XXL Nutrition

vragen ivm gebruik HGH en insuline

coureur

Novice
Waardering
0
Hey, Ik heb effe enkele vraagjes ivm groeihormoon (jintropin) en insuline

Ik ben begonnen met Gh en insuline
Nu had ik enkele vragajes voor je
1) verdeel ik beste het gh over 2 injecties per dag van 2iu of alles ineens 4iu erin?
2) wanneer injecteer ik best de GH, voor of na training? bij opstaan? bij slapengaan of blijft dit allemaal gelijk
3) wanneer injecteer ik best de insuline , (1 of 2 keer per dag) en voor training, na training, ontbijt??
4) mag ik insuline en gh gelijk injecteren of mag dit zeker NIET? en hoe moet het wel? insuline voor of na hgh??
5) hoeveel insuline is nodig

Je ziet, veel vragen waar ik nergens op dit board een antwoord op vind.

Ik ben wielrenner en moet elke maand wel eens een dopingtest doen in een of andere wedstrijd, daarom kan ik geen AS gebruiken en heb ik beslist om dit te doen om toch nog een beetje extra krazcht te winnen, epo gebruik ik al.

je bent al begonnen en nu pas ga je vragen stellen???

heb je geen goede arts in je team zittendie er verstand vanheeft?? Of ben je een eenvoudige amateur?

Je stelt deze vragen en ondertussen ben je al begonnen?? Ik hoop dat je beseft dat verkeerd gebruik van slin een dodelijke afloop kan hebben.

hier staat wel wat nuttige info

http://www.finalflex.com/st_groei.htm

• Topic Starter Topic Starter
ben idd al begonnen en doe het voorlopig zoals mijn leverancier het me vertelde, maar ik stel mezelf gewoon deze vragen omdat het mischien nog beter kan..
En we hebben wel teamarts maar daar kunnen we enkel bij terecht voor medische problemen, door de grote klopjacht naar doping durven de artsen niets meer helpen ivm dergelijke producten en heerst er een principe van: wie niet op eigen houtje handelt, heeft niets. snap je

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik novorapid, snelwerkende insuline, ben aan het opbouwen; vandaag 6iu na de training en erna voldoende suikers en een maaltijd.. morgen ga ik 7iu, het zou de bedoeling zijn naar 10iu te gaan.

Allereerst vind ik GH en insuline zonder AS weggegooid geld. naar mijn mening te duur voor het puur versnellende herstel.
Maar goed ik zal je vragen toch beantwoorden :)

1) verdeel ik beste het gh over 2 injecties per dag van 2iu of alles ineens 4iu erin?

ik zou gewoon 1 injectie doen. en dan sochtendsvroeg. zo blijf je ook nog je natuurlijk piek snachts behouden. Maar goed hierover verschillen de meningen.

2) wanneer injecteer ik best de GH, voor of na training? bij opstaan? bij slapengaan of blijft dit allemaal gelijk
zie hierboven.

3) wanneer injecteer ik best de insuline , (1 of 2 keer per dag) en voor training, na training, ontbijt??
insuline kan je mits je GH gebruikt 2 keer per dag gebruiken. ik weet alleen niet hoe jouw trainingen eruit zien en hoe een wedstrijddag verloopt. Zou namelijk lullig zijn als je sochtends je insuline neemt en daarna vrolijk gaat fietsen. kom je niet ver kan ik je vertellen :D
In jouw geval zou ik het puur na de wedstrijden/trainingen doen voor het snellere herstel. voor elke iu 10gr carbs nemen. Bij novorapid(werkt meteen na injectie) beginnen met snelle carbs. uur later normale maaltijd(pasta's) en geen vetten. daarna op gevoel eten. voel je je licht dan eten.

4) mag ik insuline en gh gelijk injecteren of mag dit zeker NIET? en hoe moet het wel? insuline voor of na hgh??
niet insuline samen met GH injecteren. gewoon apart. GH sochtends en insuline na de wedstrijd/training.

5) hoeveel insuline is nodig

ik zou opbouwen tot 15-20iu. tot 10iu de 10gr carbs regel aanhouden. daarna tot 15iu hetzelfde aantal carbs nemen als je bij 10iu neemt. boven de 15iu zou ik gewoon op gevoel spelen. deed ik ook. gewoon zorgen dat je voldoende carbs binnen krijgt en heel veel eiwitten.

