XXL Nutrition

Vraagje over vrouwen fitness

Carmij

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
64kg
Vetpercentage
21%
Ik fitness al jaren, maar sinds een jaar pas echt goed.
Let op m'n voeding, train samen met m'n vriend.

Ik wil graag volgend jaar met een wedstrijd meedoen.
Wat adviseren jullie qua voeding en training?

Was namelijk voor de 1e keer bij een personal trainer. Die zei dat je alleen billen, rug en benen moest trainen.
Dat vond ik wel raar, geen armen/geen borst.

Wat is jullie advies?

Ik fitness al jaren, maar sinds een jaar pas echt goed.
Let op m'n voeding, train samen met m'n vriend.

Ik wil graag volgend jaar met een wedstrijd meedoen.
Wat adviseren jullie qua voeding en training?

Was namelijk voor de 1e keer bij een personal trainer. Die zei dat je alleen billen, rug en benen moest trainen.
Dat vond ik wel raar, geen armen/geen borst.

Wat is jullie advies?
Ligt eraan welke klasse je meedoet. Bikiniklasse zou ik voornamelijk investeren in een borstvergroting, vooral goed de 'achterkant' en benen trainen inderdaad, en maakt het weinig uit wat je doet qua armen/borst. Dit klinkt misschien niet serieus, maar ik denk dat iedereen hier stiekem wel weet dat hier toch een hele harde kern van waarheid inzit.

Welke wedstrijd zou je mee willen doen?

Wat is je doel voor dit moment? Wil je juist eerst je vet% verlagen of nog wat spiermassa opbouwen?

Kijk hier ook eens op t forum bij voeding. Daar kun je al veel info vinden.
Je moet je behoefte uitrekenen. Wat is precies je onderhoud en aan de hand daarvan en je doel een voedingsschema opstellen.

Wat @ galen ook zegt.

Het is niet zo dat je er niet hard voor moet werken maar tov andere klasse toch wel duidelijk verschil.

Als je nu begint met trainen kan je makkelijk in 2016 nog een wedstrijdje winnen in de bikini klasse, suc6!

Enigszins off topic maar als reactie op Galen.
Geen enkele weldenkende man zit te wachten op van die belachelijke plastic boob-balloons. Lekker naturel houden!

Ja ok, daar zit zeker wat in. Ik moet toegeven dat ik mijn mening wat ongenuanceerd overbracht.
Met ballonnen bedoel ik zoals onderstaand; ik begrijp dat het extreem is maar dat is nu eenmaal het stigma. Er zijn vast 'variaties' die er wat natuurlijker uitzien, maar zoals onderstaand kan een vrouw van 9/10 naar 0/10 gaan voor mij.
naamloos-jpg.jpg

9/10 of 0/10 would f**k here anyway... iets met alpha male ofzo

Geen enkele weldenkende man zit te wachten op van die belachelijke plastic boob-balloons. Lekker naturel houden!
Je hoeft ook niet direct cupmaat bowlingbal te nemen. En geen enkele weldenkende man zit te wachten op een vrouw met een wedstrijdklaarvetpercentage, dus wat wil je hiermee precies zeggen? Dat ze ook geen laag vetpercentage moeten nastreven voor een wedstrijd?

Ga eens kijken bij een wedstrijd om te zien welke klasse je aanspreekt.

Geen enkele weldenkende vrouw kan t iets interesseren of een man wel of niet zit te wachten op plastic boob-balloons. Die keuze maakt ze nml lekker voor haarzelf.

nou ik ben heus wel denkend, soms

Terug
Naar boven