AndroidHealthClinic

Vraag over TRT

Bezoekers in dit topic

Als je de eerste jaren na je kuurverleden nog een normaal libido hebt gehad en nu enkel de laatste jaren niet waarbij je ook nog slecht slaapt en stress hebt dan lijkt het mij geen lichamelijk probleem.
Als je een lichamelijk probleem hebt, had je hier altijd al last van moeten hebben.

Iemand zn eigen test aanmaak kan op een paar jaar tijd snel achteruit gaan.

Maar als je en slecht slaapt en stress hebt,kunnen de klachten daar idd van komen en niet zozeer door lage test.

En het één kan het ander negatief beinvloeden.
 
Dat geloof ik wel maar zo extreem.
Ben er nu een half jaar mee bezig.
Het lijkt wel een puzzel inmiddels.
 
Ik moet van de week toch de dokter bellen.
Zal de waardes van me vrije test is vragen.
Misschien is er meer duidelijk dan?
 
Top ik ben zeer benieuwd.
Als ik de dokter van de week heb gesproken zal ik het ook even terug koppelen.
 
Howdy, nog updates die je kunt delen?

Neen niet echt,ben me nu vooral aant focussen om mn glucose problemen aan te pakken.

Kans is groot dat ik diabetes heb. dat heeft nu prioriteit.
 
Hey,

Ik heb van de week de dokter gesproken telefonisch.
De waardes had hij niet zo gauw bij de hand helaas.
Ik zit nu wel inmiddels 2 weken op Sustanon 250.
Voel me wel wat beter.
Libido iets beter.
Alleen je merkt wel dat er schommelingen in zitten.
Dus ik ga vanaf deze week 125 mg per week zetten. zodat Ik wat minder schommelingen hebt.

Ik gebruikte vroeger nooit Sustanon.
Ging altijd voor Test E.
Met een lange ester.
Hier zitten vier verschillende esters dus misschien weet iemand hoe lang het duurt voordat Sustanon
goed werkt?
De korte zou snel moeten werken?
Zorg wel dat ik me oestrogeen in de gaten hou.
Dus binnenkort maar aansturen op een bloedonderzoek.

O dat is wel balen Johny als je diabetes hebt.
Maar dan is er misschien wel veel duidelijk.
Met de klachten die je ervaart.

Grt Rob
 
Hey,

Ik heb van de week de dokter gesproken telefonisch.
De waardes had hij niet zo gauw bij de hand helaas.
Ik zit nu wel inmiddels 2 weken op Sustanon 250.
Voel me wel wat beter.
Libido iets beter.
Alleen je merkt wel dat er schommelingen in zitten.
Dus ik ga vanaf deze week 125 mg per week zetten. zodat Ik wat minder schommelingen hebt.

Ik gebruikte vroeger nooit Sustanon.
Ging altijd voor Test E.
Met een lange ester.
Hier zitten vier verschillende esters dus misschien weet iemand hoe lang het duurt voordat Sustanon
goed werkt?
De korte zou snel moeten werken?
Zorg wel dat ik me oestrogeen in de gaten hou.
Dus binnenkort maar aansturen op een bloedonderzoek.

O dat is wel balen Johny als je diabetes hebt.
Maar dan is er misschien wel veel duidelijk.
Met de klachten die je ervaart.

Grt Rob

Sustanon werkt volledig na 6 weken. Test e word ook vaak gebruikt als TRT zorg alleen wel dat je originele spullen hebt, alle underground gear is ondergedosseerd of vervuild.

125mg test komt overheen met ongeveer 20nmol. Dit is meestal nog aan de lage kant om je helemaal goed te voelen. Met 175-200 Mg test per week zou je stukken beter voelen is mijn ervaring met mensen die op TRT zitten. De juiste dosis zoeken wat voor jou werkt en waar je mentaal 100% bij voelt. Test e zou je ook nog uit kunnen proberen, dit geeft iets meer aromatase als sustanon. De mensen die ik ken gingen er beter op als sustanon.
 
Sustanon werkt volledig na 6 weken. Test e word ook vaak gebruikt als TRT zorg alleen wel dat je originele spullen hebt, alle underground gear is ondergedosseerd of vervuild.

125mg test komt overheen met ongeveer 20nmol. Dit is meestal nog aan de lage kant om je helemaal goed te voelen. Met 175-200 Mg test per week zou je stukken beter voelen is mijn ervaring met mensen die op TRT zitten. De juiste dosis zoeken wat voor jou werkt en waar je mentaal 100% bij voelt. Test e zou je ook nog uit kunnen proberen, dit geeft iets meer aromatase als sustanon. De mensen die ik ken gingen er beter op als sustanon.
Die 20 nmol/l is de nadirconcentratie, dat is de laagste concentratie die je gaat bereiken (oftewel: als je het zou meten direct voor je volgende injectie). Het is onzin om dat te bestempelen dat dat aan de lage kant is om je helemaal goed te voelen. Het is zelfs aan de hoge kant; direct na injectie zit je op ruim het dubbele. De huidige richtlijn voor TRT met testostosteronenanthaat is dan ook 75-100 mg per week, niet 175-200.

