- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) loopt er zelf ook, je krijgt daar prima uitleg als je maar eerlijk zegt wat je wilt of niet.
(nee niet zoals jullie direct denken
)omdat ik vergeten was mijn MP3 speler op te laden heb ik zonder muziek moeten trainen. Als gevolg daarvan heb ik wel een aantal zeer interessante discussies kunnen volgen waar ik echt dubbel van heb gelegen...
"Hey ik heb .... al een tijdje niet meer gezien. Nee klopt die heeft al een paar maanden niet meer getraind. Is nu een stuk kleiner geworden want hij is al dat overtollig spier kwijt"
"Van anabolen ga je dood"
Anabolen, dat is alleen maar water in je spieren. Je moet blijven gebruiken want anders verdampt dat water"
Hilarische training!

Kan ook heel gevaarlijk zijn, je zal maar aan het bench pressen zijn en je hoort iemand dat zeggen *PROESTROFLLOL* en al je spieren verslappen.omdat ik vergeten was mijn MP3 speler op te laden heb ik zonder muziek moeten trainen. Als gevolg daarvan heb ik wel een aantal zeer interessante discussies kunnen volgen waar ik echt dubbel van heb gelegen...
"Hey ik heb .... al een tijdje niet meer gezien. Nee klopt die heeft al een paar maanden niet meer getraind. Is nu een stuk kleiner geworden want hij is al dat overtollig spier kwijt"
"Van anabolen ga je dood"
Anabolen, dat is alleen maar water in je spieren. Je moet blijven gebruiken want anders verdampt dat water"
Hilarische training!
Waarom geloof ik dit nietkherinner mij ook nog eentje:
kleine dikke computernerd vraagt aan de eigenaar hoeveel een benchpress kost.
eigenaar: +-500euro
nerd: wow zoveel, daar kan je al een PS3 mee kopen
gezicht eigenaar was priceless
nerd:![]()

Ja bij ons ook better belly's .
Ik geloof er niet veel van.
als je van 0 cardio naar 3,4 x per week 45min gaat dan val je af ja, mits je je niet helemaal vol freet, wat de meeste wel doen

haha mooi zo. Je moet ze wel onder de duim houden.
Ze moeten weten wie de baas is.