MuscleMeat

Vrouw van 500 kilo

841 lbs = 500kg??

Die kist aan het einde. Daar kan iemand in wonen zo groot is die.

Verder tragisch dat het zo is afgelopen.

Dacht dat ze alleen cargo containers gebruikten in havens.

Goede bulk :thumbs:!

Hoe kan je het toch zo ver laten komen...en dat op je 29e .

Die docu is al vaker op TV geweest.

Opsturen naar Somalië, hebben ze daar voedsel voor een maand.

genoeg massa tijd om te cutten!

i wouldn't hit it

Na twee tellen uitgezetkomende jaren zullen meerdere voldoen aan dit beeld vooral richting de states.

Nog geen Roxxe-grap?

r.i.p. overweighted woman

Tis der zwaar gevallen.

Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Dat die dikkerds in die reportages dan gaan klagen dat andere mensen commentaar geven over hun overgewicht. Alsof iedereen het maar doodnormaal moet vinden dat iemand zich kapotvreet en dan bovendien niet hoeft te gaan werken vanwege 'fysieke problemen'. Als je zo niet behandeld wilt worden dan weet je wat je te doen staat hé. Ga normaal eten, ga bewegen, ga werken. En wat nog zieliger is, is dat hun zogenaamde enige uitweg tegenwoordig blijkbaar alleen een operatie kan zijn. Gewoon te lui om er zelf wat aan te doen ja.

Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Dat die dikkerds in die reportages dan gaan klagen dat andere mensen commentaar geven over hun overgewicht. Alsof iedereen het maar doodnormaal moet vinden dat iemand zich kapotvreet en dan bovendien niet hoeft te gaan werken vanwege 'fysieke problemen'. Als je zo niet behandeld wilt worden dan weet je wat je te doen staat hé. Ga normaal eten, ga bewegen, ga werken. En wat nog zieliger is, is dat hun zogenaamde enige uitweg tegenwoordig blijkbaar alleen een operatie kan zijn. Gewoon te lui om er zelf wat aan te doen ja.

+ 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je haalt de woorden uit mijn mond

Terug
Naar boven