Carlito1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de beroemde borst-bicep boys die 3x in de week komen en alleen maar borst en biceps trainen.

Vandaag gebeurd...
Wou gaan squatten, squatrek bezet. Ik vraag die gast......moet je nog veel setjes? (Hij was bezig met lichte overhead press). Zegt ie.......ik ben bijna klaar, MAAR................ik ga hierna nog biceps curls doen.
Ikke:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deed er vandaag 1tje in de bench.. Stang met aan beide kanten 5 kg.. ****ing hond.
Zulke mensen begrijpen het nooit idd, wij hebben 7 stangen liggen waar je mee kan curlen, maar nee hoor mensen doen het liever toch in de squatrek of benchpress..
Basic Fit nog wel
Ik zou ook rustig zeggen dat daar het rekje met bars voor is en op tyfen. Als er speciaal bars voor zijn, moet je echt niet een apparaat gaan gebruiken waar hij niet voor is gemaakt.. Maar kan ook zo reageren omdat ik een kort lontje heb nu![]()

Ze denken dat olymp. bar geeft meer biceps groei dan EZ-barZulke mensen begrijpen het nooit idd, wij hebben 7 stangen liggen waar je mee kan curlen, maar nee hoor mensen doen het liever toch in de squatrek of benchpress..

Ze denken dat olymp. bar geeft meer biceps groei dan EZ-bar
Pak dan die bar......en curl lekker ernaast ofzo! NEEEEEEE....hij moet per se IN DE squat rack blijven!
Goed dat ze dit denken, want dit is ook zo. Mark Rippetoe heeft hier een filmpje over gemaakt..

Ze denken dat olymp. bar geeft meer biceps groei dan EZ-bar
Pak dan die bar......en curl lekker ernaast ofzo! NEEEEEEE....hij moet per se IN DE squat rack blijven!
rechte bar geeft grotere activiteit in biceps dan een EZ.
maar een oly geeft geen grotere activiet dan een 30mm bar.
maar van curlers in het squat rek moet je je niets van aantrekken en gewoon gaan squatten.
Mensen die een shake drinken TIJDENS het trainen. LOL