Echt wel. Passage Fitness Gent, jonge snotter die daar werkte, die ook spinning les gaf. Op de muur ging zelf zijn cv, en daar stond dan op dat hij hogeschool ... (iets met lichaam

) had gedaan. Ik viel achterover. Ik herinner me nu net dat hij in het krachtgedeelte stond te praten met een andere sporter, over de examens bij de politie. Hij wou inspecteur worden. Dit alles bewijst mijn verhaal niet, maar ik zit wel met een smile op mijn gezicht om deze ongelooflijke herinnering;
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 23:18 ----------
Ja, dat is het exact. Zeer agressieve stijl. Precies zoals Amerikaanse wagenverkopers. Heb je perfect verwoord. Verschrikkelijk. Ik herinner me dat ik eens een uur wou joggen op de treadmill en ze waren open tot 23u00. Ik was gestart om 21u45 en wou dus lopen tot 22u45/ Ze kwamen aan mijn toestel zeiken dat ze gingen sluiten binnen 10 minuten, en bla bla bla en dat ik NU moest stoppen. Ik zat zo in mijn "zone", dat ik hem heel pisnijdig zei: "als ge mijn toestel afduwt dan ga je echt iets meemaken. Ik ben klaar om 22u45 en dan vertrek ik". Nooit nog een goeiedag gehad daar, van geen enkele medewerker.
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 23:20 ----------
Ja, ik liet me weer eens gaan

Ja, ik ben daar inderdaad gaan trainen. Wist nog geen zak af van trainen; Als ik nu terugdenk aan die tijd dan denk ik echt '
what was I stupid".