Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?
Your Right... Laat jij anders eens zien wat voor Bicepspiek wel niet heb..
Ohw wachthmm en over foto’s gesproken Mr. BIG Shot tough Internet Hero die zonodig zijn internetballen weer eens moet laten zien en vervolgens wel te chicken-shit is om z'n eigen real life Progressiefoto’s te posten..
JIJ HEB NIET EENS FOTO'S
Zo te zien, ohw sorry, ik bedoel LEZEN zit er maar weinig progressie bij, het enige wat lijkt te groeien is die ego van jou. Beetje jammer hea.. dat je lichaam niet meegroeid met die attitude van je, zou je een hoop sportschooltripjes bespaard blijven.
How About this Funny Face:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat doe je dan hier als je niks aan sport doet?
Overigens voel ik mij verplicht om het nu even voor Jesaja op te nemen, hij is geen bodybuilder.
why de **** zijn ze dan niet te vinden @ je pro?Ik kom voor de gezelligheid![]()
en mocht je het echt willen weten vraag heb ik al 100x beantwoordt in vorige topics .. zoekt en gij zult vinden

Ik kom voor de gezelligheid![]()
en mocht je het echt willen weten vraag heb ik al 100x beantwoordt in vorige topics .. zoekt en gij zult vinden
@ jesajak*t
ach was goeie poging tot of niet
![]()

hahahahaha waarom komen er tegen de zomer toch elke keer weer meer mong*len naar dbb toe? Alsof we er al niet zat hebben [sorry supreme, moest je er toch bij betrekken].

Dat vind ik ook nogal onbeschoft hoe groot hij dan ook mag wezen.Origineel gepost door ForestElder
Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?
vaak probeert een bodybuilder niet eens huge over te komen maarja als je 1.78 bent op 100kg at 7% kan je moeilijk jezelf gaan verstoppen.
verder is het gedrag van bodybuilders vooral te danken aan de vooroordelen van de buitenwereld.
@ my gym lopen er een als goed is ex mister holland , ex hercules night of the champions en ex 3e mr universe iets in die richting. ze zijn allebei nog ****ing huge maar extreem aardig je kan ze alles vragen natuurlijk lachen ze wel eens een noobie uit so what? ik wed dat ze dan wel eens denken "verek dat deed ik vroeger ook verkeerd" en het is niet aan hun om advies te gaan geven dat doen de instructeurs wel ( onze instructeurs zijn dan ook bb veteranen lol) want ze kunnen simpel weg niet iedereen aanspreken van ey man dat moet je zo doen. 1: omdat er altijd flippo's zijn die zich er niks van aan trekken 2: het kost je klauwen voltijd.
ach en wat mij is overkomen , dat ik aan legpressen was de gewichten waren op! komt er een huge mofo naar me toe pakt zo een 25kg gewicht van de legpress af geeft me een big smile en vertrekt weer tja ik vond het wel grappig the bigger the more priveleges at our gym haha
en dan heb ik nog niet eens over de saddam-scheten die ze daar soms laten als ze de rij spiegels voor hun zelf willen hebben![]()