Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag hoorde ik een ecto gast praten tegen een maatje van m: " ik ben allergisch voor eiwitten dus ik kan nooit van nature breed worden, daarom overweeg ik nu om een kuurtje te gaan doen want wil er toch goed uit zien van de zomer " waarop ik keihard begon te lachen en hij me boos aankeek![]()
die kleine roze dumbbells in het cardio gedeelte lach ik altijd uit
Mensen die de benen trainen op het machine voor borst.
Ecto's die in van die jaren 80 muscle shirts komen trainen. Ik vind het totaal niet erg dat ze die dingen dragen, maar eerst eens wat massa kwekenanders ziet het niet uit.

ik schop altijd zon mega kast voor ze ballen en ren dan weg om te kijken hoe langzaam hij kan "rennen", dit doe ik dagelijks

Ik draag deze vaak :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had je zo'n Turk die de mouwen van zijn T-shirt tot z'n schouders opstrookte zodat hij ook sleeveless had, wou z'n biceps showen (20-30 cm)

Levenloze.. dood is iets wat ooit geleefd heeft, alleen in mijn sportschool kruipen die kleine roze dumbbells wel over de grond.. ik trap ze altijd onder de renband maar hun grote broers ****en me dan wel eens en gaan niet omhoog als ik ze wil optillen..
....huh?

Waar haal je die Gorilla Wear hemdjes en hoe vallen ze?
Ecto mocro's die na elke set bicep curls (terrible form) hun shirt uit doen en flexen voor de spiegel..

Die lui moet je echt een 50kg dumbbell op laten vreten!
'T zal wel aan mij liggen, maar 't zijn toch vaak mensen van hetzelfde ras die zo opvallerig willen doen. 'Bescheidenheid siert een mens', is iets wat dan vaak in mij opkomt![]()