MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ja klopt maar da's ook zo lache aan hem
daar heeft ie het wel altijd over tegen wie het maar horen wil
beetje droopy figuur met van die slome ogen 'sorry, ik ben een sukkel'
loopt ook heel sloom door de gym
pfff, irritant

Train je bij MyGym?

Ik lach om mensen die teveel op andere letten en dit dan posten op een forum.

zag pas m'n buurman in de gym, 30 jaar ofzo
ik herkende hem niet, zeg normaal op straat wel gewoon hallo

pecdeck, triceps pulldown en vooral veel aandacht voor z'n blackberry
zag 'em al wat glazig staren naar me terwijl ik bezig was met de trapbar

heb em een keer of 3 gezien daar en opeens niet meer

zie ik em later weer op straat met een bruine kop, koffer en een laag uitgesneden decolleté shirt met ibizaprint
zit ie eenmaal thuis op de bank filmpjes te kijken van schuimparties tijdens z'n vakantie

vast veel wijven/mannen gepakt door z'n brute voorbereiding ...hahaha
ultimate beachboy styling

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 10:37 ----------

nope

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 10:40 ----------

Ik lach om mensen die teveel op andere letten en dit dan posten op een forum.

ben altijd redelijk gefocussed op mn training
maar soms vallen dingen op he
ff lol moment en hier posten, niks mis mee toch?

voorts lach ik om mensen die op mensen letten die op mensen letten en het hier posten
vraag me af of ze zichzelf nog wel volgen

nu jij weer, zure vriend

Een forum is ervoor bedoeld, een sportschool niet.

Hap trouwens ff :roflol:

Ik heb nog nooit ergens om moeten lachen eingelijk. Ik let er niet echt op, zou het overgens eerder triest vinden als mensen fouten maken, of het moet toevallig opvallen als er echt wat grappigs gebeurd.

gewoon nog 99 andere posters met een slappe post, kan ook he ;)

/gelul voor mij om het topic niet verder te vervuilen

Deze bitchfight is wel DBB onwaardig jongens..

Paar mafkezen die ruzie maakte over een crunch machine :p heerlijk genieten

Gewicht is natuurlijk wel belangrijk, dat vind ik zo'n vage uitspraak die soms wordt gebruikt.. Dat het niet zo hoog moet zijn dat de optimale verhouding gewicht-uitvoering verdoet wordt is wat anders.

Nja, dit zie ik in de fitness vaak genoeg. Beginnen ze pas met trainen en dan willen ze de man uit hangen terwijl ze de oefening nog eens niet onder de knie hebben ???

Mensen die een setje doen en dan supersetten met 'bezig zijn met mobiel' of lezen (ja echt).

Tuurlijk is dat setje ook weer slechte uitvoering en alles...maar goed dat is ze dan nog vergeven. Als je niet een uurtje gewoon kan trainen doe het dan niet....

Laatst bewerkt:
Wat een wijventopic.

gisteren kwam er een kerel binnen met een rugzak, deed hem open haalde zijn handschoentjes, handdoek, flesje cola en een belt er uit. deed vervolgens zn belt aan en ging dumbbell curls doen, daarna ging hij benchen lol, gooide 80kg op ging er onder liggen pakte barbell vast duwde hem omhoog kreeg hem vervolgens bijna op zn bek. stond terug recht spanden zn belt wat meer aan ging er opnieuw onderliggen deed 1 rep, stond terug recht en was hij weg hahaha

Ik heb van de week een nieuwe trend ontdekt bij onze sportschool.
Het stelletjes work-out progamma, bij de één word de vrouwelijke helft afgetuigd tijdens het squatten in de smith (dat dan weer wel)
en ligt die vervolgens misselijk te wezen terwijl de mannelijk helft vrolijk verder squat.
En vanavond zat een stelletje op de lat pulldown en werd de mannelijke helft uitgescholden voor zeikwijf omdat hij zat te zeuren
over de pijnlijke grip van de stang.

Ik heb van de week een nieuwe trend ontdekt bij onze sportschool.
Het stelletjes work-out progamma, bij de één word de vrouwelijke helft afgetuigd tijdens het squatten in de smith (dat dan weer wel)
en ligt die vervolgens misselijk te wezen terwijl de mannelijk helft vrolijk verder squat.
En vanavond zat een stelletje op de lat pulldown en werd de mannelijke helft uitgescholden voor zeikwijf omdat hij zat te zeuren
over de pijnlijke grip van de stang.

Geniaal XD, wel goede buiktraining dan je lach inhouden.
hoewel ik het in mijn homegym niet tegen hoop te komen ;p

gisteren kwam er een kerel binnen met een rugzak, deed hem open haalde zijn handschoentjes, handdoek, flesje cola en een belt er uit. deed vervolgens zn belt aan en ging dumbbell curls doen, daarna ging hij benchen lol, gooide 80kg op ging er onder liggen pakte barbell vast duwde hem omhoog kreeg hem vervolgens bijna op zn bek. stond terug recht spanden zn belt wat meer aan ging er opnieuw onderliggen deed 1 rep, stond terug recht en was hij weg hahaha

Onder het mom van less is more !!!

Terug
Naar boven