AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

In!!!!!!!

Ok in Meso.

Vandaag werd het al de 4e x dat iemand aan me vroeg waarom ik warm water gebruik als ik me creatine inneem. Ik: dan lost het beter op zonder klontjes hij: oh maar dat kan toch ook mt koud water... Ik: ja, maar nu lost het beter op.. Daarna snl van onderwerp gewisseld.

En laatst moest ik een vrouw spotten met benchpress voor het eerst. I didn't know what i was doing. Moest naar beneden kijken dus leek wel of ik naar haar t**ten keek en kon de barbell niet vast houden anders raakten me handen haar borsten aan. :p

Laatst bewerkt:
Vandaag werd het al de 4e x dat iemand aan me vroeg waarom ik warm water gebruik als ik me creatine inneem. Ik: dan lost het beter op zonder klontjes hij: oh maar dat kan toch ook mt koud water... Ik: ja, maar nu lost het beter op.. Daarna snl van onderwerp gewisseld.

En laatst moest ik een vrouw spotten met benchpress voor het eerst. I didn't know what i was doing. Moest naar beneden kijken dus leek wel of ik naar haar t**ten keek en kon de barbell niet was houden ander raakten me handen haar borsten aan. :p

Lucky you

En laatst moest ik een vrouw spotten met benchpress voor het eerst. I didn't know what i was doing. Moest naar beneden kijken dus leek wel of ik naar haar t**ten keek en kon de barbell niet was houden ander raakten me handen haar borsten aan. :p

Tja andersom gezien, sta jij met je edele delen boven haar hoofd :D

Haha, idd:p

Ik weet niet of ik hier echt om moet lachen. Maar dit is wat ik vaak zie.

Mensen die van alles trainen op een dag. Bijvoorbeeld 1 setje bankdruk daarna legpress setjes met volle lockout en dan lat puldown en vervolgens nog side raises met verkeerde techniek.

of grote n*gers die om de 5 minuten ergens tegen een machine zitten te leunen +mobiel shit.En dan nog eens tegelijkertijd een gruwelijk fysiek hebben.

of grote n*gers die om de 5 minuten ergens tegen een machine zitten te leunen +mobiel shit.En dan nog eens tegelijkertijd een gruwelijk fysiek hebben.

Standaaaaaaaard.......... Gasten die af en toe een x trainen, en NIET op hun voeding letten, geen trainingsschema's ik bedoel gewoon een paar oef zonder logica, altijd uitgaan en drinken.....

Maar toch altijd een super fysiek!

Mensen die van alles trainen op een dag. Bijvoorbeeld 1 setje bankdruk daarna legpress setjes met volle lockout en dan lat puldown en vervolgens nog side raises met verkeerde techniek.

Ooit wel eens van fullbody training gehoord? :p

Meso pls provide

717607_OP-will-deliver-We-just-have-to-wait_1_jpgb75cc09dbda91df82c23f99e808326c7.jpg

Foto werkt niet.

Skinny brahs die front raises doen met een 5kg plaat verbonden door 'n ketting met 'n 2.5kg plaat.
Bij het naar boven brengen van de 5kg plaat, zwierde de andere elke rep net niet tegen hun gezicht.

Vrouwen.

Hij traint thuis dus denk niet dat je bij 'm thuis bent wezen trainen? :o En nog zonder dat hij 't weet ook.

Ik ben als "De Schim".

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 17:59 ----------

In :roflol:

Zal wel weer niks van waar zijn :mad:

...........te makkelijk dit.

te makkelijk

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 18:01 ----------

Moet zeggen, ligt er aan.
Ik lach niet om:
A: mooie vrouwen
B: mooie of lelijke vrouwen die serieus bezig zijn

.............verdomme dus dat is al snel lachen bij ons.

Terug
Naar boven