AndroidHealthClinic

vrijstelling gym...

Bezoekers in dit topic

:) ja doe gewoon.. wat zeur ik eigenlijk als t gaat een keer dan doe ik gewoon niet mee moet ver te praten zijn... maar probeer toch vrijstelling te krijgen want heb geen zin in turnen:)
 
Gewoon lekker rustig aan doen met gym, deed ik ook altijd :D Zorgen dat je een 6je haalt en voor de rest niet moeilijk doen :D
 
je zou bijna denken dat je een teer mannetje bent ipv van een bodybuilder:eek!:
Gewoon blijven gaan:hedbang:
 
bodybuildertj zei:
:) ja doe gewoon.. wat zeur ik eigenlijk als t gaat een keer dan doe ik gewoon niet mee moet ver te praten zijn... maar probeer toch vrijstelling te krijgen want heb geen zin in turnen:)

Turnen is juist een geweldige sport om een goede coördinatie en evenwichtsgevoel te krijgen, ga je zeker toch wel voordeel van hebben.
Doe alleen niet te intensief en stem je schema er op in.

En als je echt bij je mening blijft, welke school en hoe heet die leraar, kom ik wel ff langs :D :D :D
 
ff doorbijten!!


en idd is turnen een hele goede vorm van spieren kweken:D
 
pas als je net je benen hebt getraind en hij wil fijn een weiland/bosloop oid gaan doen, wordt het anders. :D
 
Dan nog niet!
Wacht maar Jeroen, als je wat vaker hebt gesquat wordt zelfs die spierpijn dragelijk :D
 
Goh, zou fijn zijn dat ik dan zonder helse pijnen naar de wc kan :D
 
Ik zou zeggen.. geniet ervan ;)
 
weet wel wat hij bedoelt heb het vorige week ook meegemaakt...
Donderdag te benen getraind en vrijdagmorgen 2 uur voetbal :rolleyes: Had dan in de namiddig nog 4 uur praktijk (tuinaanleg).
Gewoon doorbijten :D
 
Als je egt kapot zit moet je het gewoon aangeven.. Dan mag je heus wel rustig aan doen hoor..

En het lijkt me sterk dat een gymles op een school zo zwaar is! :D
 
Gymles zou ik absoluut niet overslaan. Heeft veel voordelen.
Ten eerste kan het juist bevorderend werken voor je herstel.
Ten tweede is het goed voor je motoriek, doordat je verschillende bewegingen moet leren enz.
Ten derde je leert meerdere sporten kennen, wat dus goed is voor je kennis maar ook als je in je vrije tijd met je vrienden een bepaalde sport wilt doen. Ken je tenminste de regels en heb je een kleine basis
Ten vierde en misschien wel het belangrijkste, het is een sociale activiteit. Je sport met je klasgenoten waardoor de sociale band sterker wordt. En je leert in teamverband bezig te zijn. Dat is een grote pluspunt die je helaas bij bodybuilding mist.
 
Back
Naar boven