Fitness Seller

vragen over anabolen / hormonen

ga in japan wonen, dan ben je weer lang

Is breder worden geen optie voor jou?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is eigenlijk precies het probleem met 170cm ?

Zou niet weten welke voor of nadelen lengte hebben ? (op extreem klein en lang na natuurlijk)

Tenzij je basketballer wilt worden natuurlijk.

Nee wil geen basketballer worden, maar iets langer zou ik wel willen zijn bijv: 10cm langer.

Maar goed, denk dat jij wel de goede lengte hebt vandaar dat jij niet weet hoe het is om kort te zijn.

je kan je botten laten breken, dan worden ze eerst nog vastgepind zodat er elke dag een mm? bij aan gedraaid kan worden zodat je botten niet helen en zo dus nieuw botweefsel(kalk?) aanmaken. Dit doen ze wel eens bij "dwergen" of kleine mensen.. hoe je ze ook wil noemen. Ooit op tv gezien.. weet niet of dit voor jou ook mogelijk is, valt te proberen :)

je kan je botten laten breken, dan worden ze eerst nog vastgepind zodat er elke dag een mm? bij aan gedraaid kan worden zodat je botten niet helen en zo dus nieuw botweefsel(kalk?) aanmaken. Dit doen ze wel eens bij "dwergen" of kleine mensen.. hoe je ze ook wil noemen. Ooit op tv gezien.. weet niet of dit voor jou ook mogelijk is, valt te proberen :)

beenverlenging.

We hebben het niet over medische ingrepen.

We hebben het over Anabolen - HgH Hormomen of men er van kan groeien in lengte. Laten wij daar bij blijven.

Ik ben zelf 1,97m (6 maanden geleden in het leger gemeten), en kan je zeggen dat ik ook 10 cm korter wou zijn, maarja alles heeft ze voordelen en nadelen, dus wees blij gewoon dat je gezond, en normaal bent

dat is het belangrijkste in het leven!

Ik ben oorspronkelijk begonnen met BB omdat ik te lang en te slungelig werd :)

ben uiteindelijk blijven steken op 1m90 en het is al moeilijk genoeg met die lengte nog iets of wat massief te tonen

Met een kleine lengte ben je altijd gezegender voor bodybuilding, kijk maar naar Frank Zane,ook zo'n klein uppie.

Arnold is de uitzondering die de regel bevestigd btw :)

Ik hoor enkele antwoorden dat het onmogelijk is te groeien met HGH Hormonen.

Nu las ik op internet dat het wel mogelijk is te groeien met HGH Hormonen, zelf naar dat je groeischijven gesloten zijn.

Neen Growth flex pro als voorbeeld
http://www.growth-flexvpro.net/

Hierbij gebruiken zijn ook de HGH Hormonen, is dat gelijk aan de HGH Hormonen die men gebruikt in de bodybuilding ?

Of is dat een hele ander vorm van HGH Hormonen ?

Ik ben oorspronkelijk begonnen met BB omdat ik te lang en te slungelig werd :)

ben uiteindelijk blijven steken op 1m90 en het is al moeilijk genoeg met die lengte nog iets of wat massief te tonen

Met een kleine lengte ben je altijd gezegender voor bodybuilding, kijk maar naar Frank Zane,ook zo'n klein uppie.

Arnold is de uitzondering die de regel bevestigd btw :)

Ach nee joh, dan lijkt dan op een koelkast.

Schiet niet echt op ???

Terug
Naar boven