XXL Nutrition

Vraagje ivm winstrol

jojo 1983

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Hallo,

Misschien kan iemand mij hier enigzins wat duidelijkheid over scheppen... Ene bron zegt bij winstrol na te kuren met clomid of nolvadex, andere bronnen zeggen dat dit niet nodig is. Dus zo ver voor vraag 1
Daarnaast, zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van winstrol in een cut-fase? En zo ja hoe beviel dit? En hoe lang raden jullie aan het te gebruiken? Wederom lees ik heel uiteenlopende dingen, van 6 tot 10 weken aan 40 tot 50 of meer mg per dag...

PS Ja ik heb een goed voedingsschema, ja ik train al een tijdje, ja ik heb al veel gelezen,... :-)
Stats momenteel 29 j, 1,81m en 90 kg bf 17 %, bedoeling om bf wat verder naar beneden te halen zonder al te veel spiermassa te gaan verliezen.
Of sla ik hier de bal compleet mis en zijn er misschien veel betere alternatieven?

Thx anyway voor de adviezen ;)

6 weekjes op 50mg. Is en blijft 17aa=schadelijk voor de lever en nakuren hoeft niet,je test spiegel herstelt vanzelf wel.

nakuur moet niet mag wel.. en idd wat dbbsmurf zegt

Beter is het om altijd een nakuur te gebruiken. Ondanks dat vele beweren het niet te doen na winstrol only . Als je het toch doet zou ik gaan voor 20mg elke dag 2weken.

• Topic Starter Topic Starter
Maar goed wat zijn dan de voordelen van het wel of niet "nakuren" met nolvadex? Of de eventuele nadelen? Waarom zou je het zelf doen/niet doen?
Want met "het is altijd beter" ben ik natuurlijk niet echt veel wijzer hé :)
Persoonlijke ervaringen en evt pics of cijfermateriaal zijn natuurlijk altijd meer dan welkom :)

2 weken nolva gaat weinig tot niks doen hoor...
je onderdrukt niet met winny, dus infeite moet je niet nakuren
en als je nadenkt.. als het niet hoeft waarom iets onnodig in je lichaam stoppen ?
ik ken mensen die geen nakuur namen bij een winny only en die bijna tot geen terugval hadden na hun kuur, en een paar weken later bij een checkup was alles in orde :)

ook mensen die me wat info kunnen geven over gains en dergelijke?
Momenteel eet ik 6 keer per dag, per maaltijd 70 gr KH en 35 gr EW, vetten probeer ik zo beperkt mogelijk te houden (al heb je ze ook wel nodig en krijg ik ze dus ook binnen). Totaal ligt momenteel rond de 2750 kcal per dag maar zal naar goede gewoonte op het eind van deze maand opnieuw aangepast worden ;)
Veel noemenswaardige sides van winstrol kon ik ook niet vinden, mensen die daar iets meer over kunnen vertellen?

niemand meer die hier iets meer over weet te vertellen? Hard to believe...

en als je nadenkt.. als het niet hoeft waarom iets onnodig in je lichaam stoppen ?
ik ken mensen die geen nakuur namen bij een winny only en die bijna tot geen terugval hadden na hun kuur, en een paar weken later bij een checkup was alles in orde :)

alles onderdrukt!! alleen low dose var, mast of winny hoeft niet te onderdrukken. Maar dat zijn voor BB verwaarloosbare doseringen.

Dit.

Ben geen voorstander van anekdotische bewijsvoering in deze, we weten dat het onderdrukt en we weten dat SERMs testosteron verhogen bij hypogonadisme (en zelfs bij normogonadisme), als je dus gaat voor een zo snel mogelijk herstel van je HPTA, is het antwoord nakuren.

ok dus daar zijn we dan al weer uit, nakuren is nodig.
Daarnaast hoor ik niemand commentaar geven op winstrol zelf of het gebruik er van in combinatie met mijn doelstellingen, zou dit moeten lukken of zijn er betere alternatieven?

ok dus daar zijn we dan al weer uit, nakuren is nodig.
Daarnaast hoor ik niemand commentaar geven op winstrol zelf of het gebruik er van in combinatie met mijn doelstellingen, zou dit moeten lukken of zijn er betere alternatieven?

Verstandig! Je kunt je bf verlagen en nog een paar kilo bij pakken als je clean eet en goed traint!

daarnaast nog een vraagje:
Hier en daar ook wat reacties gelezen van mensen die toch wel last hebben van een dalend libido... Mijn libido is wel hoog genoeg op dit moment maar zit natuurlijk ook met een gelijkgestemde (lees van een hoog libido voorziene) vriendin dus vroeg ik me af of het wijzer zou zijn om evt winny samen met iets anders te stacken zodanig dat het libido toch wat op peil blijft.
Begrijp me niet verkeerd, mijn vriendin heeft geen problemen met de producten ofzo die ik zou gaan innemen, maar een verlaagd libido kan natuurlijk wel voor een probleempje zorgen :)

Ik wilde hier ook op reageren maar blijkbaar is dit al gedaan.

