XXL Nutrition

Vraagje

Je traint niet optimaal.

Om tot een goed fysiek te komen moet je eten - trainen - rusten.
Maar wel allemaal op elkaar afgestemd. En het is vooral belangrijk een lange adem te hebben..... het kost gewoon tijd en er is geen "snelle" weg...
Neem die tijd ook om je goed in te lezen in voeding en training. Hoe meer tijd je er nu in investeert hoe meer t je op zal leveren met een goed resultaat.

Dat is investeren in jezelf en een goed fysiek bouwen.

Je kan ook een log openen om je voeding en training bij te houden. Daar kan je dan ook gericht je vragen in stellen en het is vaak ook leuk om later je eigen progressie te zien. :)

Succes en bij vragen kom gerust.

• Topic Starter Topic Starter
Je traint niet optimaal.

Om tot een goed fysiek te komen moet je eten - trainen - rusten.
Maar wel allemaal op elkaar afgestemd. En het is vooral belangrijk een lange adem te hebben..... het kost gewoon tijd en er is geen "snelle" weg...
Neem die tijd ook om je goed in te lezen in voeding en training. Hoe meer tijd je er nu in investeert hoe meer t je op zal leveren met een goed resultaat.

Dat is investeren in jezelf en een goed fysiek bouwen.

Je kan ook een log openen om je voeding en training bij te houden. Daar kan je dan ook gericht je vragen in stellen en het is vaak ook leuk om later je eigen progressie te zien. :)

Succes en bij vragen kom gerust.
ja je eigen progressie zien is zeker leuk k weet nog niet of ik een log ga openen maar ik ga zeker nu me trainingen bijhouden en me voeding ook en kijken waar de stronglifts 5x5 me brengt over 3 maanden ik volg wel de versie van
anthony kruijver weet niet of dat verschil maakt.

Terug
Naar boven