XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik hoorde laatst een gast in de sportschool opscheppen over dat hij wel 500 euro aan supplementen heeft op dit moment. Nieuwsgierig als ik ben heb ik hem opgezocht op facebook, en ja hoor. Allemaal foto's met potten van supplementen, waaronder 3 verschillende pre work outs. Tot nu toe niet zo heel veel bijzonders.:)

Ik ben eens op hem gaan letten, en ik merkte dat hij elke dag dezelfde deed. Nieuwsgierig als ik ben heb ik het hem gevraagd hoe dat zat. En ja hoor, hij vertelde mij dat hij maandag t/m vrijdag elke dag fullbody doet met dezelfde oefeningen. Heb hem nog geprobeerd te vertellen dat spieren ook moeten herstellen, maar hij was zo zeker van zichzelf, er was geen speld tussen te krijgen. :D

Een paar maanden later was er bij hem toch enigszins vooruitgang te bespeuren, nieuwsgierig als ik ben maakte ik de opmerking naar hem: 'zo de supplementen werken wel heh.' Hij kwam naar me toe en begon te vertellen dat hij via vrienden voor 200 euro aan een bepaald super supplement was gekomen. Hij had het over strongba. Ik vragen hoelang die dat al nam. Hij vertelde mij dat hij het nu 7 weken nam en dan 4 tabletten per dag, hij had genoeg voor nog eens 6 weken en daarna ging hij misschien nieuwe kopen. :eek:

Ik had echt zoiets van, dafuq is this shit? Hoe kun je zo enorm dom zijn...??? Heb hem dan ook verteld dat hij nu anabolen slikt en dat ze enorm slecht voor je zijn. Gelukkig wilde hij me dit keer wel een beetje geloven en zei dat hij toch maar eens op internet ging rondkijken.

Ik hoorde laatst een gast in de sportschool opscheppen over dat hij wel 500 euro aan supplementen heeft op dit moment. Nieuwsgierig als ik ben heb ik hem opgezocht op facebook, en ja hoor. Allemaal foto's met potten van supplementen, waaronder 3 verschillende pre work outs. Tot nu toe niet zo heel veel bijzonders.:)

Ik ben eens op hem gaan letten, en ik merkte dat hij elke dag dezelfde deed. Nieuwsgierig als ik ben heb ik het hem gevraagd hoe dat zat. En ja hoor, hij vertelde mij dat hij maandag t/m vrijdag elke dag fullbody doet met dezelfde oefeningen. Heb hem nog geprobeerd te vertellen dat spieren ook moeten herstellen, maar hij was zo zeker van zichzelf, er was geen speld tussen te krijgen. :D

Een paar maanden later was er bij hem toch enigszins vooruitgang te bespeuren, nieuwsgierig als ik ben maakte ik de opmerking naar hem: 'zo de supplementen werken wel heh.' Hij kwam naar me toe en begon te vertellen dat hij via vrienden voor 200 euro aan een bepaald super supplement was gekomen. Hij had het over strongba. Ik vragen hoelang die dat al nam. Hij vertelde mij dat hij het nu 7 weken nam en dan 4 tabletten per dag, hij had genoeg voor nog eens 6 weken en daarna ging hij misschien nieuwe kopen. :eek:

Ik had echt zoiets van, dafuq is this shit? Hoe kun je zo enorm dom zijn...??? Heb hem dan ook verteld dat hij nu anabolen slikt en dat ze enorm slecht voor je zijn. Gelukkig wilde hij me dit keer wel een beetje geloven en zei dat hij toch maar eens op internet ging rondkijken.
lol :o

Geweldig

Vandaag een gast die met z'n zusje kwam trainen, hij heeft denk ik wel 10 setjes dumbbell curls afgewisseld met dumbbell press, daarna ging hij nog wat andere oefeningen doen .. had het over isolatie oefeningen in de meest vreemde context .. en wilde aan het einde van z'n setten z'n zusje nog even laten clean jerken ... niet met veel gewicht maar aan het eind .. leek me erg vreemd

Maar niets van gezegd, kon er samen met de instructeur kostelijk om lachen..

