maar een 7/20 :roflol:

Frans is in belgie belangrijk

RZL is echt bullcrap :roflol:
En die religiemeug leren, dacht ook eerst van aaaa is easy, gwoon wat op je blad schrijven en dat komt goed.
Niet dus, had maar een 7/20 :roflol:

Alle belgen moeten gewoon nederlands leren praten :mad:

God was niet zo blij met je cijfer dus :roflol:

Alle belgen moeten gewoon nederlands leren praten :mad:

God was niet zo blij met je cijfer dus :roflol:
gaat niet over god ;)

Hier een voorbeeldje
Geef de kenmerken van het post-modernisme ?
§ Samenleving valt uiteen (desintegratie)
Het is meer dan ooit de tijd van het individualisme. Sociale verbanden en verantwoordelijkheid voor elkaar brokkelen steeds meer af. De mens is vooral ik-gericht. Het is een ego-cultuur.
Overinstitutionalisering à Het opkomen van grote fondsen zoals welzijnsorganisaties, globale markteconomie…
Afbrokkeling van de band met de natuur à VOORBEELD: voedingsindustrie, opgroeien met media
§ Secularisatie
Vroeger geloofden mensen in de grote verhalen die de kerk verspreidde. Ze baseerden hun informatie over de wereld daarop. Vandaag de dag heeft de kerk als bron van gezag en waarheid afgedaan. Mensen verlangen nu naar een wetenschappelijke verklaring. Toch is men het geloof in de wetenschap als bron van absolute waarheid kwijt. Nu bepaalt de mens zelf wat voor hem waarheid is.
§ Falen van een globale ethiek
Geen fundamentele normen en waarden Er is niets om de begrippen "goed" en "kwaad" aan op te hangen. We bepalen met elkaar, of ieder voor zich, wat goed is, en de opvattingen daarover wisselen met het weer. Wanneer iemand, of een politieke partij, toch normen en waarden hanteert, loopt hij al snel het risico het verwijt te krijgen van een moraliserende houding te hebben, te discrimineren of intolerant te zijn.

Waarom spreekt K. Armstrong van een axiale tijd rond 600 v.C. ?

In onze geschiedenis vond er in het axiale tijdperk een belangrijke wending plaats, deze hield in dat de mens verlangde naar een soort van verklaring voor ons bestaan. K. Armstrong schreef een boek om de hedendaagse mens te tonen hoe religies zijn geëvolueerd. Het idee dat de mens speelbal was van de goden, wordt opzij geschoven, mensen hebben hun lot zelf in handen.

De mens is een ‘politiek dier’ . Wat betekent dat volgens Aristoteles voor ons bestaan ?
Aristoteles’ stellingen over de mens in de politiek luidden dat de mens van nature een sociaal, communicerend wezen is en alleen in een polis(stadstaat)-gemeenschap zijn voldoening vind. Er is géén "ideale" staat: de "beste staatsvorm" verschilt naargelang de concrete, lokale omstandigheden, als hij maar het welzijn van al zijn onderdanen nastreeft. De mens moet dus om te streven naar een perfecte staat, zorgen dat zijn volk gelukkig is. Wij hebben allemaal vaak politieke gedachten door het streven naar geluk dus dat is dan ook hetgeen dat ons echt onderscheidt van dieren, daarom zou je de mens een politiek dier kunnen noemen.
De mens ontwikkelt zich in een gemeenschap met anderen.

Echt een heerlijk vak om te leren :rolleyes:

edit: lol wtf is er juist gebeurd?? Hele lay out, lettertype ... is veranderd. En de spoiler werkt niet??

Laatst bewerkt:
Lol... Het is eerder iets waar ik last van heb. Vind je reactie best wel zielig. Ik kijk er niet naar uit om boven de pot te hangen. Alles behalve chill.
Heel misschien ben jij wel een uitzondering, en als je stats kloppen zal jij ook wel op een heel ander nivo trainen dan de gemiddele wimpie die op DBB post dat hij weer eens moest kotsen, er is hier zelfs een die riep dat hij in een half jaar trainingstijd al 6 keer heeft gekotst. Er is gewoon een heleboel papagaaienpraat op DBB en ik meet dat soort uitspraken aan mijn eigen bevindingen. En omdat ik maar niet met iedereen meelul zijn mijn uitspraken zielig?

Dacht overigens dat het wel normaal is als je op niveau traint dat het af en toe eens voorkomt

Train samen met 1 van de beste powerlifters van Nederland, die kotst ook nooit.

Als je eens wilt kotsen. Train maximale sets. Volledige controle. Zware gewichten. Korte rust. Geloof mij. Iedereen kan kotsen van trainen. Het is maar net hoe intens je tekeer gaat en hoelang je dit op niveau houdt.

Waarom zou ik willen kotsen als dat helemaal niet nodig is? Dat een strongman zich af en toe tot de limit pushed kan ik nog inkomen (dat soort inspanning komt ook terug op hun wedstrijden) . Maar voor het grootste deel van DBB (die gewoon recreatief traint) is dat totaal overbodig. En op een dergelijke manier trainen is voor een powerlifter ook helemaal niet nodig.

En trouwens heb nog nooit iets voorbij zien komen van jou waaruit ik ook maar enigzins kan opmaken dat jouw stats legit zijn.

a51.gif

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:02 ----------

t*ring zeg arnodsi waar is dat vak nuttig voor? :o

(kon het niet laten het toch te lezen :o)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.749
Zyzz dance is uit, beter ga je voor GANGNAM dance!!!!

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/266/079/a51.gif

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:02 ----------

t*ring zeg arnodsi waar is dat vak nuttig voor? :o

(kon het niet laten het toch te lezen :o)
Gehaald van een site van een hoge school.

In het kort: is nuttig voor niets

In het lang:
Religie, zingeving en levensbeschouwing (RZL)

In het opleidingsonderdeel RZL willen we ons vertrouwd maken met de levensbeschouwelijke invalshoek en de betekenis en het belang van de persoonlijke levensbeschouwelijke overtuiging. De wijze waarop je aankijkt tegen wat het leven waardevol en zinvol maakt, heeft een invloed op héél de manier waarop je het beroep van leerkracht invult. De dagdagelijkse omgang met kinderen is niet waardevrij en vraagt een voortdurende verheldering van de eigen levensbeschouwelijke positie.
Bovendien zal je als leerkracht ook verantwoordelijk zijn voor het onderdeel levensbeschouwelijke vorming in de klas. In katholieke scholen gebeurt deze vorming in uitdrukkelijke dialoog met de christelijke levensbeschouwing. De concrete uitwerking daarvan valt onder het opleidingsonderdeel godsdienstdidactiek. Het opleidingsonderdeel RZL heeft op dit vlak een meer algemeen voorbereidend karakter. Zo gaat heel wat aandacht uit naar de vraag hoe de christelijke levensbeschouwing kan bijdragen tot de vorming van de levensbeschouwelijke identiteit van mensen van vandaag.

In een eerste gedeelte stellen we de vraag naar de betekenis van levensbeschouwing in het leven van de mens en staan we stil bij enkele factoren die aan de basis liggen van de vorming van een persoonlijke levensbeschouwelijke overtuiging. Ook hebben we aandacht voor de invloed van de huidige maatschappelijke en culturele context op de wijze waarop mensen van nu levensbeschouwelijke vragen stellen en zoeken te beantwoorden.

In een tweede deel buigen we ons over de betekenis van het verhaal, dat niet alleen een drager is van levensbeschouwelijke vragen en inzichten, maar ook een constitutieve betekenis heeft voor de vorming van een levensbeschouwelijke identiteit. Vervolgens ontdek je de cruciale rol van verhalen in de joods-christelijke traditie en onderzoek je aan de hand van enkele ‘sleutelverhalen’ op welke wijze ‘God’ er ter sprake wordt gebracht.

Wacht ik kan ook wel een gif maken in final cut pro zeker?

Ff kijken :o

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:05 ----------

Gehaald van een site van een hoge school.

