MuscleMeat

Vrouwen, doe nou meehee! :D

Sue

Competitive Bodybuilder
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Sorry, maar moet gewoon even een poging doen...

Nu nog 13 vrouwen die meedoen met de dbb-contest. Vorig jaar waren het er ruim 30... Dames, het gaat om je persoonlijk doel, dus er is geen sprake van vergelijking, maar juist om wie binnen zijn eigen doel de grootste progressie maakt! Je hoofd hoeft ook niet op de foto, en beter advies en support kun je gewoon niet krijgen. Vorige jaar was de sfeer en support onderling ook super.

Ah joh! Doe nou mee, je kan alleen maar winnen, niets te verliezen! :D:D:D

Cynthia, super dat je dit organiseert!!!!!!! Thanxs daarvoor, wordt erg waardeert!

Ja kom op :whip:

*Alexannetje kruipt onder haar steen vandaan*......'
Lang, heel lang niet geschreven, wel enigszins regelmatig nog meegelezen, heb ik zonet *slik* besloten dat ik mee ga doen:eek:
Gewoon voor de leuk en als grote schop onder mn kont en stok achter de voor mezelf.
En dan blijven jullie iig niet bij de 13 steken want dat kan natuurlijk niet he;)
Ik ga me nu eerst even een uurtje terugtrekken in m'n martel... ehhhh gymkamertje, onderwijl bedenkend hoe ik op de foto moet (heb geeneens een bikini of iets wat daarop lijkt) en dan straks even een nieuw logje gaan maken.

En nu klik ik heeeeel snel op de verzendknop voor ik niet meer durf:D

Lang, heel lang niet geschreven, wel enigszins regelmatig nog meegelezen, heb ik zonet *slik* besloten dat ik mee ga doen:eek:
Gewoon voor de leuk en als grote schop onder mn kont en stok achter de voor mezelf.
En dan blijven jullie iig niet bij de 13 steken want dat kan natuurlijk niet he;)
Ik ga me nu eerst even een uurtje terugtrekken in m'n martel... ehhhh gymkamertje, onderwijl bedenkend hoe ik op de foto moet (heb geeneens een bikini of iets wat daarop lijkt) en dan straks even een nieuw logje gaan maken.

Gewoon in ondergoed ;)

Leuk dat je mee wilt doen, ik heb je bij de inschrijvingen gezet!

Graag even de openingspost van dit topic aandachtig doorlezen voor je je contest-logje opent en voor je je foto's gaat maken, zodat je weet wat precies de bedoeling is:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f251/dbb-vrouwen-contest-242228/

Haha ja ondergoed gaat nog wel lukken:p Logje komt vanavond dat kwam er gister niet meer van.

gogogo

wil dolgraag eens meedoen, maar ben er nog lang niet klaar voor! Echt niet!

Heb de regels goed gelezen en ik kom niet in aanmerking: heb niet genoeg posts, ben niet lang genoeg lid, heb nog nooit meegedaan aan een amateurwedstrijd, noem maar op. Misschien volgend jaar....? Doe jij ook mee dwarven?

Heb de regels goed gelezen en ik kom niet in aanmerking: heb niet genoeg posts, ben niet lang genoeg lid, heb nog nooit meegedaan aan een amateurwedstrijd, noem maar op. Misschien volgend jaar....? Doe jij ook mee dwarven?

Maak je toch een eigen log aan met foto's etc.

Je hebt de mannenregels gelezen? :rolleyes:
(waarbij je MAXIMAAL 1 amateurwedstrijd mag hebben gedraaid).

Ja natuurlijk doe ik mee, was de eerste meid die zich aanmeldde :cool:

Terug
Naar boven