XXL Nutrition

vraag

Rainen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Ik vroeg me af of ik deze twee in mijn voedingsschema kan zetten.

Optimel Chocomelk - 0% vet
Pinda's bij AH Dry Roasted (met van die kruiden erop) - Goede vetten, mineralen en vitaminen staat erop :D of moet ik ze echt op de markt halen?

Ik ben aan het cutten op dit moment. Ik probeer mijn vp omlaag te halen en eet voor de rest hetzelfde als jullie, dus kipfilet, kwark enz.

Ook ga ik af en toe stappen met vrienden en dan drink natuurlijk ook wat, heeft dat veel effect als je het af en toe doet?

Laatst bewerkt:

Pinda's bij AH Dry Roasted (met van die kruiden erop) - Goede vetten, mineralen en vitaminen staat erop :D of moet ik ze echt op de markt halen?

Ik ben aan het cutten op dit moment. Ik probeer mijn vp omlaag te halen en eet voor de rest hetzelfde als jullie, dus kipfilet, kwark enz.

Ook ga ik af en toe stappen met vrienden en dan drink natuurlijk ook wat, heeft dat veel effect als je het af en toe doet?

Optimel chocomelk.. nouja er zit natuurlijk geen vet in maar zeker en vast wel suikers en aspartaam. Wat de pinda's betreft maakt het geen drol uit waar je ze haalt als ze maar ongezouten zijn. Ik haal cashewnoten bij de C1000 en walnoten bij de Aldi :D

Zo nu en dan wat drinken is oké, uiteraard is alcohol katabool dus meer drinken is minder resultaat.. your choice ;)

Laatst bewerkt:

Dat zou dan nieuw zijn voor mij

Gewoon een junkdag inlassen. Maar houdt dit ook binnen de perken.
(Meningen zijn hier over verdeeld)

• Topic Starter Topic Starter
Optimel chocomelk.. nouja er zit natuurlijk geen vet in maar zeker en vast wel suikers en aspartaam. Wat de pinda's betreft maakt het geen drol uit waar je ze haalt als ze maar ongezouten zijn. Ik haal cashewnoten bij de C1000 en walnoten bij de Aldi :D

Zo nu en dan wat drinken is oké, uiteraard is alcohol katabool dus meer drinken is minder resultaat.. your choice ;)

Optimel chocomelk bevat 0% vet en 0% Suiker.

maakt het wat uit wat voor smaak whey je koopt lol? bijv. chocola?

Laatst bewerkt:
Optimel chocomelk bevat 0% vet en 0% Suiker.

maakt het wat uit wat voor smaak whey je koopt lol? bijv. chocola?
Euhm... aan Optimel chocomelk is geen suiker TOEGEVOEGD. lees voor de grap de voedingswaarde eens, je zult zien dat het een flinke koolhydratenbron is.
Maakt niet uit, als het in je voedingsschema past ;)

Voor whey geldt hetzelfde: vergelijk de voedingswaarde...

Terug
Naar boven