XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Tijden zijn veranderd bij ons in de gym. Na een paar maanden trainen al aan de spuit of orals. Niemand die basiskennis heeft van voeding&training, maar wel over Winny of TEST. En daar zijn er nu een heleboel van. Echt triest.

Tijden zijn veranderd bij ons in de gym. Na een paar maanden trainen al aan de spuit of orals. Niemand die basiskennis heeft van voeding&training, maar wel over Winny of TEST. En daar zijn er nu een heleboel van. Echt triest.
Gaat hier ook snel.
Heb er zelf ook aan gedacht, maar toch niet gedaan omdat ik de basiskennis en oefeningen nog niet beheers.

Eerst nog ff een paar jaar naturel doortrainen en flink eten!

Was 10 jaar geleden al gemeengoed helaas:(

Ben blij dat ik hier geen last van heb.. Tbh nog nooit iemand gezien id gym waarvan het overduidelijk is dat ze gebruiken.

Sinds gister 4 nieuwe mannen die bij ons in de gym trainen, dikke fysiek, vol tatoos en everyday is upperbody day. Hoor later van fitnessinstructeur dat deze mannen elke jaar rond deze tijd langs komen en even paar suitjes erin zetten....

Sinds gister 4 nieuwe mannen die bij ons in de gym trainen, dikke fysiek, vol tatoos en everyday is upperbody day. Hoor later van fitnessinstructeur dat deze mannen elke jaar rond deze tijd langs komen en even paar suitjes erin zetten....

Staan ze ook vaak met een mobiel in de handen?

Jup, hahah, komen jou ook bekend voor zo te horen:p

Er deed vandaag een leuk wijfie (7/10 dbb standaard) deadlift in de squatrack ofwel, iedereen draait zijn kop om, om te kijken naar die kont. Moest wel lachten

Waar ik om lach is :

Mensen die 1x op de maandag komen. (de beruchte CHEST MONDAY) maar ook echt 1x in de zoveel maanden op een maandag komen om vervolgens alles te trainen.

Waar ik om lach is :

Mensen die 1x op de maandag komen. (de beruchte CHEST MONDAY) maar ook echt 1x in de zoveel maanden op een maandag komen om vervolgens alles te trainen.

Jep. Dit plus de superhero chestbrahs die 2-3 maanden voor de zomer komen trainen en je ze na de zomer niet meer ziet.

• Like
Waarderingen: mat

Idd, ik hoor de woorden cycle en test-e/primo zoiets heel vaak laatste tijd XD.

roid aapjes met zo'n string tank top en een rug vol backne littekens

2 gasten van half de 20 die aan het bankdrukken waren, eerste setje met stang(20kg), daarna 2 x 2,5 kilo en set 3 2 x 5kilo. Bij het derde setje werd en nog gespot ook....persoonlijk zou ik dan maar een andere hobby kiezen denk ik...

Ik denk dat er genoeg zijn die zo zijn begonnen:)

Terug
Naar boven