apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Misschien moet je meer je eigen signature volgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet je meer je eigen signature volgen

Ik word een beetje lijp van al het fokking gezeik in dit land in de afgelopen tijd.
Eerst waren het de negerzoenen die zogenaamd 'racistisch' waren..
na 86 jaar moest het veranderen omdat een paar mong*len het racistisch vonden?
Toen ik die shit hoorde wist ik dat het alleen nog maar een kwestie van tijd was voordat dit zou gebeuren:
Een protest mars tegen zwarte pieten?
Het zou niet gekker moeten worden.
De oprichters zijn beide niet eens Nederlands.
Ik word er lijp van dat al die mensen b**chen over racisme.
Als ze allemaal zo graag als gelijk behandeld willen worden, dan moeten ze zich ook als gelijk gedragen en hun bek houden.
Je hoord ook geen gejank over Blanke vla en Jodenkoeken.
Mensen moeten harder aangepakt worden in dit land.
Beetje inhumaan, niet?
Die mensen daar fokken 10 kinderen, om later weer voor de ouders te kunnen laten zorgen.
There you have it, dat is je probleem.
Als de welvaart wat gelijker verdeeld zou worden, hoeven die mensen ook niet asociaal veel kinderen te maken, die ook allemaal eten behoeven.
(Naarmate landen welvarender worden, daalt het aantal geboren kinderen. Dit is goed te zien in West-Europa, zoek de statistieken er maar op na.)
Om mensen te laten lijden, om het zelf goed te blijven hebben, dat is nogal een behoorlijk kromme insteek.
Beetje inhumaan, niet?
Die mensen daar fokken 10 kinderen, om later weer voor de ouders te kunnen laten zorgen.
There you have it, dat is je probleem.
Als de welvaart wat gelijker verdeeld zou worden, hoeven die mensen ook niet asociaal veel kinderen te maken, die ook allemaal eten behoeven.
(Naarmate landen welvarender worden, daalt het aantal geboren kinderen. Dit is goed te zien in West-Europa, zoek de statistieken er maar op na.)
Om mensen te laten lijden, om het zelf goed te blijven hebben, dat is nogal een behoorlijk kromme insteek.

Niet echt want de mensen die de protest actie wouden starten, wonen niet eens in Nederland, dus zijn het buitenlanders waarmee ik dus niet samenleef.
Maar ze willen wel een protest actie starten tegen één van onze tradities.
En tegen iedereen die doet alsof ik het niet snap en dat het allemaal alleen maar een publiciteits stunt was:
Dat hele n*ger racisme is helemaal doorgeflipt.
Kijk naar America.
Een n*ger loopt over straat en zegt n*gger,
niks aan de hand.
Een n*ger zegt n*gger op tv,
niks aan de hand.
Een blanke zegt n*gger op straat,
hij krijgt klappen en word racist genoemd.
Een blanke zegt n*gger op tv,
hij word racist genoemd en verliest zijn baan.
Dus n*gers mogen bepaalde woorden wel zeggen maar blanken niet.
En als de blanke het woord wel zegt, dan is hij een racist...
hmm.. toppunt van hypocriet zijn?
Waarom is racisme een woord geworden dat alleen gebruikt kan worden tegen blanke?
Het lijkt wel alsof de definitie van het woord racisme veranderd is naar 'een blanke die discrimineerd'.
Zelfde wat je die laagbegaafde marrokaantjes op straat altijd hoort zeggen die het verpesten voor de meerderheid:
"Vuile kanker nederlanders jullie zijn een stelletje racisten."
Hoe tegenstrijdig kan je het maken.
en over het hele Afrika gedoe.
Kunnen jullie Zimbabwe nog herinneren waar alle blanke boeren hun boerderijen moesten verlaten omdat de regering vond dat het land terruggeven moest worden aan de zwarten? Dit is pure racisme tegen blanke onder het mom racisme te bestrijden.
De blanke boeren deden uitstekend werk en hielden de economie draaiende, maar moesten hun boerderijen verlaten omdat ze blank waren.
De gevolgen?
Een land dat in een recessie raakte met hongersnood en vele doden.
Ik ben tegen alle vormen van discriminatie en racisme, maar teveel mensen gebruiken het woord in hun eigen voordeel.

