MuscleMeat

vragen over voedingsschema 1 jaar aant trainen

naxica

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Goedemiddag! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn voedingsschema vinden ik train nu denk ik ongeveer 1 jaar? En ben hiermee van 63 KG naar 78-79 KG weten te gaan

7:00 (ochtend eten thuis)
-1 banaan
-50 gram rice powder van body en fit shop
- whey perfection
- vitamine meuk pillen

10 km fietsen naar school

10:00
- 4 boterhammen besmeerd met Becel (goddelijk lekker) en daarop pindakaas
- Flesje water
12:00
- Opnieuw 4 boterhammen maar ditmaal met kipfilet of ham (1pakje van 120 gram ofzo?)
14:00
- Opnieuw 4 boterhammen met kipfilet (1pakje van 120 gram ofzo?)
16:00
- Opnieuw 4 boterhammen met pindakaas

Naar huis weer fietsen
17:00 (traintijd)
- Als preworkout neem ik meestal Dedicated EPIC
- 2 bananen
- 50 gram rice powder
- 350 ml melk
- Whey perfection
- kaneel
18:20 (avond eten)
Moeilijk neer te zetten ik eet wat de pot schaft (thuiswonend)

20:30
- Whey perfection
- Wat losse noten
22:30
- Verschilt of een halve bak kwark of een caseïne shake
- Visolie capsule

Naar mijn idee krijg ik overbodig veel koolhydraten binnen?
Ook zit ik te twijfelen om whey perfection een tijdje te vervangen door Fusion pro van Dedicated iemand enige ervaring hiermee?

Ik hoor graag van jullie ! ;) <3

Lekker duidelijk zo, als je de macro's er nou eens achter zet kunnen we al wat meer.

'Wat losse noten'? Pluk je die als een eekhoorn uit de bomen of moeten wij nu gaan raden hoeveel en welke soort noten je eet? Niemand gaat je (goed) advies gaan geven als je zelf al niet de macro's (of tenminste de hoeveelheden) erachter kunt zetten

Zelfde voor je avondeten. Oke, je hebt er geen controle over, maar je kunt zelf beter dan wij inschatten wat je op wekelijkse basis ongeveer aan macro's binnen krijgt qua avondeten, dan kunnen wij dat meenemen in je schema en er iets zinnigs over zeggen. Wij weten niet of je 1x per week friet eet of 6x etc. etc.

Zelfde voor je broodbeleg, hoeveel pindakaas smeer je op je brood, en hoeveel kip/ham zit er daadwerkelijk op (120 gram "ofzo").

Doe zelf wat meer moeite voor het opstellen van een goed schema, en je zult ook daadwerkelijk beter advies krijgen.

Terug
Naar boven