In het kort: is nuttig voor niets

In het lang:
Religie, zingeving en levensbeschouwing (RZL)

In het opleidingsonderdeel RZL willen we ons vertrouwd maken met de levensbeschouwelijke invalshoek en de betekenis en het belang van de persoonlijke levensbeschouwelijke overtuiging. De wijze waarop je aankijkt tegen wat het leven waardevol en zinvol maakt, heeft een invloed op héél de manier waarop je het beroep van leerkracht invult. De dagdagelijkse omgang met kinderen is niet waardevrij en vraagt een voortdurende verheldering van de eigen levensbeschouwelijke positie.
Bovendien zal je als leerkracht ook verantwoordelijk zijn voor het onderdeel levensbeschouwelijke vorming in de klas. In katholieke scholen gebeurt deze vorming in uitdrukkelijke dialoog met de christelijke levensbeschouwing. De concrete uitwerking daarvan valt onder het opleidingsonderdeel godsdienstdidactiek. Het opleidingsonderdeel RZL heeft op dit vlak een meer algemeen voorbereidend karakter. Zo gaat heel wat aandacht uit naar de vraag hoe de christelijke levensbeschouwing kan bijdragen tot de vorming van de levensbeschouwelijke identiteit van mensen van vandaag.

In een eerste gedeelte stellen we de vraag naar de betekenis van levensbeschouwing in het leven van de mens en staan we stil bij enkele factoren die aan de basis liggen van de vorming van een persoonlijke levensbeschouwelijke overtuiging. Ook hebben we aandacht voor de invloed van de huidige maatschappelijke en culturele context op de wijze waarop mensen van nu levensbeschouwelijke vragen stellen en zoeken te beantwoorden.

In een tweede deel buigen we ons over de betekenis van het verhaal, dat niet alleen een drager is van levensbeschouwelijke vragen en inzichten, maar ook een constitutieve betekenis heeft voor de vorming van een levensbeschouwelijke identiteit. Vervolgens ontdek je de cruciale rol van verhalen in de joods-christelijke traditie en onderzoek je aan de hand van enkele ‘sleutelverhalen’ op welke wijze ‘God’ er ter sprake wordt gebracht.

Wil je leraar worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.753
Hoe maak je gif?

Volgens mij kun je een in final cut pro gewoon een kort filmpje maken en dan renderen als .gif bestand.. Dus als jij filmpje hebt, weet hoe je het naar je pc kan downloaden en wat je er boven wilt hebben kan ik wel kijken of ik t voor elkaar krijg :roflol:

502 error is gewoon een forum database error, voor zover ik me kan herrineren uit mijn nerd-tijdperk. In ieder geval heeft 't niks met je PC/Mac temaken.

502 error is gewoon een forum database error, voor zover ik me kan herrineren uit mijn nerd-tijdperk. In ieder geval heeft 't niks met je PC/Mac temaken.

Denk het wel, alle links uit dit topic gaf hij 502 error (inderdaad database) en toen ik naar de log sectie ging kon ik alle logs openen behalve die van hem.. Toen reboot gedaan en kon ik hem wel openen. Had m al 2 weken niet opnieuw opgestart dus kon ook geen kwaad..

Trouwens, over paardrijmeisjes. Er was vandaag een meisje in de gym bij mij, echt een jaar of 16, 17, stond gewoon lekker Power Cleans te doen. Ik heb dat sowieso bij mij in de gym nog nooit zien doen, ook nooit deadlifts trouwens, ik ben denk ik de enige, maar ik vond 't echt bewonderenswaardig, stonden een aantal buffe gasten ook echt te kijken van "zoooo O__O"

EDIT: Gisteren ook voor het eerst in 3 maanden tijd m'n PC gereboot :P staat gewoon standaard altijd aan.

Nee, gewoon van de eerste site gehaald die ik tegen kwam ;)

Ah :P Wat wil je dan worden waar dat vak voor enig praktisch nut zal zorgen?

Of had je het zonder in te lezen gekozen?

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:15 ----------

Trouwens, over paardrijmeisjes. Er was vandaag een meisje in de gym bij mij, echt een jaar of 16, 17, stond gewoon lekker Power Cleans te doen. Ik heb dat sowieso bij mij in de gym nog nooit zien doen, ook nooit deadlifts trouwens, ik ben denk ik de enige, maar ik vond 't echt bewonderenswaardig, stonden een aantal buffe gasten ook echt te kijken van "zoooo O__O"

fapfapfap :roflol:

Meisjes die paardrijden hebben altijd wel mooie benen en strakke kont :P

Ah :P Wat wil je dan worden waar dat vak voor enig praktisch nut zal zorgen?

Of had je het zonder in te lezen gekozen?
Bijna elke richting krijgt dit in het eerste jaar ;)

Ik studeer marketing, wat ik later wil doen weet ik nog niet precies. Iets met verkopen iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven