Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ecto's die claimen dat ze 5000 kcal per dag eten en na een half jaar nog steeds skinny as **** zijn.

Ecto's die bang zijn om veel te eten omdat ze schrik krijgen dat ze striemen krijgen door dat extra vet en een ex-vriendin hebben van 15 jaar terwijl zei 21 zijn en terug met die ex-vrienden willen maar niet mag van haar ouders.

Die sht hoor je in onze gym. zzzz

I was like::duh:

Vandaag iemand in de gym die echt ****ing skinny was. Da's ook niet erg verder en ik ben ook niet de breedste, maar hij ging eerst crunches doen en toen hanging leg raises en nog meer van dat soort buikspieroefeningen. Verder heb ik hem niks zien doen behalve nog wat pulldowns.

Ik ging laatst m'n broer spotten met benchpress.
Mn broer had net een setje gedaan.
Toen probeerde ik uit spot-houding het gewicht op te tillen.. kreeg hem net van zn plek af.... Toen heb ik er maar een buffe Marokaan bij gevraagd om te spotten want het had anders geen zin!
Was wel ff een grappig moment van ... #fail

Misschien handig om voortaan dubbel overhands grip te spotten ipv een bicep curl te doen :D

laatst een dude die ging dippen tussen 2 bankjes, degeen waar hij met zn armen op leunde raakte uit balans en hij viel dus, het leukste was nog wel hoe snel hij rondkeek om te kijken wie het zagen :P

even gevraagd of het ging, weer verder trainen

Was bezig met seated calf raises die staat in een hoekje..
Ging tijdens de setje even wat.water halen, kom ik tegen de barbell van de bench press op viel hij er af.. dacht nee.. hij stond echt in de weg... kwam ik weer terug laaste.setje gedaan liep ik daatna weer die stang er af...

Ik heb hele tijd gehad dat ik tegen deurstijlen aanliep omdat il zo verbreed was.

Problem?

Ecto's die bang zijn om veel te eten omdat ze schrik krijgen dat ze striemen krijgen door dat extra vet en een ex-vriendin hebben van 15 jaar terwijl zij 21 zijn en terug met die ex-vrienden willen maar niet mag van haar ouders.

Die sht hoor je in onze gym. zzzz

I was like::duh:
Belgische gym zeker=

Ja

Vandaag, biceps curls @ bench press gezien :D En bizar veel gasten met korte broek en chicken legs. Gister ook eentje, en die had ook nog slippers aan..

vandaag een gast met runningpants aan daar boven op een tekort trainingsbroekje. ziet er echt niet uit. Ook kwam ie stoer aanlopen met z'n "hoodie" op zijn hoofd en ging vervolgens als een gek staan zwaaien ofso.

dude die er met vlagen is
hoorde hem al eerder klagen bij de weegschaal dat ie niet aankwam
nu hoorde ik em klagen dat ie zelfs was afgevallen

gister deed ie preacher curls
vandaag weer..

vraag me af wat ie eet

dude die er met vlagen is
hoorde hem al eerder klagen bij de weegschaal dat ie niet aankwam
nu hoorde ik em klagen dat ie zelfs was afgevallen

gister deed ie preacher curls
vandaag weer..

vraag me af wat ie eet

80% mensen of meer in de gym eten waarschijnlijk slecht.
Maar weinig mensen als je zo kijkt die er echt wat vanaf weten, en diegenen die dat wel doen spot je dan meestal ook zo.

80% mensen of meer in de gym eten waarschijnlijk slecht.
Maar weinig mensen als je zo kijkt die er echt wat vanaf weten, en diegenen die dat wel doen spot je dan meestal ook zo.

ja klopt maar da's ook zo lache aan hem
daar heeft ie het wel altijd over tegen wie het maar horen wil
beetje droopy figuur met van die slome ogen 'sorry, ik ben een sukkel'
loopt ook heel sloom door de gym
pfff, irritant

Van die mannetjes met een mp3 speler in hun oren, straps om en een tanktopje aan die denken dat ze zo ontzettend hardcore zijn. Bodybuilders die maar tegen elkaar roepen hoe fijn een bepaalde oefening wel niet voelt, of die meer bezig zijn om in de spiegel te kijken dan hun trainingsmaat te spotten.

Lui die een wifebeaters-shirt dragen en handschoentjes aanhebben, heel tof rondlopen, en dan als ze gaan benchpressen maar 50 kilo drukken ofzo. en vervolgens meer met hun ipod bezig zijn dan met wat anders..

Terug
Naar boven