Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

vandaag hoorde ik een ecto gast praten tegen een maatje van m: " ik ben allergisch voor eiwitten dus ik kan nooit van nature breed worden, daarom overweeg ik nu om een kuurtje te gaan doen want wil er toch goed uit zien van de zomer " waarop ik keihard begon te lachen en hij me boos aankeek :D

vandaag hoorde ik een ecto gast praten tegen een maatje van m: " ik ben allergisch voor eiwitten dus ik kan nooit van nature breed worden, daarom overweeg ik nu om een kuurtje te gaan doen want wil er toch goed uit zien van de zomer " waarop ik keihard begon te lachen en hij me boos aankeek :D

....dat is debiel zelfs bij de allerlaagste normen man. Jemig.

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

die kleine roze dumbbells in het cardio gedeelte lach ik altijd uit

Je beseft je wel dat het dode voorwerpen zijn?

Ecto mocro's die na elke set bicep curls (terrible form) hun shirt uit doen en flexen voor de spiegel..

mensen die een beenoefening doen in apparaat en ondertussen ongeintereseerd om zich heen kijken met de blik,: wat doe ik hier.

Mensen die de benen trainen op het machine voor borst.

Je beseft je wel dat het dode voorwerpen zijn?

Levenloze.. dood is iets wat ooit geleefd heeft, alleen in mijn sportschool kruipen die kleine roze dumbbells wel over de grond.. ik trap ze altijd onder de renband maar hun grote broers ****en me dan wel eens en gaan niet omhoog als ik ze wil optillen..

....huh?

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Mensen die de benen trainen op het machine voor borst.

Hoe doe je dat? In een soort beval houding op je stoel zitten en dan met je voeten die handvatten drukken?

Die apparaten hebben toch zon stang dat je met de benen de gewichten al stukje omhoog kent doen als je begint. Daar zag ik er 1 setjes mee maken:D.

Ecto's die in van die jaren 80 muscle shirts komen trainen. Ik vind het totaal niet erg dat ze die dingen dragen, maar eerst eens wat massa kweken :P anders ziet het niet uit.

Bedoelen jullie van deze [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, heb wel wat ecto's @ mijn gym die zo'n ding dragen, epic fail
Daarnaast ook wat beesten die die dingen dragen en dat ziet er wel bruut uit :D

ik schop altijd zon mega kast voor ze ballen en ren dan weg om te kijken hoe langzaam hij kan "rennen", dit doe ik dagelijks

Ik draag deze vaak :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had je zo'n Turk die de mouwen van zijn T-shirt tot z'n schouders opstrookte zodat hij ook sleeveless had, wou z'n biceps showen (20-30 cm)

Ik draag deze vaak :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had je zo'n Turk die de mouwen van zijn T-shirt tot z'n schouders opstrookte zodat hij ook sleeveless had, wou z'n biceps showen (20-30 cm)

Jaaaa die dingen zijn TOP! Ik heb er inmiddels 5 liggen en draag niks anders meer in de gym. Vallen perfect, goede kwaliteit en altijd zo weer droog als ik me kapot gezweten heb. Ik heb ook wel van die monstershirts zoals hierboven beschreven, maar ondanks dat ik ze wel vul voel ik me daar toch nog niet droog genoeg voor :)

Levenloze.. dood is iets wat ooit geleefd heeft, alleen in mijn sportschool kruipen die kleine roze dumbbells wel over de grond.. ik trap ze altijd onder de renband maar hun grote broers ****en me dan wel eens en gaan niet omhoog als ik ze wil optillen..

....huh?

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Pollux. Mea culpa. Ik wilde eigenlijk nog Inanimate Objects zeggen, maar vertaalde het wat onhandig naar het Nederlands :)

Waar haal je die Gorilla Wear hemdjes en hoe vallen ze?

Ecto mocro's die na elke set bicep curls (terrible form) hun shirt uit doen en flexen voor de spiegel..

Die lui moet je echt een 50kg dumbbell op laten vreten!

'T zal wel aan mij liggen, maar 't zijn toch vaak mensen van hetzelfde ras die zo opvallerig willen doen. 'Bescheidenheid siert een mens', is iets wat dan vaak in mij opkomt :)

ectos die naar mij gaan lopen staren, als ik na bicep curls me t-shirt uitdoe om te flexen voor de spiegel.

Die lui moet je echt een 50kg dumbbell op laten vreten!

'T zal wel aan mij liggen, maar 't zijn toch vaak mensen van hetzelfde ras die zo opvallerig willen doen. 'Bescheidenheid siert een mens', is iets wat dan vaak in mij opkomt :)

je spreekt jezelf tegen lafaard,kun je een 50 kg dumbbell wel tillen

Terug
Naar boven