Ik las dat een vd forumleden had gezegd dat winny niet onderdrukt. Dat is fout, dat wilde ik aangeven en had gereageerd. Direct na mijn reactie las ik dat dat al gedaan was. Omdat ik mijn post niet meer kon wissen heb ik het aangepast. Anders was het een beetje dubbel geweest. Ik ben altijd voorstander van nakuren.

waarom doen jullie dan nakuren van twee-drie weken? dat heeft echt geen zin want dat kan echt niet voor een herstel zorgen. ofwel kuur je na zoals het moet. minstens 6 weken tot 4 maanden ofwel doe je geen nakuur. ik heb nu de laatste keer na maanden lage testosterondosis niet nagekuurd. ik neem wel sinds de kuur natuurlijke middelen zoals maca, vit d, mucuna, arginine, zink en ik voel mij zelfs beter dan de periodes na vorige kuren. ik ben nu bijna drie maanden off. ik train al lang weer zoals het moet en mijn libido is beter dan toen ik nakuurde. er is wel een libidodip geweest maar minder erg dan vroeger. mijn vrouw heeft er zelfs niets van gemerkt en dat was vroeger wel anders. ik ken iemand die dat vroeger altijd zo gedaan heeft. is mijn testlevel weer op orde? waarschijnlijk niet maar ik heb er tenminste geen hinder van. nakuur na winny only heeft echt geen zin. laat dat maar aan de pussys en paniekeurs.

waarom doen jullie dan nakuren van twee-drie weken? dat heeft echt geen zin want dat kan echt niet voor een herstel zorgen. ofwel kuur je na zoals het moet. minstens 6 weken tot 4 maanden ofwel doe je geen nakuur. ik heb nu de laatste keer na maanden lage testosterondosis niet nagekuurd. ik neem wel sinds de kuur natuurlijke middelen zoals maca, vit d, mucuna, arginine, zink en ik voel mij zelfs beter dan de periodes na vorige kuren. ik ben nu bijna drie maanden off. ik train al lang weer zoals het moet en mijn libido is beter dan toen ik nakuurde. er is wel een libidodip geweest maar minder erg dan vroeger. mijn vrouw heeft er zelfs niets van gemerkt en dat was vroeger wel anders. ik ken iemand die dat vroeger altijd zo gedaan heeft. is mijn testlevel weer op orde? waarschijnlijk niet maar ik heb er tenminste geen hinder van. nakuur na winny only heeft echt geen zin. laat dat maar aan de pussys en paniekeurs.

:roflol::roflol:

geen last van gyno enz gehad? kan me voorstellen dat wann je tijdens een kuur merkt puffy niples/gyno dat je denkt shit had ik maar wat nolva besteld voor ik begon.. Je weet toch nooit hoe je erop reageert lijkt mij? het kan zijn dat het niet nodig is maar dat je t ook op een gegeven moment echt wel nodig gaat hebben.. miss dat ik nu ineens bij de pussys hoor maar t kan geen kwaad om in iedergeval een nakuur middel achter de hand te hebben...

ook mensen die me wat info kunnen geven over gains en dergelijke?
Momenteel eet ik 6 keer per dag, per maaltijd 70 gr KH en 35 gr EW, vetten probeer ik zo beperkt mogelijk te houden (al heb je ze ook wel nodig en krijg ik ze dus ook binnen). Totaal ligt momenteel rond de 2750 kcal per dag maar zal naar goede gewoonte op het eind van deze maand opnieuw aangepast worden ;)
Veel noemenswaardige sides van winstrol kon ik ook niet vinden, mensen die daar iets meer over kunnen vertellen?

Ik vind je dieet nogal slecht voor een cut: te veel carbs en te weinig vetten. En je gebruikt AAS, dus zorg maar dat je 300g eiwit binnenspeelt.
2750kcal vind ik wel veel om te cutten.

:roflol::roflol:

geen last van gyno enz gehad? kan me voorstellen dat wann je tijdens een kuur merkt puffy niples/gyno dat je denkt shit had ik maar wat nolva besteld voor ik begon.. Je weet toch nooit hoe je erop reageert lijkt mij? het kan zijn dat het niet nodig is maar dat je t ook op een gegeven moment echt wel nodig gaat hebben.. miss dat ik nu ineens bij de pussys hoor maar t kan geen kwaad om in iedergeval een nakuur middel achter de hand te hebben...

gyno tijdens een winnykuur? da's nieuw. en een antioestrogeen nemen tijdens een kuur of een nakuur na een winny = appelen met peren vergelijken.

Terug
Naar boven