MuscleMeat

vreetkick

yellowstar

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
mensen in de cut, hebben jullie ook momenten op de dag dat je echt gewoon sterft van de honger? bij mij is het meestal in de avond en weet dan niet wat ik zou kunnen eten om mijn eetlust wat te verminderen, enige tips?

mensen in de cut, hebben jullie ook momenten op de dag dat je echt gewoon sterft van de honger? bij mij is het meestal in de avond en weet dan niet wat ik zou kunnen eten om mijn eetlust wat te verminderen, enige tips?

heb je een vrouw of vriendin?

De rest mag je zelf invullen:rolleyes:

Als je 500kcal onder je behoefte zit hoef je in principe geen honger te lijden.

Daarnaast kan je gewoon onbeperkt groenten als broccoli, komkommer, ijsbergsla...etc eten.

prop je vol met thee en water ofso. of neem wat fruit of kwark

Laatst bewerkt:
Ik vind het heerlijk, cutten. Sterf niet van de honger nee.

Bulken, dat geforceerde eten, daar heb ik echt een hekel aan.

Drink een liter water op 10 seconden en je zal gegarandeerd minder trek hebben en het is nog goed ook :p en als je echt niet aan kan eet idd wat fruit fzo..of probeer savonds wat trage eiwitten erin te steken.

Drink een liter water op 10 seconden en je zal gegarandeerd minder trek hebben en het is nog goed ook :p en als je echt niet aan kan eet idd wat fruit fzo..of probeer savonds wat trage eiwitten erin te steken.

dit

heb de afgelope week elke dag 12liter water op en had amper eetlust en ruimte over om wat te eten :D

Je schema goed indelen. Je eet waarschijnlijk te weinig Kcal of je macro's komen niet goed uit. Als je 's Avonds honger hebt probeer daar dan wat meer te eten i.p.v. op andere momenten van de dag.

12 liter? Bullshit.. Een liter of 10 (en dat is al sterk) is toxisch voor de mens.
Maar ja, wie ben ik om te zeggen dat je het niet doet ;). But I don't buy it.

Laatst bewerkt:
12 liter kan best als je er genoeg zouten bij neemt. Het probleem is niet dat water giftig is maar dat je zouten uit je lichaam spoelt.
Niet dat ik 't niet onwaarschijnlijk vind hoor, 12 liter is wel echt veel om weg te drinken.

je nieren kunnen tot maar een bepaald aantal l water per dag verwerken;). Het lichaam daarintegen meer, want je scheid nog water uit via de longen, zweten,... Maar 12l raad ik je niet aan of je moet echt super veel gezweet hebben:D

het aantal was dacht ik 8l maar ben niet meer zeker en vind niet direct iets terug;)

Laatst bewerkt:
Te veel water drinken: kans op overlijden
Wat veel te weinig wordt gezegd is dat te veel water drinken heel gevaarlijk kan zijn en zelfs voor acuut overlijden kan zorgen. Normale nieren zorgen er voor dat per dag 8 tot 10 liter vocht kan worden uitgescheiden. Als iemand veel meer drinkt of heel veel in een heel kort tijdsbestek kan het lichaam dat niet meer aan. Het evenwicht tussen het natrium in het bloed en het water is dan helemaal uit evenwicht. Het lijf raakt dan helemaal in de war en brengt het water naar de hersenen. Die zwellen dan op en als daar niets aan wordt gedaan kan de persoon in kwestie acuut overlijden. Dat kan dus in normale gevallen al gebeuren, maar mensen die xtc slikken, de hele avond dansen en veel water drinken lopen die kans veel meer. Xtc zorgt er voor dat nieren veel minder water uit kunnen scheiden. Wie dan heel veel danst en het water er wel weer uitzweet loopt minder kans, maar iemand die veel vocht drinkt en niet zo druk in de weer is, loopt kans op water vergiftiging. De praktijk heeft dit inmiddels ook wel uitgewezen

Soep?
Werkt voor mij goed en is zo goed als niets van kcal.

komkommer, tomaat of iets in die richting, vult goed

12 liter? Bullshit.. Een liter of 10 (en dat is al sterk) is toxisch voor de mens.
Maar ja, wie ben ik om te zeggen dat je het niet doet ;). But I don't buy it.

check mn contest log maar en lees mn post en zie het resultaat. 14 liter was ook geen probleem :)

Terug
Naar boven