MuscleMeat

Vraag over Kcal behoefte

Yff zei:
Niet willen squatten? Als jij nou ff met me mee komt.. dan ben ik tenminste niet de enige die in mijn sportschooltje squat :o Kan je het me gelijk ff leren.. juiste techniek e.d.
Ten tweede.. bovenbeen laten groeien? ik wil ze juist (weer) mooi slank hebben.. en dat lukt nu aardig.. alleen dat 'plekje' blijft hangen zeg maar.. :(
Heb trouwens wel leg extensions gedaan maar vind het een k*toefening.. :(

ze willen mij niet in jouw sportschooltje..
en ik wil mijzelf ook niet in jouw sportschooltje :p

maarre.. misschien dat je een keer een benentraining met mij mee kan doen, als je dat aandurft.. vanaf volgende week ga ik weer volgas met mn lies ik hoop dat hij het aankan :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
RvR zei:
ze willen mij niet in jouw sportschooltje..
en ik wil mijzelf ook niet in jouw sportschooltje :p

Maar ik wil jou wel in m'n sportschooltje! En ik kan er nog 2 verzinnen die dat ook niet zo heel erg vinden denk ik.. :p En dan leer ik tenminste iets.. want ik haat het om commentaar aan te nemen van een skinny b*ch :rolleyes: en die hebben wij daar alleen maar :rolleyes:

maarre.. misschien dat je een keer een benentraining met mij mee kan doen, als je dat aandurft.. vanaf volgende week ga ik weer volgas met mn lies ik hoop dat hij het aankan :rolleyes:

Ik hoop dat ik het aankan :rolleyes: Ik ga wel een keer mee.. weet ik tenminste hoe jij train.. en dan weet jij hoe ik train :rolleyes: Dan zal je zien dat ik zo breezer nog niet ben in m'n sportschool ;)

Yff zei:
Maar ik wil jou wel in m'n sportschooltje! En ik kan er nog 2 verzinnen die dat ook niet zo heel erg vinden denk ik.. :p En dan leer ik tenminste iets.. want ik haat het om commentaar aan te nemen van een skinny b*ch :rolleyes: en die hebben wij daar alleen maar :rolleyes:

Ik hoop dat ik het aankan :rolleyes: Ik ga wel een keer mee.. weet ik tenminste hoe jij train.. en dan weet jij hoe ik train :rolleyes: Dan zal je zien dat ik zo breezer nog niet ben in m'n sportschool ;)

verzin er nog eens 2 die het ook niet zo heel erg zouden vinden volgens jou :p

en we zullen zien hoe jij traint ;)

RvR zei:
verzin er nog eens 2 die het ook niet zo heel erg zouden vinden volgens jou :p

en we zullen zien hoe jij traint ;)

SuperSander en Jurgentjuh18 misschien? En Vino maar dat weet ik niet :p (schattige foto he :p)

Maar dat is leuk joh.. Kan je ff tof doen in onze sportschool.. kunnen jullie ff met ze 3en uitsloven.. ga ik wel toekijken :rolleyes:

Yff zei:
SuperSander en Jurgentjuh18 misschien? En Vino maar dat weet ik niet :p (schattige foto he :p)

Maar dat is leuk joh.. Kan je ff tof doen in onze sportschool.. kunnen jullie ff met ze 3en uitsloven.. ga ik wel toekijken :rolleyes:

ik wil echt niet samen met hun trainen.. ze zijn niet zo als ik..
ik train nog liever alleen :)

jurgen was er wel bij toen ik 110 2x drukte, maar dat zegt niks.. hij brengt nog steeds ongeluk en slechte motivatie met zich mee :p

RvR zei:
ik wil echt niet samen met hun trainen.. ze zijn niet zo als ik..
ik train nog liever alleen :)

jurgen was er wel bij toen ik 110 2x drukte, maar dat zegt niks.. hij brengt nog steeds ongeluk en slechte motivatie met zich mee :p

:orly:
En ik breng geen ongeluk en slechte motivatie met me mee? :rolleyes:
*voelt zich vereerd* ;)

Pas maar op jij.. als ik erbij ben als je gaat squatten dan scheurt opeens je volledig lies ofzo.. kan gwoon niet anders :rolleyes:

Terug
Naar boven