Waar baseer je op dat testosteronenanthaat 'meer aromatase geeft' dan Sustanon?

Ik zie trouwens dat Robbie in Nederland woont en bij een dokter loopt; testosteronenanthaat wordt hier niet gebruikt voor TRT. Het is namelijk niet goedgekeurd. Sustanon en Nebido (testosteronundecanoaat) zijn de enige injectie-opties in Nederland.
 
125mg test komt overheen met ongeveer 20nmol. Dit is meestal nog aan de lage kant om je helemaal goed te voelen. Met 175-200 Mg test per week zou je stukken beter voelen is mijn ervaring met mensen die op TRT zitten.
Onzin. Over welke ervaring spreek je?
 
Hoi Jongens,
Bedankt voor het meedenken.

Ik loop nu ongeveer een half jaar bij de desbetreffende dokter.
Waardes waren net boven het mininum.
6 maanden gel gebruikt.
Maar eigenlijk niet veel verbetering.
Alleen in het begin wat.


Nu 3,5 week op de sustanon.
Eerst 250mg per 2 weken.
Nu 125mg per week.
Om nou te zeggen kwa verbetering niet echt.
Kwa moeheid, slapen libido etc.

Het vervelende is dat ik vaak een telefonisch consult hebt.
Dus krijg vaak te horen dat de waardes goed zijn.
De waarde oestrogeen snap ik niet.
Komt hij met 0,2
Prolactine ook goed
Test 26,7
psa 0,5
Schildklier goed
Hematocriet in orde.

Is het nou zo dat ik eigenlijk gewoon te weinig geduld hebt
De volgende bloedafname is over 2 maanden pas.
Dan kan ik de waardes zien na Sustanon gebruik.

Bedankt wederom jongens
 
Een testosteronwaarde van 26,7 nmol/l is dikke prima. Waarschijnlijk komen je klachten ook niet van een te laag testosteron.
 
Hoi Jongens,
Bedankt voor het meedenken.

Ik loop nu ongeveer een half jaar bij de desbetreffende dokter.
Waardes waren net boven het mininum.
6 maanden gel gebruikt.
Maar eigenlijk niet veel verbetering.
Alleen in het begin wat.


Nu 3,5 week op de sustanon.
Eerst 250mg per 2 weken.
Nu 125mg per week.
Om nou te zeggen kwa verbetering niet echt.
Kwa moeheid, slapen libido etc.

Het vervelende is dat ik vaak een telefonisch consult hebt.
Dus krijg vaak te horen dat de waardes goed zijn.
De waarde oestrogeen snap ik niet.
Komt hij met 0,2
Prolactine ook goed
Test 26,7
psa 0,5
Schildklier goed
Hematocriet in orde.

Is het nou zo dat ik eigenlijk gewoon te weinig geduld hebt
De volgende bloedafname is over 2 maanden pas.
Dan kan ik de waardes zien na Sustanon gebruik.

Bedankt wederom jongens
Probeer voor je moeheid eens magnesium. Hielp bij mij. Bij mij doet trt ook niets voor lethargie
 
Probeer voor je moeheid eens magnesium. Hielp bij mij. Bij mij doet trt ook niets voor lethargie
Magnesium kan je als sporter zeker nemen. Ik neem het nu sinds een tijdje ook (400mg per dag) in combinatie met vit D dat ik al jaren neem. Neem geen magnesium oxide zoals promagnor want daar krijgen velen darmklachten van. Ik neem magnesium citraat en geen diarree meer. Ik heb die vraag ooit aan een apotheker gesteld en hij heeft mij toen verteld dat de oxide vorm die darmklachten veroorzaakt bij sommigen.
 
Magnesium kan je als sporter zeker nemen. Ik neem het nu sinds een tijdje ook (400mg per dag) in combinatie met vit D dat ik al jaren neem. Neem geen magnesium oxide zoals promagnor want daar krijgen velen darmklachten van. Ik neem magnesium citraat en geen diarree meer. Ik heb die vraag ooit aan een apotheker gesteld en hij heeft mij toen verteld dat de oxide vorm die darmklachten veroorzaakt bij sommigen.
Klopt..ik vermijdt oxide ook en gebruik ook citraat.
 
Merken die jullie kunnen aanraden? Magnesium nacht van Kruidvat any good?
 
Merken die jullie kunnen aanraden? Magnesium nacht van Kruidvat any good?
Ik zou altijd een merk uit een gezondheidswinkeltje pakken zoals Vitals oa. Naar mijn weten betere kwaliteit
 
Ik gebruik nou wel elke dag 5000iu
En 400mg magnesium.
Had veel last van tintelingen.
Na gebruik magnesium was dat wel weg inderdaad.
 
Back
Naar boven