Yoki
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij in de gym een grote n*ger die bij het benchen ipv uitademen "TSUUUUUTTTTTT" doet. Elke keer weer stuk gaan..

Bij mij in de gym een grote n*ger die bij het benchen ipv uitademen "TSUUUUUTTTTTT" doet. Elke keer weer stuk gaan..
Opzich niks raars aan imo. mss heeft hij het uit vechtsport over genomen. Vind het nog altijd beter dan mensen die kreunen alsof ze vanachter worden genomen....
Opzich niks raars aan imo. mss heeft hij het uit vechtsport over genomen. Vind het nog altijd beter dan mensen die kreunen alsof ze vanachter worden genomen....

Instructeur(tje) die zo op het oog geen minuut serieus heeft getraind. Beetje rond dwaalt en soms in ene 1 set á 8 herhalingen ofzo een oefeningetje doet..............
Bij mij ook ... alleen is het dan de eigenaar ... die wel heeft getraind vroeger
Daniel waar train je ? Gymma a.k.a nimma?
deed deadlift.. zegt een instructrice je moet de stang niet neerleggen op de grond maar net boven de grond stoppen anders is het slecht voor je rug - okay, bedankt
![]()
? Anders rape haar
ben zelf een beginnende ecto, maar kan toch wel lachen om van die mooiboys met hun petjes die alleen bicep curls gaan doen. kom 3 x in de week en heb dezelfde kereltjes nog nooit aan de beentjes zien werken