AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Niet zozeer sportschool, maar heb nu al een paar ecto's gezien op school die pontificaal rondlopen met shakebekers van supplementensites.

ECTO'S he. Ik weeg 92 kg en ik zou dr nog niet mee gezien willen worden, al was ik 120 kg. Vind dat zo'n stoerdoenerij. En dan geen shakes erin, nee water. Waar ze dan de hele tijd aan sippen (want zo zien natuurlijk zoveel mogelijk mensen die beker) ****ing zielig man :roflol:

:( Op school... nice heb meestal met sport op het USC m'n shakebeker wel mee, voor drinken .. maar naar school niet :)

:roflol: stoer doen met je gratis shakebeker. Als ik al een shake mee naar school nam ging ik die altijd autistisch in me eentje ergens snel achterover klokken xD

:roflol: stoer doen met je gratis shakebeker. Als ik al een shake mee naar school nam ging ik die altijd autistisch in me eentje ergens snel achterover klokken xD

Ik vreet gewoon normaal boterhammetjes op school, een shake is echt overbodig imo. Als ik het al zou doen, zou ik het idd ook op de wc doen ofzo. Maar blijf het stoerdoenerij vinden tenzij je een massive freak bent.

Laatst bewerkt:
Tenzij

:banghead:

F*cking herkenbaar :o

Zelfde met mijn multivit en omega 3 's middags. Of zien dat er niemand in de buurt is, of stiekem naar het toilet gaan :o

Haha, ik ook met mn omega3. Terwijl t best een geaccepteerd voedingssupplement is.

Je wilt gewoon NIET die discussies krijgen met klasgenoten oid over supplementen terwijl het fitness/BB leken zijn :p kun je hun helemaal haarfijn gaan uitleggen waarom je omega 3 neemt oid xD

Niet zozeer sportschool, maar heb nu al een paar ecto's gezien op school die pontificaal rondlopen met shakebekers van supplementensites.

ECTO'S he. Ik weeg 92 kg en ik zou dr nog niet mee gezien willen worden, al was ik 120 kg. Vind dat zo'n stoerdoenerij. En dan geen shakes erin, nee water. Waar ze dan de hele tijd aan sippen (want zo zien natuurlijk zoveel mogelijk mensen die beker) ****ing zielig man :roflol:

Zit jij bij Jesse op school?

Lol, zag pas zo'n knakker, 's ochtends op het station. Rugzak om, maar Body&Fit shakebeker in z'n hand zo van: 'Kijk mij eens de bodybuildert uithangen'. Hij was denk ik 70kg bij 1,90m.

Lol, zag pas zo'n knakker, 's ochtends op het station. Rugzak om, maar Body&Fit shakebeker in z'n hand zo van: 'Kijk mij eens de bodybuildert uithangen'. Hij was denk ik 70kg bij 1,90m.

Ik neem mijn shake vaker mee naar het werk, vinden jullie dit ook stoerdoenerij? Ik werk op een verzekeringskantoor...dus niet bij de appie ofzo

Ik neem mijn shake vaker mee naar het werk, vinden jullie dit ook stoerdoenerij? Ik werk op een verzekeringskantoor...dus niet bij de appie ofzo

Er is niets mis om dat mee te nemen naar ergens en er op een normale van te.drinken, maar sommige.mensen lopen er echt mee te 'pronken'

Terug
Naar boven