Dag coureur,

Dat zij heel wat vragen oftewel hoe je hele sth kuur moet met insuline.
De sth neem je 2 keer per dag 2 iu een keer s'morgens en naar je training maar niet voor het slapen gaan want dan maakt je eigen lichaam het meeste aan en dat is zonde.
De insuline neem je ook 2 keer per dag en ook s'morgens en naar je training maar wel 4 uur voor het slapen gaan.
Naar je insuline neem je meteen vloeibare koolhydraten en een half uur later langszamen koolhydraten en eiwitten.
Probeer helemaal geen vet te eten want de insuline transporteert meteen je voeding naar je plekken waar het hoort te zitten.
Zorg ook als je insuline neemt dat je zoetigheid bij je heb als je een hypo aanval krijgt dan ken je dat er mee op vangen.
De insuline bouw je goed op maar ga niet hoger dan 2 keer 10 iu per dag.
En ook niet langer dan 4 weken achter elkaar want anders gaat je lichaam er aan wennen en heb je het misschien de rest van je leven nodig.

Hoop dat je hier wat aan heb anders hoor ik het wel

Groetjes Adrbeest.

ik zou het doen zoals patrick zei, alleen dat van die natuurlijk piek nog hebben daar geloof ik niet in, ben van mening dat het volledig onderdrukt wordt, maar zoals pat al zei daar zijn de meningen over verdeeld. 's ochtends sth in 1 injectie en na de training je insuline, zoals adrbeest ook al aangaf niet te lang gebruiken en niet te hoog doseren. en zorg dat je altijd, maar dan ook altijd een aa bij je hebt oid.

Beste coureur,

Je zegt dat je al begonnen bent en je hebt veel vragen erover. Voordat je begint met GH en insuline en/of IGF-1 moet je beseffen dat het alleen is weggelegd voor de top bodybuilders/ topatleten met een strak eetschema. Dat zijn dus mensen die genoeg tijd hebben om te eten wat ze willen eten en mensen die alle tijd hebben om te trainen en niets anders doen omdat het hun beroep is.
Je moet dus pas beginnen als je er werkelijk alles over hebt gelezen en precies weet hoeveel eenheden je moet spuiten van GH en Insuline. Sterker nog, het beste is om de insuline te gebruiken waar iemand anders bijstaat. Die kan je dan opvangen als je in een hypo (te weinig glucose in je bloed) dreigt te raken. In het ergste geval kom je in een coma waar je nooit meer uitkomt.
Insuline hangt af van wat je eet en hoe je traint. Je moet dus nooit zomaar insuline in een constante dosis spuiten. Diabetes patienten die spuiten zelf insuline maar die hebben ook een apparaat om het glucose in het bloed te meten.
Het is wel goed dat je insuline samen met groeihormoon gebruikt want groeihormoon alleen werkt niet zo goed.
Ik adviseer je met klem dat je eerst maar eens goed moet praten met een arts hoe je dit het betse moet doen en ik zou maar eerst stoppen met dat spuiten, voor je het weet lig je in een coma. Ga pas spuiten met die dingen als je zeker weet wat je doet. Je moet zeker ook niet vergeten dat groeihormoon niet tijdelijk maar permanent is en dat alle bijwerkingen daardoor blijvend zijn. Ik wil je niet afschrikken maar besef dat er nare bijwerkingen zijn als: uitstekende kaak, neus of ledematen en een "buik als een zwangere vrouw". Om maar te zwijgen van de fakes op de markt waar ze het hormoon uit de hypofyse van overleden mensen extraheren ipv synthetisch met het riscico dat je de ziekte van Creuzfelt-Jacob krijgt. Dus als je het koopt, koop dan de beste soort.

Wens je het beste,
Till Failure

Laatst bewerkt door een moderator:
Till Failure zei:
Ik wil je niet afschrikken maar besef dat er nare bijwerkingen zijn als: uitstekende kaak, neus of ledematen en een "buik als een zwangere vrouw". Om maar te zwijgen van de fakes op de markt waar ze het hormoon uit de hypofyse van overleden mensen extraheren ipv synthetisch met het riscico dat je de ziekte van Creuzfelt-Jacob krijgt. Dus als je het koopt, koop dan de beste soort.

Wens je het beste,
Till Failure

die uitpuilende buik is eerder van de slin, gh wordt al weet ik hoe lang gebruikt, ook vroeger al en toen hadden ze dit nog niet, denk dat het iets met het organische vet te maken heeft, door slin kan je erg makkelijk vet opslaan. de bijwerkingen van sth vallen reuze mee wanneer je niet te hoog doseert en de kosten om het uit mensen te halen liggen gelijk of hoger aan het vervaardigen van synthetische, dus qua fakes denk ik niet dat je snel menselijk groei hormoon aantreft. hetgene wat ik altijd link vind is dat het verschrikkelijk instabiel is. het moet ook in de koelkast bewaard worden en onder bepaalde omstandigheden vervoerd worden, enz. dat is waar het snel mis kan gaan.

