XXL Nutrition

Vrouw van 500 kilo

Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Dat die dikkerds in die reportages dan gaan klagen dat andere mensen commentaar geven over hun overgewicht.

Inderdaad. Het is verder ook niet erg vreemd dat als ze ergens binnenloopt mensen naar haar kijken. Ze is nu eenmaal nogal opvallend. Dan kan je het mensen toch moelijk kwalijk nemen dat ze naar haar kijken? Als ik in mijn blote lul ergens binnenloop krijg ik ook allemaal (afkeurende) gezichten, logisch.

Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Dat die dikkerds in die reportages dan gaan klagen dat andere mensen commentaar geven over hun overgewicht. Alsof iedereen het maar doodnormaal moet vinden dat iemand zich kapotvreet en dan bovendien niet hoeft te gaan werken vanwege 'fysieke problemen'. Als je zo niet behandeld wilt worden dan weet je wat je te doen staat hé. Ga normaal eten, ga bewegen, ga werken. En wat nog zieliger is, is dat hun zogenaamde enige uitweg tegenwoordig blijkbaar alleen een operatie kan zijn. Gewoon te lui om er zelf wat aan te doen ja.

ik kan er ook echt niet tegen als te dikke (meisjes) gaan huilen dat ze dik zijn en willen afvallen maar vervolgens maar door blijven vreten en niks eraan willen doen. En als ze er wat aan doen, doen ze het verkeerd (anorexia of kotsen)

Aan de andere kant hebben wij sportieve krachtrainers makkelijk praten. Als ik na mezelf kijk. Ik kan vreten wat ik wil, en dat al vanaf mijn jeugd. Kom nauwelijks aan, terwijl ik meer meso dan ecto ben. Hoef maar een beetje minder te eten of mijn lichaam wil weer terug naar mijn natuurlijke gewicht van rond de 85kg. Mja, vet heb ik ook nooit problemen mee gehad. Als ik dan naar mijn ouders kijk, die zijn net zo. Genes can be a b*ch I guess.

Aan de andere kant hebben wij sportieve krachtrainers makkelijk praten. Als ik na mezelf kijk. Ik kan vreten wat ik wil, en dat al vanaf mijn jeugd. Kom nauwelijks aan, terwijl ik meer meso dan ecto ben. Hoef maar een beetje minder te eten of mijn lichaam wil weer terug naar mijn natuurlijke gewicht van rond de 85kg. Mja, vet heb ik ook nooit problemen mee gehad. Als ik dan naar mijn ouders kijk, die zijn net zo. Genes can be a b*ch I guess.

Nou die mensen die zo dik zijn die eten ook echt t*ring veel slechte shit en liters frisdrank per dag hoor.
Maarja ik snap die mensen echt totaal niet gewoon..

Nou die mensen die zo dik zijn die eten ook echt t*ring veel slechte shit en liters frisdrank per dag hoor.
Maarja ik snap die mensen echt totaal niet gewoon..

Haha, heb een keer een vakantie gehad van 6 weken alleen maar feesten. Moet toegeven toen was ik 19 jaar. bijna elke dag patat en wat aan het strand luieren. Liters bier per dag en weet ik wat voor zooi nog meer. Een maat was bijna 7kg aangekomen na die vakantie. Ik helemaal niks, terwijl hij er nog enigszins oplette. :rolleyes:

Bedoel te zeggen. Ja, het is natuurlijk deels hun eigen schuld dat ze zo dik worden. Maar er spelen andere factoren mee, dan alleen maar luiheid en eten....

Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Dat die dikkerds in die reportages dan gaan klagen dat andere mensen commentaar geven over hun overgewicht. Alsof iedereen het maar doodnormaal moet vinden dat iemand zich kapotvreet en dan bovendien niet hoeft te gaan werken vanwege 'fysieke problemen'. Als je zo niet behandeld wilt worden dan weet je wat je te doen staat hé. Ga normaal eten, ga bewegen, ga werken. En wat nog zieliger is, is dat hun zogenaamde enige uitweg tegenwoordig blijkbaar alleen een operatie kan zijn. Gewoon te lui om er zelf wat aan te doen ja.

Helemaal gelijk, alleen is het nu te laat voor bewegen of sporten, dat kan ze nu niet meer.

Maar ik heb er indd een hekel aan dat mensen zichzelf zo zielig vinden voor iets waar ze zelf iets aan kunnen doen, het begint ergens dus bij de eerste kilo's te zwaar moet je toch al maatregelen nemen denk ik.

En dan altijd die smoesjes van dikke mensen van : ik ben zwanger geweest, of ik kan er niks aan doen dat ik veel snoep, of weetikveel wat, pleur op eet minder en ga sporten.

Als ze een normaal metabolisme had is het idd wel haar eigen schuld, maar het lijkt me toch als je zo dik wordt dat je dat echt niet wilt, en dat ze gewoon op geen enkele manier voedsel kon weerstaan, ze moest natuurlijk wel veel eerder ingegrepen hebben, is wel triest zoiets, maar die kist is wel gigantisch.

Gogogogo 1000 kilo!!

pff lijkt wel of iedereen daar zo zwaar is, alle hulpverleners, familie, doktoren, etc. etc. ze hebben allemaal overgewicht in die docu (en niet een beetje.. )

++++++++!

Haha in de VS hebben ze zelfs een TV kanaal over "super-obesity". Heb ze daar nog wel vetter gezien (400+).

Bij deze een markering voor overdadige lotsverbondenheid. :rolleyes:

Het is natuurlijk weer heel makkelijk praten voor ons als BBers (overigens heeft 90 procent hier geen degelijk fysiek niveau en is lichamelijk onzeker) maar voor heel veel mensen is hartelijkheid en genegenheid een groter goed dan hun fysieke verschijningsvorm. Dan doet het pijn als je daar op afgerekend wordt en een ander soort mens dan jij en ik (Ja, die zijn er ook T) kruipt daardoor in z'n schulp en verminkt zichzelf door nog meer te gaan eten.

Jij hebt zelf in je familie te maken gehad met iemand met een destrastreuze cokeverslaving, voor sommige is eten een eenzelfde verslavingsstrijd. En de reden om geen hulp te zoeken uit diepte schaamte is eveneens gelijkslachtig.

En over die kosten wat het ons kost.

Als ik iemand met trots voor zijn auto weer eens zie racen denk ik me ook in dat wij collectief opdraaien voor de kosten van z'n medische zorg indien zo iemand brokken maakt met z'n onverantwoordelijke snelheid. Op het forum zitten hier zat figuren met een auto, scooter of motor die aan dit profiel voldoen en vele hier (inclusief mezelf) zullen ook kennissen hebben met blijvend letsels van een scooter, motor of auto ongeluk vanwege hun racekwaliteiten die ze volgens eigen zeggen zo goed bezaten. Die mensen met lichamelijk letsel door hun onverantwoordelijke rijgedrag kosten veel geld.

We hebben hier op het forum ook tig topics gehad over hoe je je gyno kan laten weghalen met betaling uit gemeenschappelijk geld. En dat terwijl bij aanvang men veelal wist dat dat kon gebeuren, maar alleen als het anderen betreft weten wij weer prima de verantwoordelijkheid te dicteren.

Als ze fatsoenlijk bodyweight squats kan doen is het al bruut.

geen medelijden

zielig voor het meisje.
dat je als moeder niet eerder hulp gaat zoeken vraag je je dan af.
(oke ik heb niet heel de docu gezien dus misschien heeft ze het wel (?))

damn die is/was vet !

Terug
Naar boven