Pollux
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
haha mooi zo. Je moet ze wel onder de duim houden.
Ze moeten weten wie de baas is.
te droog & -1Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha mooi zo. Je moet ze wel onder de duim houden.
Ze moeten weten wie de baas is.
te droog & -1lol ja, maar denk dat ze over een week al opgerot zijn
Standaard volk![]()
Laats was ik borst aan het trainen, toen er iemand vroeg of we af konden wisselen op t apparaat om flies mee te doen (niet peckdeck). Ik zei dat ik het wel best vond. Maar toen kwamer er tot mijn schrik ineens 5 tuinkabouters aanzetten, die allemaal bij diezelfde gozert hoorde! Dus iedereen afwisselen. Gelukkig zagen ze dat ik nogal geirriteert was en lieten ze me af en toe voor gaan.
Daarna kwam er een vent van rond de 35 aan. Dus vroegen ze waar de oefening nou precies goed voor was (oh ja, hij wilde ook omstebeurt). Hij vertelde hen dat deze oefening vooral was voor de 'buitenkant borst' en het bovenste deel van de biceps.
Verder voerden maar 2 mensen de oefening een beetje correct uit en zette ze de machine steeds in de stand terug om rear flies te doen, omdat dat volgens hun beter was dan paralel te stoppen..
daarna ben ik weg gegaan en heb ik perongelijk de water fles van een van hun meegenomen.. wel terug gebracht natuurlijk.
In sport en fitness?ik train daar nog niet mee dus ik weet het niet zeker
![]()
Maak er maar 60 van.. wacht al tijdje op zwaardere..

Vanochtend was iemand met seated cable row bezig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar hij had blijkbaar het handvat niet goed vastgemaakt. Hij begon en vloog gelijk achterover en heel de gym keek hem aan. k moest best hard lachen.
Oh wacht... ik was het
(notsrs)
Wat is dat toch met dbb de laatste tijd met die zogenaamde ''leuke'' grappen, fl**ker toch op man lul

Een skinny vrouw van 60 met een grote zonnebril op die bicep curls aan het doen was![]()

een skinny vrouw van 60 met een grote zonnebril op die bicep curls aan het doen was :d
Wat is dat toch met dbb de laatste tijd met die zogenaamde ''leuke'' grappen, fl**ker toch op man lul