Beste soulreaver,

Wat bedoel je met het woordje "slin"? En sinds wanneer wordt groeihormoon gebruikt volgens jou? Ik dacht dat het sinds de jaren 90 pas door bodybuilders werd gebruikt.

Till Failure

waarom zo negatief over groeihormoon? het enigste nadeel is dat het duur is, maar indien je zeker bent dat je geen fake hebt, is het toch niet echt ongezond. volgens mij veel minder schadelijk dan steroiden. en zeker als je dertig voorbij bent. in amerika gebruiken ouderen met geld het continu om hun levenskwaliteit te verbeteren. en dat van die vergroeiingen dat zul je wel niet krijgen met 2 of 4iu per dag.

GH is wel gerelateerd aan gigantisme of acromegalie (vergroeiing van de ledematen). Maar dan moet je wel een dosering nemen die ruim boven de therapeutische dosis ligt.

Laatst bewerkt:
Als ik jou was bleef ik van de insuline af!!!
Het kan je doden als de beste. Het wordt zelfs(controversieel) gebruikt door sommingen bij euthanasie aan huis.
Als je een belangrijke hypo doet heb je een goede kans dat dat je laatste training was. Blijf van de insuline af!!!!

Till Failure zei:
Beste soulreaver,

Wat bedoel je met het woordje "slin"? En sinds wanneer wordt groeihormoon gebruikt volgens jou? Ik dacht dat het sinds de jaren 90 pas door bodybuilders werd gebruikt.

Till Failure

insuline bedoel ik ermee :) groeihormoon wordt al langer gebruikt als insuline, die uitpuilende buiken zie je pas sinds een paar jaar, daarvoor werd er ook al groeihormoon gebruikt. of de dosering die gebruikt wordt is dusdanig hoger als de jaren ervoor, of een andere factor veroorzaak de uitpuilende buik, ik denk zelf insuline.

bij 4 iu heb ik nog geen mensen gehoord over vergroeiingen e.d.

soulreaver zei:
insuline bedoel ik ermee :) groeihormoon wordt al langer gebruikt als insuline, die uitpuilende buiken zie je pas sinds een paar jaar, daarvoor werd er ook al groeihormoon gebruikt. of de dosering die gebruikt wordt is dusdanig hoger als de jaren ervoor, of een andere factor veroorzaak de uitpuilende buik, ik denk zelf insuline.

bij 4 iu heb ik nog geen mensen gehoord over vergroeiingen e.d.

Ik denk niet dat die uitpuilende buik word veroorzaakt door insuline. Je krijgt het denk ik door Gh. Want ALLE organen groeien met Gh niet alleen spieren. En dus ook je darmen. Dat verklaart het denk ik. Insuline kan wel littekens op je buik geven van de subcutane spuiten. Dat wel.

Groeihormoon zou ik persoonlijk ook niet nemen. Acromegalie is inderdaad een mogelijk verschijnsel. Acros wil zeggen extremiteiet zoals neus handen, oren, kin, penis en mega moet ik niet uitleggen zeker.
Je riskeert dus van een ongelooflijk lelijk kinnebakkes te kweken of oorlellen tot op uw gat. En er is wel een correlatie met de dosis maar zeggen dat je deze bijwerkingen niet kan krijgen bij lage dosissen is fout!
Daarbij verhoogt het je cardiovasculair risico door oa het induceren van hypertensie en zit er een resem van andere bijwerkingen aan verbonden.
Informeer je eerst goed op een wetenschappelijke bron!!! En niet van die knoopsgatgeleerden die denken dat ze er iets van weten. Met deze spullen ben je veel gevaarlijker bezig dan iemand in de bb wereld zal willen toegeven.

green man zei:
KNIP.. En niet van die knoopsgatgeleerden die denken dat ze er iets van weten. Met deze spullen ben je veel gevaarlijker bezig dan iemand in de bb wereld zal willen toegeven.
Ik ben geen propagandist van GH-gebruik, maar je kan het ook overdrijven. GH-gebruik kan inderdaad bij (langdurige) overdoseringen leiden tot gevaarlijke bijwerkingen, maar de bijwerkingen van GH bij normale doseringen zijn milder vergeleken met bijvoorbeeld het gebruik van AAS.

Terug
Naar boven