XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
502 error is gewoon een forum database error, voor zover ik me kan herrineren uit mijn nerd-tijdperk. In ieder geval heeft 't niks met je PC/Mac temaken.
BS, 502 bad gateway kan zelfs aan je eigen firewall liggen. Vaker is het echter een fout in de tcp/ip communicatie. Meestal kun je door je cache leegmaken al het probleem oplossen.

Zulke grote tet*en
100407_112339_novum.04-07-2010.0412.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:22 ----------

LOL geloof jij maar lekker in alle internetfabeltjes.

Welke fabeltjes?

Heel misschien ben jij wel een uitzondering, en als je stats kloppen zal jij ook wel op een heel ander nivo trainen dan de gemiddele wimpie die op DBB post dat hij weer eens moest kotsen, er is hier zelfs een die riep dat hij in een half jaar trainingstijd al 6 keer heeft gekotst. Er is gewoon een heleboel papagaaienpraat op DBB en ik meet dat soort uitspraken aan mijn eigen bevindingen. En omdat ik maar niet met iedereen meelul zijn mijn uitspraken zielig?

Train samen met 1 van de beste powerlifters van Nederland, die kotst ook nooit.

Waarom zou ik willen kotsen als dat helemaal niet nodig is? Dat een strongman zich af en toe tot de limit pushed kan ik nog inkomen (dat soort inspanning komt ook terug op hun wedstrijden) . Maar voor het grootste deel van DBB (die gewoon recreatief traint) is dat totaal overbodig. En op een dergelijke manier trainen is voor een powerlifter ook helemaal niet nodig.

En trouwens heb nog nooit iets voorbij zien komen van jou waaruit ik ook maar enigzins kan opmaken dat jouw stats legit zijn.

ik vind het ook maar raar
bij mn eredivisie u20 nergens last van bij de trainingen en selectietrainingen
en nu komt het steeds maar omhoog

Danica Thrall, voor de rest. Hier

ik vind het ook maar raar
bij mn eredivisie u20 nergens last van bij de trainingen en selectietrainingen
en nu komt het steeds maar omhoog

Zal wel persoons gebonden zijn..

Zelf wordt ik iig sneller misselijk wanneer er geen frisse lucht is dus te weinig zuurstof kan ook zorgen dat je over je nek gaat denk ik..

Kathleen gespot in dit topic trouwens.

Overigens de enige keer dat ik het idee had dat ik misschien moest kotsen was toen ik direct na het eten was gaan trainen en toen ging maxen op m'n deadlift, maar dat was meer een soort van licht gevoel in m'n hoofd wat ik kreeg. Daarna even 5 minuten gezeten en was het over. Kotsen klinkt inderdaad heel stoer, maar het lijkt me totaal niet gezond en nergens voor nodig, bovendien is het gewoon ranzig.

Hee eindelijk een dagcafé

Edit: Omg die gore underaged ****** van een kathleen leest mee. Zit zeker met een natte poes te soppen atm
zo zal ze wel happen, toch>?

Heb tot nu toe één keer moeten kotsen na een serieuze inspanning en dat was na het ingangcoïtusamen (:roflol:) van Hoger Redder. Eerst de inspanning om een paar honderd meter te zwemmen binnen een bepaalde tijd en nadien nog x aantal seconden onder water blijven en dus je adem inhouden, is me niet echt goed bekomen.

Waarschijnlijk lag het echter wel aan de combinatie van het eten en drinken vooraf; chocomelk, cola, redbull (energie, jij weet!), spaghetti (doen wielrenners toch ook?) en granny-koeken. Dat allemaal in het uur voor het examen, dus volgens mij had ik ook gekotst zonder het zwemmen :roflol:

Hé jorgen, zie maar dat je een auto fixt hé! :mad:
Zie je wel meekijken!

zit nu een heerlijke pre workout meal weg te kannen! Het zou erg zijn als ik nu niet kan trainen :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.777
Hoeveel gram kip is dat man? Lijkt wel 500gram

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.780
NICE BITCHESSSSS

Ik heb net volkorenpasta met 2 flinke lappen zalm op :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug