AndroidHealthClinic

Waar ga jij voor underground of human grade?

Peiling Peiling Human grade of Underground

• Human Grade

Stemmen: 18 35,3%
  • Underground/Generiek

Stemmen: 11 21,6%
  • Maakt me niets uit

Stemmen: 15 29,4%
  • Altijd Human grade tenzei de gear niet human grade geproduceerd wordt bijvoorbeeld Equipose

Stemmen: 7 13,7%

• Totaal stemmers
    51
Denk niet dat als je Human Grade koopt, het dat ook is. Laat staan dat er in zit wat je denkt, tenminste als er al werkzame stoffen in zitten. Jongens wordt eens wakker ca. 80% is vette NEP!, iedereen denkt dat hij een goede bron heeft. Maar die gasten weten vaak zelf niet wat ze in handen hebben.

:D Maar die DBC is echt gek, dat doe je toch niet, zelf je spulletje brouwen pfffffffffffffff :D

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Denk niet dat als je Human Grade koopt, het dat ook is. Laat staan dat er in zit wat je denkt, tenminste als er al werkzame stoffen in zitten. Jongens wordt eens wakker ca. 80% is vette NEP!, iedereen denkt dat hij een goede bron heeft. Maar die gasten weten vaak zelf niet wat ze in handen hebben.

:D Maar die DBC is echt gek, dat doe je toch niet, zelf je spulletje brouwen pfffffffffffffff :D

80% is nep ??? , hou toch op man ken nu zo 5 dealers die allemaal human grade dealen en niets is nep. Dat valt wel mee missch in amerika veel fake maar hier valt het reuze mee

Juriaan zei:
80% is nep ??? , hou toch op man ken nu zo 5 dealers die allemaal human grade dealen en niets is nep. Dat valt wel mee missch in amerika veel fake maar hier valt het reuze mee

Jongen, ik heb de laatste jaren zoveel fake gezien van mensen die dachten goeie spullen te hebben. Je kan het bijna niet zien, die spullen zijn bijna niet van echt te onderscheiden.

Maar goed, als je denkt dat alles echt is. Veel succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Jongen, ik heb de laatste jaren zoveel fake gezien van mensen die dachten goeie spullen te hebben. Je kan het bijna niet zien, die spullen zijn bijna niet van echt te onderscheiden.

Maar goed, als je denkt dat alles echt is. Veel succes ermee!

Weet niet zeker dat het echt is ik sfeer erbij :D .

Echt, 80% van de verkopen in Nederland is FAKE FAKE FAKE

Het is inderdaad zo dat heel veel mensen niet weten wat ze kopen.
Ik ben wel in de fijne positie dat ik m'n human grade spullen zó dicht bij de bron kan kopen dat ze ten eerste heel goedkoop zijn en ten tweede 100% legit.

@Barman: Nu is Primo ook vólop te krijgen hoor :D Je moet wel je wegen weten! :D

@Hardgainers: De pot verwijt de ketel....:roflol: :heart:

Terug
Naar boven