DrugsBunny
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ecto's die claimen dat ze 5000 kcal per dag eten en na een half jaar nog steeds skinny as **** zijn.

Ik ging laatst m'n broer spotten met benchpress.
Mn broer had net een setje gedaan.
Toen probeerde ik uit spot-houding het gewicht op te tillen.. kreeg hem net van zn plek af.... Toen heb ik er maar een buffe Marokaan bij gevraagd om te spotten want het had anders geen zin!
Was wel ff een grappig moment van ... #fail

Zou ik ook doenhet leukste was nog wel hoe snel hij rondkeek om te kijken wie het zagen

Belgische gym zeker=Ecto's die bang zijn om veel te eten omdat ze schrik krijgen dat ze striemen krijgen door dat extra vet en een ex-vriendin hebben van 15 jaar terwijl zij 21 zijn en terug met die ex-vrienden willen maar niet mag van haar ouders.
Die sht hoor je in onze gym. zzzz
I was like:![]()
zag laatst een of ander mietje beetje benchen, komt er zon grote gast naast staan die zn lul uit zn broek haald en dat mietje begint te swaffelen. gastje begon nog te janken ook, echt leuk
zag laatst een of ander mietje beetje benchen, komt er zon grote gast naast staan die zn lul uit zn broek haald en dat mietje begint te swaffelen. gastje begon nog te janken ook, echt leuk
dude die er met vlagen is
hoorde hem al eerder klagen bij de weegschaal dat ie niet aankwam
nu hoorde ik em klagen dat ie zelfs was afgevallen
gister deed ie preacher curls
vandaag weer..
vraag me af wat ie eet
80% mensen of meer in de gym eten waarschijnlijk slecht.
Maar weinig mensen als je zo kijkt die er echt wat vanaf weten, en diegenen die dat wel doen spot je dan meestal ook zo.