AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ja sorry ochtendhumeur. =_=

Nee, in het algemeen vind ik het gewoon irritant als mensen commentaar geven op een oefening of techniek, omdat je meestal niet weet waar ze voor trainen.

Maar nogmaals excuses.

Een homo die in zijn hotpants komt trainen. :o

Mensen die met shakebekers met water erin komen trainen ..

Wat is daar mis mee? Ik gebruik mijn shakebeker zowel voor het shaken van creatine, whey als gewoon om water mee te nemen.

Waarom zou ik een extra drankfles kopen als ik een shakebeker heb waar je even goed water in kan doen? Ik drink water van de kraan, dus ik heb geen waterflesjes die ik kan meenemen.

Wat is daar mis mee? Ik gebruik mijn shakebeker zowel voor het shaken van creatine, whey als gewoon om water mee te nemen.

Waarom zou ik een extra drankfles kopen als ik een shakebeker heb waar je even goed water in kan doen? Ik drink water van de kraan, dus ik heb geen waterflesjes die ik kan meenemen.

+1

maar je moet toch wat te zagen hebben in dit topic :p

vandaag was er een man, die full body deed... maar hij deed alles super set, dus hij deed borst toen biceps daarna sissy squats, toen weer buik en dat 5 keer willekeurige volgorde

De uitvoering was zo slecht... squats zakte hij 5cm, bij biceps curls gooide hij gewicht omhoog, bij triceps pulldown zwaaide hij met ze armen.... toen hij klaar was 30 seconde op de fiets en hij was klaar, oh hij traint al meer dan een jaar hij ziet er nog steeds zelfde uit

Vind zelf fijner drinken uit een bidon dan een shakebeker, vind dat best dom uitzien als je van die knulletjes stoer ziet rondlopen in de gym met hun shaker :o

Heb zelf ook altijd een shaker ... drink tijdens training 2 shakers met water leeg ... scheelt je weer een extra fles drinken meenemen

En gaat vervolgens walking lunges door de gym doen met zijn hot pants. Gluurt vanuit elke hoek naar iedereen. Dafuq is this for f**got. :o :roflol:

vandaag was er een man, die full body deed... maar hij deed alles super set, dus hij deed borst toen biceps daarna sissy squats, toen weer buik en dat 5 keer willekeurige volgorde

De uitvoering was zo slecht... squats zakte hij 5cm, bij biceps curls gooide hij gewicht omhoog, bij triceps pulldown zwaaide hij met ze armen.... toen hij klaar was 30 seconde op de fiets en hij was klaar, oh hij traint al meer dan een jaar hij ziet er nog steeds zelfde uit

ben je 1cm gekrompen? :p

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:16 ----------

OT:

gevulde shakebeker meenemen en na je training een lauwe shake

me-gusta.jpg

Laatst bewerkt:
voel mezelf soms nog manlet :fuu:

shakebeker is juist k*t vergeleken met een bidon
meer moeite doen om dop open en dicht te krijgen :o

Vind zelf fijner drinken uit een bidon dan een shakebeker, vind dat best dom uitzien als je van die knulletjes stoer ziet rondlopen in de gym met hun shaker :o

Ik gebruikte al jaren een bidon, maar sinds 2 weken niet meer. In de bidon deed ik muscle protect of stay strong. Nou na een week kon ik die bidons weggooien, want ondanks het spoelen/wassen kwam er nog een graflucht uit, plus die bedrukking van B&F gaf nogal af, erg fijn als je een witte tanktop draagt.. Dus voorlopig lekker met een oude pro shaker (zonder dat metalen balletje natuurlijk), tot nu toe geen opmerking over gekregen in de gym haha.. Het zijn meestal van die skinny fat gasten die stoer met hun B&F bidon/shaker lopen, moet ik meestal wel om lachen, vooral als ze komen vertellen (aan mij en een paar gasten met een redelijk fysiek) hoeveel supplementen ze gebruiken :D

Moest laatst ook wel lachen toen ik een gesprek opving tussen een maatje en een gast met toch wel een van de beste fysieken in de gym (waaraan je overduidelijk kan zien dat hij AAS gebruikt), waarin de beste jongeman vertelde hoe weinig hij at op een dag, verder geen supplementen gebruikte, en als volwaardig anti-AAS vertegenwoordiger opperde dat hij naturel was en ''niets van die troep moet hebben'' :D Een tijdje terug was er op dit forum toevallig een foto van hem gepost door iemand..:o

Ik gebruikte al jaren een bidon, maar sinds 2 weken niet meer. In de bidon deed ik muscle protect of stay strong. Nou na een week kon ik die bidons weggooien, want ondanks het spoelen/wassen kwam er nog een graflucht uit, plus die bedrukking van B&F gaf nogal af, erg fijn als je een witte tanktop draagt.. Dus voorlopig lekker met een oude pro shaker (zonder dat metalen balletje natuurlijk), tot nu toe geen opmerking over gekregen in de gym haha.. Het zijn meestal van die skinny fat gasten die stoer met hun B&F bidon/shaker lopen, moet ik meestal wel om lachen, vooral als ze komen vertellen (aan mij en een paar gasten met een redelijk fysiek) hoeveel supplementen ze gebruiken :D
Die graflucht komt door dode melk bacteriën, even kort spoelen met kokend water en klaar. Niet te lang anders smelt het plastic.

Terug
Naar boven