AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Als je een pot kwak onder je kussen legt komt de kwakfee 's avonds langs om je zwaan te waxen.

idd...

The_Tooth_Fairy_Dwayne_Johnson.jpg

Nav "Wat vind jij irritant in de sportschool?"

Gisteren in de gym ecto tegen ectovriend: "Ja ik train maar 1x per week anders wordt ik meteen zo groot he" :lol:

En even later (echt mega super duper) ecto op de decline bank: "Bij deze oefening draaid alles om techniek!" paktie 65kg, pakt die bar van de rails en die bar pleurt zo omlaag tegen zen borst :D En die vrienden van hem echt serieus van wooo je had hem bijna :D

Ik weet zeker dat er elke dag van deze dingen gebeuren, waar lach jij om (of heb je om gelachen) ?:)

Ovosnovo, hij trapte bijna in een koeievlaai op de weide toen, hihihiiii

OT:

Wij hebben om de gym best veel mocro's, helemaal niets mis mee want de meeste zijn gewoon normaal en gefocussed aan het trainen. Maar er zijn 3 van die ventjes die altijd samen komen, 1 die hard ecto, 1 hard ecto en 1 ecto. De middelste, de hard ecto, die heeft dus ALTIJD zijn mond open staan. Nu ziet hij er al niet zo slim uit, maar ik lach me echt helemaal suf als die gozer mij aankijkt of een oefening doet oid. MET mond open :D En ik moet me dan zo ontzettend inhouden wil ik niet naar hem toelopen en zeggen dat hij beter zijn mond dicht kan houden ipv open, omdat hij er met dichte mond al dom genoeg uitziet.

Sinds kort hebben we ook een wat oudere man die met zijn zonen meegaat, vroeger veel getraind en echt zo'n pezig typje. 62 jaar is ie geloof ik, laatst even mee staan praten omdat hij een spotter nodig had. Every Day is Chest day bij deze man haha. En schreeuwen dat hij doet als hij 110KG bencht met een halve ROM. Overigens wel respect voor deze man dat hij nog meegaat met zijn zonen 3-4x per week op 62 jarige leeftijd!

Verder is het eigenlijk helemaal niet zo grappig bij ons in de gym :(

Bij ons loopt er sportschool medewerker ook wel eens een half uurtje op de loopband, en die loopt echt als een mong**l. Helemaal met z'n hoofd meebewegen, en dan met die lange armen van hem.

Het is net een chimpansee! Volgende keer zal ik eens kijken of ik een filmpje kan maken :D

Ik lach om die mensen die je 'spot' willen bij het benchen, dan een 1/2 beweging maken en kennelijk al veel hulp nodig hebben bij de 1e herhaling.

En als kers op de taart naderhand vragen of je veel hulp hebt gegeven.....'neh...viel wel mee'. :-D

Heb ik ook al meegemaakt en daarna nog gewicht bijsteken.:headbang:

Ik zelf sport bij ons op de universiteit.
Waar de eerste keer dat ik binnenliep dacht YESSS 3 squat rekken.
Maar dag later er achter kwam dat iedereen daar dus met free weights traint, jammer jammer...

Maar OT

Wij hebben dus daar echt paar van die gasten lopen die echt teveel Zyzz filmpjes hebben gekeken.
Bedoel ja die gast was grappig, maar wees jezelf, want nu zitten ze hele tijd in de spiegel te kijken half flexend met hun bijna getuite lipjes, terwijl ze de haartjes strak trekken...

Waar gaat het heen waar gaat het heen :( denk ik diep van binnen, terwijl ik met een scheve lach en hoofdschuddend me training voortzet

Een beta die met een halter naar boven ging om vervolgens bij het cardio gedeelte waar de dames zitten te curlen :p het is ook nog erg smal daar dus je kon er niet omheen

ging helemaal kapot van binnen

Twee gasten die aan het benchpressen waren in de smith machine, waarbij de één de ander aan het spotten was op 30 kg...

Een andere vent die aan het benchpressen was op 60 kg en dit totaal niet aankon. Hij probeerde het nog wel 2x maar bij de 3x keer kreeg hij die halter op zn smoel.

Een Indo die bicep curls met 5 kg dumbbells doet en rondloopt alsof die Arnold is. Ziet er best lachwekkend uit.

2 gasten van half de 20 die aan het bankdrukken waren, eerste setje met stang(20kg), daarna 2 x 2,5 kilo en set 3 2 x 5kilo. Bij het derde setje werd en nog gespot ook....persoonlijk zou ik dan maar een andere hobby kiezen denk ik...

IxyyxxxyyyyIxxxyyyzI, lachte me kneuter er af.

Hij weet overigens nog niet dat ik hem gespot heb. Pics en vids volgen.

Terug
Naar boven