- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar je moet tijdens een oral kuur toch gezellig kunnen zijn. Wat een leven heb je anders als je een paar weekjes de alcohol moet laten staan.
Mensen komen hier voor vragen daar is een forum voor en als je over iets twijfelt, als je bijdehand wilt doen, en doen of je alles zo goed weet kan je beter die energie in de sportschool stoppen.Ja en weet je: een keer in de week veel drinken kan geen kwaad, en ik hoef ook niet echt te trainen, want he! Het zijn anabolen en die doen al het werk voor je, echt waar! Gelezen op het internet! Ik ga het lichaam krijgen van een model hebben ze beloofd.
Maar Ik spoel er even een weg met een Heineken!
Mensen komen hier voor vragen daar is een forum voor en als je over iets twijfelt, als je bijdehand wilt doen, en doen of je alles zo goed weet kan je beter die energie in de sportschool stoppen.

Mensen komen hier voor vragen daar is een forum voor en als je over iets twijfelt, als je bijdehand wilt doen, en doen of je alles zo goed weet kan je beter die energie in de sportschool stoppen.
Hhaha klopt man, Maar tot op zekere hoogte, dit is gewoon te snel ergens aan beginnen voor je goed hebt ingelezen.
Snap dat je de reacties niet leuk vind maar dit is gewoon erg dom snap je?
Mijn advies: lees je beter in over aas voor je er aan begint.
Ik vraag mij af wat voor een leven jij hebt. Het leven van een mierenneuker die overal commentaar op heeft omdat hij zicht verveelt.Ja maar je moet tijdens een oral kuur toch gezellig kunnen zijn. Wat een leven heb je anders als je een paar weekjes de alcohol moet laten staan.
Ik vraag mij af wat voor een leven jij hebt. Het leven van een mierenneuker die overal commentaar op heeft omdat hij zicht verveelt.
Dat is hetgeen ik bedoel. Ik drink bijna nooit maar komt één van die gelegenheden juist op het ogenblik dat ik kuur, zal ik het zeker niet laten om ook iets te drinken en wat in de stemming te komen. En dan zijn twee tot vier pintjes genoeg.Het is simpel: Als je kuurt (oral of injectie) dan drink je geen alcohol. Als het toch UITZONDERLIJK zou gebeuren, beperk het dan tot een glas of twee.
Daar ga je geen negatieve gevolgen van ondervinden.
Dat is hetgeen ik bedoel. Ik drink bijna nooit maar komt één van die gelegenheden juist op het ogenblik dat ik kuur, zal ik het zeker niet laten om ook iets te drinken en wat in de stemming te komen. En dan zijn twee tot vier pintjes genoeg.
Ik ga daar niet meer op reageren. Triestige mens als je het al raar vindt dat iemand eens een paar glazen drinkt om zich te amuseren. Het moet triestig zijn voor je vrouw als ze een man heeft die nooit een glaasje wijn met haar drinkt.Ik verveel mij niet hoor. En ben zeer tevreden over mn leven eigenlijk.
Als ik dwaze shit lees dan reageer ik. Tja niemand is perfect.
Ik vraag me eerder af wat een leven je hebt als je wat moet drinken uit gezelligheid.Of moet drinken om je te amuseren op een feestje.
Best grappig dat ik zou moeten drinken voor mn vrouw. Dat vind ik pas triest. Mss heb ik wel wat anders te bieden dan ik vind je leuk want je drinkt met mij mee.Ik ga daar niet meer op reageren. Triestige mens als je het al raar vindt dat iemand eens een paar glazen drinkt om zich te amuseren. Het moet triestig zijn voor je vrouw als ze een man heeft die nooit een glaasje wijn met haar drinkt.

@johnyjordaan : ik vind je op zich niet verzuurd maar je blijft wel nogal lang doorhameren.
Wat is er mis met een glaasje drinken om je te amuseren? Daar is toch helemaal niks mis mee? Natuurlijk beperk je dat als je aan de AAS gaat maar als het eens zou gebeuren tijdens een kuur, dan is dat geen hoofdzonde hoor en zegt dat NIETS over de dedication die je hebt voor de sport.
Als je AAS gebruikt en dan nog eens elke week een bak duvel meester maakt, dan ben je idd niet slim bezig.
Chill man...
Kan ik even goed zonder,maar als je dit niet doet dan ben je een saaie mens hahaha . Andere mensen doen maar. Maar das mijn mening. En ik reply gewoon 

Het probleem is dat er te veel over te vinden is... en dat de 1 dit zegt en de andere dat... Zelfde als een nakuur zijn de meningen ook over verdeeld. ik heb niks gevraagd over het verschil van tabs of inject? zeg alleen dat mensen zeggen alleen tabs zijn slecht...beter is het samen te doen Marja het komt op het zelfde neer, dan is het net zo slecht en kan je beter alleen injecte... dus heb jij je wel goed ingelezen? En ja er zit 2 maanden tussen de 2 kuren dus ja dat is niet zo slim van mij dus ik blijf er van af...Als je zo goed hebt ingelezen weet je toch het verschil tussen tabs en inject? dan hoef je ook niet van die debiele vragen te stellen zoals of je te vroeg kuurt.
Nooit gekuurd en ik weet dat je de kuurtijd + nakuur moet wachten tot je volgende kuur. beetje interesse hebben in wat je doet brengt je al een goed eind op weg.
Ik heb te veel gelezen dat is het probleem, en mij leek injecte niks dus mijn keuze was alleen de tabs, en ik wist dat je lever een klap zou krijgen. En ja ik heb iets te licht over de 2 kuur gedacht qua tussen tijd.Hhaha klopt man, Maar tot op zekere hoogte, dit is gewoon te snel ergens aan beginnen voor je goed hebt ingelezen.
Snap dat je de reacties niet leuk vind maar dit is gewoon erg dom snap je?
Mijn advies: lees je beter in over aas voor je er aan begint.
dus hoop dat ik niks ernstig heb beschadigd aan me lever.Het probleem is dat er te veel over te vinden is... en dat de 1 dit zegt en de andere dat... Zelfde als een nakuur zijn de meningen ook over verdeeld. ik heb niks gevraagd over het verschil van tabs of inject? zeg alleen dat mensen zeggen alleen tabs zijn slecht...beter is het samen te doen Marja het komt op het zelfde neer, dan is het net zo slecht en kan je beter alleen injecte... dus heb jij je wel goed ingelezen? En ja er zit 2 maanden tussen de 2 kuren dus ja dat is niet zo slim van mij dus ik blijf er van af...
Dus bij deze ben ik er ook mee gestopt want het voelde al niet helemaal goed van binnen
Wel mooi dat er 2 discussies gevoerd worden in dit topic...
Eentje over alcoholgebruik en AAS, de ander over TS en zijn kuur