XXL Nutrition

Vragen na 20kg gewichtsverlies

SaschaZ

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, maar moet zeggen dat ik al wel geregeld op dit forum heb rondgekeken. Ik ben ook zeker niet nieuw in het wereldje.. heb alleen in het verleden veel on and off getrained. Sinds dit voorjaar besliste ik dat het zwart/wit moest zijn omdat ik mezelf toch te veel had laten gaan.

Ik ben 24.. woog toen 99kg met een lengte van rond de 1m80. Ik had wel wat spiermassa, maar was me toch iets aan het voorliegen. Nu weeg ik gemiddeld rond de 81 kg maar wou het graag nog een stapje verder nemen.

Eerst lette ik beetje op mijn eten, maar niets al te speciaals.. Dan een beetje hulp gezocht, en echt hard beginnen opletten, dit is hoe ik het snelste men gewicht verloor en toch nog zeker genoeg spiermassa overhield. Ik zit momenteel op het werk, maar zal proberen vanavond wat before/after pictures toe te voegen.

Bijkomende informatie:

Ik gebruik Dymatize elite Isolate als protein, momenteel gebruik ik ook een fatburner, namelijk clenbutrx en de pre workout Hemo Rage.
Overdag op het werk drink ik gemiddeld bijna 2liter water alsook tijdens de training.

Gemiddelde dag:

7.30 op nuchtere maag halve liter water + fatburner
8.00 350ml halfvolle melk - 50gr brinta - handvol bosbessen - 2 scoops (70gr protein)
10.30 +- 150gr kip - varia aan groenten
13.00 +- 200gr kip - varia aan groenten
15.45 70gr protein
17.30 fatburner - preworkout
18.00 +- uurtje kracht - 45 mins cardio
20.00 70gr protein (na de training)
22.00 eventueel nog wat kip met groenten of shake depending on the mood