AndroidHealthClinic

Vragen over thestorteron

Status
Niet open voor verdere reacties.

trkrambo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
91kg
Hallo,,

Ik wil als eerst zeggen dat ik serieuze antwoorden wil omdat ik de vorige keer niet serieus werd genomen.

Ik ben 22 jaar 1.83 91 kilo. Ben van nature forsgebouwd train nu al zo een half jaar serieus, heb snelle spiergroei..

Ik train 4 dagen in de week en dan om de dag..
Ik heb nooit shit gebruikt of gespoten.. maar ben van plan om thestosteron te spuiten.. ?

Nu is mijn vraag: Moet ik persé jarenlang trainen om te kunnen spuiten ?

Zo is het moeilijk om je zherieus te nemen

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil dit weten omdat een vriend van mij pas traint en gelijk ging spuiten.. resultaat: goed gespierde lichaam... geen klachten alleen wat puisten op zijn rug.

Testosteron? als je je goed inleest in de stickys kom je er vanzelf achter dat je eerst een goede basis moet hebben. Training, voeding enz enz, vervolgens is het belangrijk om te onderkennen wat je doelen zijn bv. massa, kracht of bijde.

Als je dit allemaal voor elkaar hebt, kun je gaan kijken welke aas. het beste past bij de doelen die jij wilt halen.

Btw. "snelle spiergroei"is natuurlijk onzin, de meeste gains maak je als je net begint, de kunst is om het daarna ook nog vol te houden als het niet meer zo hard gaat!

Succes!

thnx FLINKE VENT

thestorteron :D -h-r+s

gwn veel inlezen over de dingen niet zomaar afgaan op verhalen van vrienden zoals al gezegt is in het begin dat je traint gain je het meeste. Je kan meer bereiken door nog tijdje zonder verder te gaan :) goodluck!

Je zegt zelf dat je snelle spier groei hebt...dan ga je toch niet kuren!!!!!!!

Ik wil als eerst zeggen dat ik serieuze antwoorden wil omdat ik de vorige keer niet serieus werd genomen.

Vind je het heel vreemd als je niet eens weet hoe je testosteron moet schrijven...

Imo ben je dan gewoon niet aan kuren toe. Onvoldoende ingelezen, anders kon je ook wel weten dat het Testosteron heet en niet thestortron.. :rolleyes:

Ben dat gezeik over een typfout wel beu,... krijg liever informatie.

thx allemaal.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 13:42 ----------

Ben dat gezeik over een typfout wel beu,... krijg liever echte informatie.

thx allemaal.

"Nu is mijn vraag: Moet ik persé jarenlang trainen om te kunnen spuiten ? "

ja

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 13:01 ----------

en als je serieus genomen wil worden, ga je maar naar het stokkenbos :D

Wat denk je zelf nou echt?

"Nu is mijn vraag: Moet ik persé jarenlang trainen om te kunnen spuiten ? "

ja

en als je serieus genomen wil worden, ga je maar naar het stokkenbos :D

roflmao :D

Volgens mij heb je al genoeg thestorteron van je eigen!

[/COLOR]en als je serieus genomen wil worden, ga je maar naar het stokkenbos :D

ghegheghe :D:D:D

OT: Je wilt serieus genomen worden, maar neemt verder niet serieus de moeite om je in te lezen, laat staan de correcte spelling te hanteren. Je maakt een geintje mag ik hopen? Beetje vreemd om van ons te verwachten dat wij moeite voor jou doen, terwijl je zelf totaal geen moeite doet om je de kennis eigen te maken........ EPIC FAIL!!

Om nog antwoordt te geven op je vragen.

Je moet minimaal 3 jaar trainen, dit omdat je dan een goede basis hebt om te gaan kuren. Je voeding moet in orde zijn. Je moet alle oefeningen goed uit kunnen voeren, een goed schema hebben etc etc etc

Snelle spiergroei bestaat niet. Je groeit gewoon goed omdat je net begonnen bent dat doet iedereen. Sowieso stompzinnig om in die periode te gaan kuren daar je dan zonder net zo snel kan groeien als met AAS als je training voeding en rust in orde is.

Groot worden doe je met goede voednig en goede training. AAS kan daarbij helpen als je eenmaal op een bepaald niveau zit en daar ben jij nog lang niet no offence.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dicht..stats, schrijf foutjes, voeding etc. Alles aangrijpen om een ts aan te vallen en te doen of men de wijsheid in pacht heeft. Valt wel op dat 99% van de bashers zelf geen fototje hebben staan. Toch "big guys"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven