XXL Nutrition

Vraag over aantal keren trainen on.

Peiling Peiling Aantal keren trainen per dag

• Gewoon 1 x per dag blijven trainen

Stemmen: 21 91,3%
  • 2 x per dag is prima en misschien juist wel beter

Stemmen: 2 8,7%

• Totaal stemmers
    23
  • Topic Starter Topic Starter
Vrienden en vriendin zijn nr 1 ten alle tijden.
En je zal niet de eerste zijn die ze kwijt raakt doordat
je ego en kapsones stijgt door de hoge test waardes.

Trainen is een onderdeel van mijn leven 4keer per week (on)
En het eten gebeurt onder werktijd en diner.

Dus de avonden zijn me zeer kostbare tijd om door te brengen met me vrouwtje en vrienden.

Want he. Wat heb je aan een bruut fysiek als je alleen op de bank zit :-))

Ach boeiend er zijn zoveel mensen op de wereld, ik bind me niet aan mensen. Heb het overigens wel gemerkt hoor links en rechts maarja is niet anders. Je hoeft niet alleen op de bank te zitten, je kunt ook af en toe een leuk meisje uitnodigen. Bedoel je nou trouwens dat je het hele jaar door on bent?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 19:14 ----------

TS je groeit juist in je rust, dat is even belangrijk als je training.
Nu wil je dubbel gaan trainen, maar hoe wil je dubbel zo hard gaan rusten dan? Hoe doe je dat?

Ik heb begrepen dat AAS zorgt dat het herstel een stuk sneller is. Het mooie daarvan is dat die microtears enzo een stuk sneller zijn hersteld. Dus kwa spieren kan het wel (aangezien het een splitschema is met minimaal 48 uur rust voor de grote spiergroepen (48-72)). Ik kan overdag ook gaan slapen een paar uurtjes.

Ik zie en hoor links en rechts wel eens dat pro's het ook zo doen. Dus vroeg me af of meer mensen hier op het forum ervaring hadden met dit soort extreme lasten.

Laatst bewerkt:
Als iemand dit eens zou kunnen onderbouwen (en niet met het overbekende stuk dat altijd geplakt wordt waarvan onbekend is wie het geschreven heeft en waarop het gebaseerd is) Ik heb echt weken gezocht naar de rol van AAS voor herstel pezen.

Ik heb het zelf gezien op een röntgenfoto, na een breuk. Het herstel was veel sneller en er was een hoop extra botweefsel aangemaakt.
De arts in het ziekenhuis vond het vreemd, tot ik zei dat hij moest kijken naar welke medicijnen ik op eigen initiatief nam. ;)

Zere pezen in mijn pols en onderrug verdwijnen snel met test/deca.

Als je in het [Link niet meer beschikbaar] kijkt en zoekt op nandrolon (deca), zie je ook dat het word gebruikt bij ernstige osteoporose (botontkalking) en dat het een eiwitsparende werking heeft.

rare enquete.

1x per dag trainen is zat, wil je een tweede training dan doe je iets cardiovasculairs, of buik ofzo.
niet moeilijk gaan doen, keep it simple

1 grote spiergroep + een kleine p.d.
Meeer zou ik niet doen.

Pro's die 2x per dag trainen, verdelen 1 training over 2x. Dus in de ochtend borst en in de avond triceps. Dat is een prima manier!
Zoals jij dat wilt ga je je lijf verknallen. Je moet het zelf weten. Je bent eigenwijs, dus je doet het toch wel.

Pro's die 2x per dag trainen, verdelen 1 training over 2x. Dus in de ochtend borst en in de avond triceps. Dat is een prima manier!
Zoals jij dat wilt ga je je lijf verknallen. Je moet het zelf weten. Je bent eigenwijs, dus je doet het toch wel.

Ja idd en ik zou vooral geen advies van KaLe aannemen als ik ze fotos zo zie. Wat een ecto!

Terug
Naar boven