Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Een beachboy die finaal door zijn rug gaat tijdens side raises. Snap dat echt niet, met een schouder-oefening door je rug gaan.

Door je rug gaan doe je niet in een keer. Meestal is het een ophoping van 'stress' in de rugwervel. Op een gegeven moment kan je dan met de kleinste beweging door je rug gaan;)

Hij denkt dat door je rug gaan alleen kan met 1000 kilo op je schouders en dat je dan dubbel klapt

Door je rug gaan doe je niet in een keer. Meestal is het een ophoping van 'stress' in de rugwervel. Op een gegeven moment kan je dan met de kleinste beweging door je rug gaan;)

Kan wel zo zijn, maar als je met side raise door je rug gaat, ben je gewoon een mong**l.

- gast van een jaar of 40, beetje mix van een foute Italiaan inclusief staartje en een net-niet Action man poppetje. Staat beetje stoer te doen in de sportschool met z'n zonnebril op ???

- van die veelal marokkaantjes (no offense) die met z'n twaalven tegelijk komen trainen, haartjes perfect in model of petje op, maar niet echt op maar gewoon beetje losjes schuin op t hoofd, want dat is stoer en dan vooral heel veel boos kijken naar anderen en onder elkaar alleen maar gein lopen te trappen

- superdudes die met een focking lekkere chick binnen komen lopen, of valt dat onder jaloezie :rolleyes:

Mensen die oefeningen veeeeelste zwaar uitvoeren en dan kijken of andere keken hoe zwaar ze het wel niet deden...

Mensen die oefeningen veeeeelste zwaar uitvoeren en dan kijken of andere keken hoe zwaar ze het wel niet deden...

Mensen die altijd alles perfect uitvoeren, mij uitlachen en vervolgens komen op de vingers tikken wat ik allemaal wel niet verkeerd doe wanneer ik een cheatperiode inbouw.

Toen ik pas weer opnieuw begon met trainen -na lange inactiviteit- een jaar geleden was er een sterk bazeke die me kwam zeggen wat ik allemaal niet fout doe, toen was hij sterker, maar nu doe ik met een goede vorm zwaardere gewichten dan hem terwijl hij nog geen meter vooruit is gegaan (door volgens mij veel te hoog trainingsvolume, steeds perfecte houding, geen afwisseling in reps, etc...).

Als ik nu een paar weken met veel te zware gewichten cheat, kijk ik naar hem om te zien of hij het heeft gezien, maar hij komt niets meer zeggen :) Moet wel pikken bij hem. Lach hem nu in mijn gedachten uit.

Mensen die altijd alles perfect uitvoeren, mij uitlachen en vervolgens komen op de vingers tikken wat ik allemaal wel niet verkeerd doe wanneer ik een cheatperiode inbouw.

Toen ik pas weer opnieuw begon met trainen -na lange inactiviteit- een jaar geleden was er een sterk bazeke die me kwam zeggen wat ik allemaal niet fout doe, toen was hij sterker, maar nu doe ik met een goede vorm zwaardere gewichten dan hem terwijl hij nog geen meter vooruit is gegaan (door volgens mij veel te hoog trainingsvolume, steeds perfecte houding, geen afwisseling in reps, etc...).

Als ik nu een paar weken met veel te zware gewichten cheat, kijk ik naar hem om te zien of hij het heeft gezien, maar hij komt niets meer zeggen :) Moet wel pikken bij hem. Lach hem nu in mijn gedachten uit.

er is een verschil tussen cheaten en een compleet verdoete form gebruiken....

ik lach om de beach boys die nu de gym weer binnen stromen en proberen het zelfde gewicht als jouw te pakken .

er is een verschil tussen cheaten en een compleet verdoete form gebruiken....

Als ik hem moest geloven was mijn vorm verdoet:

Hij: "Geen holle rug bij het benchen!"
ik: "pff, zo lang ik maar progressie maak, who cares?"
Hij:"Uwe rug zal het over dertig jaar anders wel waarderen."

Hij: "Ellebogen bij elkaar bij de skull crushers"
Ik: "kerel, mijn polsen en ellebogen kunnen zich niet in die hoek wringen."
Hij: "Dan maakt ge maar uw gewrichten kapot."

Hij: "uw oefeningen kalmer uitvoeren."
Ik: "kerel, dit is te zwaar voor mij om een langzaam tempo aan te houden. Ik wil gewoon raken aan dit gewicht. Binnen 2 weken ga ik wat lichter en beheersder trainen om 8weken er na weer te knallen."
Hij: "kunt ge evengoe ni trainen"

enz...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!

Maar een sjans nu doe ik skull crushers langzaam en beheerst met +40kg, terwijl hij nog steeds met 30kg zit te trainen - zoals een jaar geleden. Krijg geen commentaar meer. LMAO

Laatst bewerkt:
Kijk hem gewoon aan en ga verder dude!

herkenbaar, ben 2 jaar geleden altijd de beachboy andersom geweest, door alleen in de winter te trainen haha.
:D Is toch ook veel logischer, waarom zou je massaal de sportschool induiken als het eindelijk lekker weer is?

Moet ook wel lachen om die rare oefeningen die personal trainers voorschrijven. Vandaag stond er weer een jongen op één been, op een halve bol, een bal naar een trampoline te gooien.
Halve zaal moet er voor versleept en verbouwd worden.
Zal vast wel ergens voor goed zijn, maar het is echt prachtig vermaak :D

Als ik hem moest geloven was mijn vorm verdoet:

Hij: "Geen holle rug bij het benchen!"
ik: "pff, zo lang ik maar progressie maak, who cares?"
Hij:"Uwe rug zal het over dertig jaar anders wel waarderen."

Hij: "Ellebogen bij elkaar bij de skull crushers"
Ik: "kerel, mijn polsen en ellebogen kunnen zich niet in die hoek wringen."
Hij: "Dan maakt ge maar uw gewrichten kapot."

Hij: "uw oefeningen kalmer uitvoeren."
Ik: "kerel, dit is te zwaar voor mij om een langzaam tempo aan te houden. Ik wil gewoon raken aan dit gewicht. Binnen 2 weken ga ik wat lichter en beheersder trainen om 8weken er na weer te knallen."
Hij: "kunt ge evengoe ni trainen"

enz...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!

Maar een sjans nu doe ik skull crushers langzaam en beheerst met +40kg, terwijl hij nog steeds met 30kg zit te trainen - zoals een jaar geleden. Krijg geen commentaar meer. LMAO

wtf:roflol:

Zegt ie echt zovaak iets over je oefeningen dan? Zeg je dan na een tijdje niet dat hij gewoon op moet rotten?

Er was laatst zo'n gastje die cable pushdowns ging doen. Kijkt moeilijk, vraagt aan instructeur "of het apparaat kapot is". Instructeur doet zelf ook even setje en zie je vragend kijken.

De kabel lag aan de bovenkant langs het katrol in plaats van eroverheen.

Ik lach nooit in de sportschool. 100% concentratie, lachen betekend spierzwakte. Maar sommigen komen er om te lachen en te praten. Ik kom er om te trainen. Laatst nog zo'n nieuwe stagiaire die kwam voor een praatje. Sorry, geen zin in. Blijkbaar had hij dat nooit eerder gehoord aan zijn blik te zien. Serieus, ga wel sociaal doen met vrienden of op feestjes.

Hardcore jonguh!

Terug
Naar boven