AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Deadlift en squat is slecht voor je man, beter ga je gewoon 'normaal' trainen.

Als ik dan vraag wat er slecht aan is zijn ze stil :p

'Benchpress is een oefening voor de echte man.' 'Hierdoor voel ik dat ik niet in slaap moet vallen'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze doen meestal deadliften met een hollerug en komen na 6 maanden achter dat ze iets hebben verkloot

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 23:25 ----------

'Benchpress is een oefening voor de echte man.' 'Hierdoor voel ik dat ik niet in slaap moet vallen'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ecto antwoord:

Ik doe wel 200 sit ups in 20 setjes met 5 minuten rust tussen elk setje

Gast die dat zij die loopt alleen maar over bier te praten en doet geen deads en squats. Zag week geleden een gast die al 2 jaar traint met holle rug met moeite 60kg deadliften; geen intensiteit, k*tvorm, geen gains. En dan klagen dat hij niet kan groeien. Maarja... Cocaine is one hell of a drug.

Holle rug kan je ookal verkeerd doen? Buiten bolle? Meestal is ie toch juist te bol?

Damn :( Heb ze allemaal al onder controle ben alleen nog bezig met Deadlift techniek opbouwen..

Vooral om m'n eigen grappen.

Dat scheve gezicht tijdens het uitvoeren van shrugs :p

Dat scheve gezicht tijdens het uitvoeren van shrugs :p

Moet je mijn facial expressions maar eens zien tijdens het trainen. :P

Vandaag:

Zag ik 2 ecto gasten 90kg op de bench hangen, dacht ik, ohw netjes best goed, maar toen dacht ik ook, hmm is this real life? o-o en dan begon hij, en ja hoor, half reps, 10-15cm van borst af..., maar gelukkig ook een paar beren 140 en 160kg zien benchen vandaag, zoveel kan ik pas deadliften.:mad:

Terug
Naar boven