AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Opscheppen over de sportschool waar je traint, wat een ****ed up leven heb je dan

ja hoor, bazin ( ;) ) loopt er zelf ook, je krijgt daar prima uitleg als je maar eerlijk zegt wat je wilt of niet.

maar dat doen stoere beach boys natuurlijk niet, die kennen het allemaal naar eigen zeggen wel, tja met zon attitude zijn de instructeurs aardig snel klaar met je.... Dan red je je er ook maar mee, zolang je maar betaalt.

Ach ja, ik had het er met haar ook al over, die zie je heel vaak binnen een half jaar niet meer terug. Heb er wel even respect gegeven :D (nee niet zoals jullie direct denken :fa: )

Frank.. jij bent echt zo een kneus die denkt dat slijmen bij de gym eigenaar stoer is.

ik ook van jou schatje

omdat ik vergeten was mijn MP3 speler op te laden heb ik zonder muziek moeten trainen. Als gevolg daarvan heb ik wel een aantal zeer interessante discussies kunnen volgen waar ik echt dubbel van heb gelegen...

"Hey ik heb .... al een tijdje niet meer gezien. Nee klopt die heeft al een paar maanden niet meer getraind. Is nu een stuk kleiner geworden want hij is al dat overtollig spier kwijt"

"Van anabolen ga je dood"

Anabolen, dat is alleen maar water in je spieren. Je moet blijven gebruiken want anders verdampt dat water"

Hilarische training!

omdat ik vergeten was mijn MP3 speler op te laden heb ik zonder muziek moeten trainen. Als gevolg daarvan heb ik wel een aantal zeer interessante discussies kunnen volgen waar ik echt dubbel van heb gelegen...

"Hey ik heb .... al een tijdje niet meer gezien. Nee klopt die heeft al een paar maanden niet meer getraind. Is nu een stuk kleiner geworden want hij is al dat overtollig spier kwijt"

Anabolen, dat is alleen maar water in je spieren. Je moet blijven gebruiken want anders verdampt dat water"

Hilarische training!

:roflol:

episch

Hilarische training!
Kan ook heel gevaarlijk zijn, je zal maar aan het bench pressen zijn en je hoort iemand dat zeggen *PROESTROFLLOL* en al je spieren verslappen.

kherinner mij ook nog eentje:

kleine dikke computernerd vraagt aan de eigenaar hoeveel een benchpress kost.

eigenaar: +-500euro
nerd: wow zoveel, daar kan je al een PS3 mee kopen

gezicht eigenaar was priceless

nerd: :trollface:

kherinner mij ook nog eentje:

kleine dikke computernerd vraagt aan de eigenaar hoeveel een benchpress kost.

eigenaar: +-500euro
nerd: wow zoveel, daar kan je al een PS3 mee kopen

gezicht eigenaar was priceless

nerd: :trollface:
Waarom geloof ik dit niet :trollface:

hier nog 1

Al die mensen met better belly's in onze fitness. (schijnt wel goed te werken)

nee t is ook wel echt een heel ongeloofwaardig verhaal??

Ja bij ons ook better belly's .
Ik geloof er niet veel van.
als je van 0 cardio naar 3,4 x per week 45min gaat dan val je af ja, mits je je niet helemaal vol freet, wat de meeste wel doen

Beginners die je beschuldigen van AAS gebruik.

Vandaag een lulletje die net een week traint, is alleen maar bezig om andere te beoordelen,
ik hoorde hem zeggen tegen z'n vriendje van 50 kg ' Hij gebruikt vast anabolen ' toen ik aan het deadliften was.

Altijd lachen die sukkeltjes :p

heb je hem gelijk aangepakt?

haha mooi zo. Je moet ze wel onder de duim houden.
Ze moeten weten wie de baas is.

Ja bij ons ook better belly's .
Ik geloof er niet veel van.
als je van 0 cardio naar 3,4 x per week 45min gaat dan val je af ja, mits je je niet helemaal vol freet, wat de meeste wel doen

Er hebben er met die better belly's al 10 cm vet rond de buik verloren. Maja vind het toch allemaal wat raar :rolleyes:

Terug
Naar boven