AndroidHealthClinic

Waar ga jij voor underground of human grade?

Peiling Peiling Human grade of Underground

• Human Grade

Stemmen: 18 35,3%
  • Underground/Generiek

Stemmen: 11 21,6%
  • Maakt me niets uit

Stemmen: 15 29,4%
  • Altijd Human grade tenzei de gear niet human grade geproduceerd wordt bijvoorbeeld Equipose

Stemmen: 7 13,7%

• Totaal stemmers
    51

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Welke roids kies jij als je gaat kuren? Human grade met zekerheid op goede doseingen of een underground lab ivm de lagere kosten?

Als je maar zeker weet dat het goed is dat is het belangrijkste.
Geld moet opzich niet uitmaken.

adrbeest zei:
Als je maar zeker weet dat het goed is dat is het belangrijkste.
Geld moet opzich niet uitmaken.

Idd....wanneer van n UG product blijkt dat het evengoed, danwel beter werkt als human grade weet ik wel wat ik kies. Mocht t andersom zijn dan mag het wel wat meer kosten

Trenbolone moet je wel underground kopen
ik lees zelfs vaak op amerikaanse stink boards dat ze gewoon zelf hun tren maken in de keuken met wat chineesje poeder, dan doen ze er ook nog stoer een foto bij met hun steelpannetje en flesjes........ het word daar echt met de dag gekker.

dat is toch helemaal van de zotte! :rolleyes:

dan ken je beter voor UL gaan.

Vyren zei:
ik lees zelfs vaak op amerikaanse stink boards dat ze gewoon zelf hun tren maken in de keuken met wat chineesje poeder, dan doen ze er ook nog stoer een foto bij met hun steelpannetje en flesjes........ het word daar echt met de dag gekker.

is niet van de zotte,dan heb je je eigen UG lab [Abeelding niet meer beschikbaar]

waar denk je dat die underground tren dan van gemaakt is!

Vyren zei:

Geloof dat dat al niet meer alleen in de VS is :D

ja normaal grotendeels human grade maarja hoe wil je humaan aan

-primo
-tren
-anavar
-stanazolol is ook niet meer zolang human te verkrijgen
-masteron
-ioman forte
-enz...

aan komen?

Ik denk dat Vyren aan het slapen is...al een paar maanden :D:D:D

Het is echt van de zotte inderdaad :roflol:

En dan schijnt er nog zo'n supermod te komen met een uitleg-site in het NEDERLANDS hoe je die Chinese rommel kunt maken! (Edit: Chinese rommel hoe kóm je erbij, informeer je toch es wat beter, geldt voor meer mensen op dit board! :D )

Ik ga trouwens altijd voor human grade, tenzij het niet voorradig is.

Xtreme_BODY zei:
ja normaal grotendeels human grade maarja hoe wil je humaan aan

-primo
-tren
-anavar
-stanazolol is ook niet meer zolang human te verkrijgen
-masteron
-ioman forte
-enz...

aan komen?

ga naar gs rules gewoon ga naa hoeveel produckten ze er nu weer bij gaan maken die anders niet meer te krijgen waren.

Xtreme_BODY zei:
ga naar gs rules gewoon ga naa hoeveel produckten ze er nu weer bij gaan maken die anders niet meer te krijgen waren.

Jammer genoeg is de anavar alleen schrikbarend duur. Je hebt dr bijna een leuke mp3 autoradio voor.

Euh, niks generieks rules als de human grade verkrijgbaar is hoor.

Je snapt de vraagstelling weer es voor geen meter maar 't maakt niet uit, 't is nog vroeg in Drenthu nie jong? :D

Als er human grade Tren zou zijn dan zou ik graag die gebruiken.
Die is er niet. Dus is Tren geen vergelijkingmiddel.
Als je mocht twijfelen aan mijn chemische kookkunsten dan zal ik es een ml aftappen die jij mag testen in een lab. Je zult versteld staan van de uitkomst, puur goud uit DBC's kook-koker. :banana:

Altijd nog beter dan Chinese visolie huh Extreme Barry? :D

DBC01 zei:
Je snapt de vraagstelling weer es voor geen meter maar 't maakt niet uit, 't is nog vroeg in Drenthu nie jong? :D

Als er human grade Tren zou zijn dan zou ik graag die gebruiken.
Die is er niet. Dus is Tren geen vergelijkingmiddel.
Als je mocht twijfelen aan mijn chemische kookkunsten dan zal ik es een ml aftappen die jij mag testen in een lab. Je zult versteld staan van de uitkomst, puur goud uit DBC's kook-koker. :banana:

:p grrrrrrrrrrrrrrrrrr :p

wat ik bedoelde is opzich het zelfde als er humaan van te krijgen is dan humaan. maar als het neit anders kan dan maar gs

DBC01 zei:
:roflol: idd jammer dat er zo weinig vergelijkings matriaal is,maar ik heb met eigen ogen gezien wat de tren van GS kan doen en dit is toch een mooi goedje (in combie met ...)

Een vriend van me had vorig jaar mijn Tren gemaakt.
Dan raak je zelf ook nieuwsgierig.

Plus het feit dat zelf maken veel goedkoper is en in principe heel makkelijk én je sterkte ligt tegen de 90mg/ml i.p.v. de standaard 75...:D

DBC01 zei:
Een vriend van me had vorig jaar mijn Tren gemaakt.
Dan raak je zelf ook nieuwsgierig.

Plus het feit dat zelf maken veel goedkoper is en in principe heel makkelijk én je sterkte ligt tegen de 90mg/ml i.p.v. de standaard 75...:D

ga na dbc strax weer volop primobolan te krijgen daar was jij toch zo gek van :D

Terug
Naar boven