pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Hoe was het trouwens gegaan met je Cito toets ? Wordt het de Mavo of toch de Havo ?
denk basis kader voor hem. hahhahaahhaa
-.-
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe was het trouwens gegaan met je Cito toets ? Wordt het de Mavo of toch de Havo ?
Zulk soort mensen belanden vaak op de milieustraat, de een in de container, de ander naast de container om zijn klasgenootjes er in te scheppen.

Nope, maar kom er wel regelmatig om met mijn bovenmodale Volvo mijn bovenmodale rotzooi te dumpen
vrienden.. sportschool.. komende weken zal het meer vijanden en oorlog worden met alle newbee's
?vrienden.. sportschool.. komende weken zal het meer vijanden en oorlog worden met alle newbee's

ze weten toch het sq-rack en en benches goed bezet te houden hier met een handdoekje die soms per ongeluk valtOver het algemeen pruttelen die wat aan met apparaten en machines, daar heb je als je fatsoenlijke oefeningen doet geen last van.

ze weten toch het sq-rack en en benches goed bezet te houden hier met een handdoekje die soms per ongeluk valt![]()
Bro, that feel wanneer de gym bijna helemaal leeg is en dat het dan lijkt alsof alles van jouw is.. en dat je dan 5 apparaten tegelijk bezet houdt zonder gezeur en mensen die je aankijken..
gewoon erop af stappen en vragen hoe t nou precies werkt.. Zo leer je ze kennen, de volgende keer groet je ze en zo groeit dat door.. maarja zo ging t bij mij, van 0 naar bijna iedereen die de krachthoek bezocht haha