Precies ze "fokken 10 kinderen" waarvan er nu 6 sterven, en ze er nog 4 voor hun oude dag te voorzien over hebben (het is ingecalculeerd voor hun ddat er een bepaald aantal kinderen doodgaan) Als je deze mensen gaat helpen met voeding, medicijnen etc. dat blijven er van de 10 kinderen bijv. 8 of meer leven. De mensen zullen niet denken oh ik heb minder kinderen nodig om in mijn oude dag te voorzien, maar blijven denken met 10 kinderen heb ik het beter op me oude dag als met 5![]()

Precies ze "fokken 10 kinderen" waarvan er nu 6 sterven, en ze er nog 4 voor hun oude dag te voorzien over hebben (het is ingecalculeerd voor hun ddat er een bepaald aantal kinderen doodgaan) Als je deze mensen gaat helpen met voeding, medicijnen etc. dat blijven er van de 10 kinderen bijv. 8 of meer leven. De mensen zullen niet denken oh ik heb minder kinderen nodig om in mijn oude dag te voorzien, maar blijven denken met 10 kinderen heb ik het beter op me oude dag als met 5![]()
Dus, als ik je verhaaltje nu goed lees..
Die mensen geef je maar geen voedsel / medicijnen, omdat ze anders later wel een goede oude dag hebben?
En omdat dat '' misschien '' ten koste gaat van jou?
Egoisme ten top.
Think about it
Het mag dan misschien egoistisch van mij zijn, maar het is onrealistisch van jou om te denken dat je als je ontwikkelingslanden op een gelijke levenstandaard als de onze wil trekken, wij met zen allen van welvaart kunnen genieten.
Denk alleen al aan wat de opkomst van china met onze welvaart / milieu doet. Van de ene kant stimuleert het(de paar) bedrijven die investeren in china. Van de andere kant gaan zij meer olie verbruiken waardoor de olieprijzen stijgen, waardoor mensen minder geld hebben om te consumeren, (en ook imo in enige mate aanleiding heeft gegeven aan de kredietcrisis) En dan willen jij en anderen ook nog landen als afrika op de been helpenThink about it
![]()

Het mag dan misschien egoistisch van mij zijn, maar het is onrealistisch van jou om te denken dat je als je ontwikkelingslanden op een gelijke levenstandaard als de onze wil trekken, wij met zen allen van welvaart kunnen genieten.
Denk alleen al aan wat de opkomst van china met onze welvaart / milieu doet. Van de ene kant stimuleert het(de paar) bedrijven die investeren in china. Van de andere kant gaan zij meer olie verbruiken waardoor de olieprijzen stijgen, waardoor mensen minder geld hebben om te consumeren, (en ook imo in enige mate aanleiding heeft gegeven aan de kredietcrisis) En dan willen jij en anderen ook nog landen als afrika op de been helpenThink about it
![]()
Liever onrealistisch maar sociaal.
Dan ****ing egoïstisch en realistisch. Ieder zijn ding denk ik.
Daarnaast helpen wij om de 3e wereld arm te houden, en dat is fout, hoe je het ook went of keert.
Andere mensen betalen voor onze welvaart.
Dit zegt imo veel over jou intelligentie (en die van degene die jou mening delen) Steekje kop maar in het zand en help de "poor bastards" in de ontwikkelingslanden maar omdat dat "the good thing to do" is. Wat is de definitie goed doen in deze kwestie.Heb je mijn stukje over china gelezen?...... misschien nog eens doen, wat een argument btw dat je liever onrealistisch bent en sociaal geweldigDit zegt imo veel over jou intelligentie (en die van degene die jou mening delen) Steekje kop maar in het zand en help de "poor bastards" in de ontwikkelingslanden maar omdat dat "the good thing to do" is. Wat is de definitie goed doen in deze kwestie.
Zorgen dat die mensen op ons welvaart niveau komen
Of zorgen dat de mens als soort zal kunnen voortbestaan, en er dus onvermijdelijk andere mensen zullen moeten lijden..........

Lees het tweede stukje van mijn vorige post nog eens.
Daarnaast was het eerste stuk geen argument, maar hoe ik liever in de wereld sta.