Die graflucht komt door dode melk bacteriën, even kort spoelen met kokend water en klaar. Niet te lang anders smelt het plastic.
Zal het eens proberen, normaal gesproken deed ik het gewoon met heet water uit de kraan en dat even laten staan. Maar dat lost het probleem van de bedrukking die afgeeft niet op helaas.. Misschien toch maar ergens een knappe bidon bestellen :o

200 euro voor orals?:roflol: Gaat hij een jaar on ofzo?

Lol gister was een vriend van me voor de eerste keer in de sportschool, kreeg een schematje van een van die josties daar. Komt ie naar mij toe,''wat kan ik het best doen voor borst?'' Ik zeg bankdrukken, dumbbell press, flyes ofzo. Zegt ie opeens lekker eigenwijs nee ik kan beter die chest machine doen denk ik om te beginnen. Vraag dan ook niks eigenwijze xd

Laatst bewerkt:

Strongba :roflol: 200 euro = 4-500 tabletten van een ug merk? Kan best kloppen dan. 13 weken op de 17aa orals, damn, zijn lever zal hem dankbaar zijn :D

om mezelf :p

Was bezig aan het praten tegen men mattie terwijl ik men db's pakte om men presses te doen. Omdat ik afgeleid was had ik niet door dat ik links 28 kg had en rechts 30kg..
Wanneer ik wil beginnen fl**ker ik nog net niet van het bankjé af :d

Gelukkig was er niet veel volk :)

Laatst liet ik een dikke scheet , echt lachen.......

om mezelf :p

Was bezig aan het praten tegen men mattie terwijl ik men db's pakte om men presses te doen. Omdat ik afgeleid was had ik niet door dat ik links 28 kg had en rechts 30kg..
Wanneer ik wil beginnen fl**ker ik nog net niet van het bankjé af :d

Gelukkig was er niet veel volk :)

Gelukkig geen schouder blessure opgelopen ..

Vorige week was er een jongen die teveel gewicht van één kant van een EZ-bar haalde. De bar lag op een curl-standaard, dus alles donderde met veel lawaai op de grond..

Ik heb het ook wel eens gehad, maar zoiets gebeurt je maar één keer :D

Strongba :roflol: 200 euro = 4-500 tabletten van een ug merk? Kan best kloppen dan. 13 weken op de 17aa orals, damn, zijn lever zal hem dankbaar zijn :D

Ja wat een idioot, zulke mensen verdienen het ook gewoon om leverfalen te krijgen. Als je honderden euro's aan een hobby uitgeeft, dan lees je je eerst toch in over hoe het moet???

Vorige week was er een jongen die teveel gewicht van één kant van een EZ-bar haalde. De bar lag op een curl-standaard, dus alles donderde met veel lawaai op de grond..

Ik heb het ook wel eens gehad, maar zoiets gebeurt je maar één keer :D

Pff had k ook een keer, dat maakte inderdaad niet de beste indruk :p

Lol gister was een vriend van me voor de eerste keer in de sportschool, kreeg een schematje van een van die josties daar. Komt ie naar mij toe,''wat kan ik het best doen voor borst?'' Ik zeg bankdrukken, dumbbell press flyes ofzo. Zegt ie opeens lekker eigenwijs nee ik kan beter die chest machine doen denk ik om te beginnen. Vraag dan ook niks eigenwijze xd

Dumbbell Press en Dumbbell Flys zijn 2 verschillende oefeningen

you dont say, was komma vergeten...

Ik zag een kerel incline bench press doen, eerst 40kg toen 80kg, ik dacht niet slecht ( was een ecto ) doet hij een rom van 10cm ???

hingen stomme schijven aan de zijkant en ik squate, en men schijven op de baar botste tegen de schijven aan de zijkant van de squatrek en ik vloog naar achter en botste dan nog eens met me achterkant van me kop tegen bar

Terug
Naar boven