- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
Volgens mij is het zelfs slecht als je ze helemaal gestrekt houd..
Ja klopt, maarja hun doen maar met 10 kg komen ze nog wel achter als ze wat zwaarder gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het zelfs slecht als je ze helemaal gestrekt houd..
Ja klopt, maarja hun doen maar met 10 kg komen ze nog wel achter als ze wat zwaarder gaan

) want 90% van de wat jongere mensen die ik zie daar doen het fout + om de paar weken zijn ze er even niet. als ik dan vraag waarom niet hadden ze 9/10 keer ergens last van.ja en dan hun hele lichaam er bij gebruiken en maximaal een rep of 4 doen
n*gers vreten altijd veel.een n*ger hier in de gym, die naar de gym komt op van die skeelers, noren op de rug en een voetbal in zijn hand.
hij was eerst gaan schaatsen, kwam met skeelers vanaf de schaatsbaan hierheen (ongeveer 30 min fietsen) en ging na het sporten (sessie van minimaal anderhalf uur) ging die voetballen met zijn maatje.
hij gaat eerst even fietsen, dan van die vage oefeningen, gewicht aan de enkels en dan rent die met een schaatsbeweging tussen iedereen door.
dan gaat die zumba doen, tussen alle vrouwtjes staat een n*ger van 190 cm extra draaitjes toe te passen aan de zumba les.
vervolgens als die met de zumba klaar is, gaat die naar de kleedkamer en vreet die een bak koude schotel weg (wtf?) en dan sport die weer verder.
he mad.

Het is de bedoeling dat je je hele lichaam gebruikt bij een BP, en low reps doen betekent dat ze voor kracht bezig zijn wijsneus.
Dat zegt lang niet altijd iets over de optimaliteit van de oefeningEn zelfs dan zijn er mensen die op low rep ook goed massa gainen.
Daarom, maar ik krijg elke dag eigenlijk wel grappige dingen te horen van ze, maar ga er niet op in meestal. Zal er een paar noemen die me te binnen schieten.
Van alle supps die ik gebruikt heb voel ik BCAA het beste''
Geen anabolen, daar word mijn lul kleiner van.''
Die testosteron boosters werken echt wel beter als anabolen.''
Eiwitten heb je niks aan, beter creatine.''
Van die creatine krijg ik echt super veel energie tijdens het trainen ik kan echt veel langer doorgaan en voel die hartkloppingen super goed.''
Als je doorsport na anabolen verlies je niks van de gewonnen massa.

En zelfs dan zijn er mensen die op low rep ook goed massa gainen.
Serieus? Dat wist ik niet? ... =_=
Is toch geen toevoeging aan het comment, ging helemaal niet over massa.
Tuurlijk als je low rep traint ga je massa bijkomen, dat noemt progressie.
Maar als iemand bezig is op 3/4 reps is hij niet bezig puur voor massa, dan is hij puur bezig voor kracht te gainen op die oefening.
.Als je nou eens gewoon wat rustiger reageert wijsneus. Je doet net alsof je alles al weet terwijl je hier amper 6 maanden rondhangt. Er bestaat ook een verschil tussen heel je lichaam gebruiken bij de bench en je in allerlei bochten wringen om het gewicht nog omhoog te krijgen. Trouwens, als je een BB'er bent zal je toch moeten zorgen dat je je focus op je borst houdt want gewicht is voor een BB'er niet belangrijk. Dan kun je beter 5kg minderen drukken en je borst veel beter trainen dan op alle mogelijke manieren proberen om dat gewicht omhoog te krijgen.Serieus? Dat wist ik niet? ... =_=
Is toch geen toevoeging aan het comment, ging helemaal niet over massa.
Tuurlijk als je low rep traint ga je massa bijkomen, dat noemt progressie.
Maar als iemand bezig is op 3/4 reps is hij niet bezig puur voor massa, dan is hij puur bezig voor kracht te gainen op die oefening.
Als je nou eens gewoon wat rustiger reageert wijsneus. Je doet net alsof je alles al weet terwijl je hier amper 6 maanden rondhangt. Er bestaat ook een verschil tussen heel je lichaam gebruiken bij de bench en je in allerlei bochten wringen om het gewicht nog omhoog te krijgen. Trouwens, als je een BB'er bent zal je toch moeten zorgen dat je je focus op je borst houdt want gewicht is voor een BB'er niet belangrijk. Dan kun je beter 5kg minderen drukken en je borst veel beter trainen dan op alle mogelijke manieren proberen om dat gewicht omhoog te krijgen.