Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Afgelopen week iemand bezig gezien op de pulldown machine (met steekgewichten).
Die man die kon het wel eens zwaar hebben, eigenlijk had ik t moeten filmen. De houding, het gezicht. Ik dacht nog even en die man die poept zich in zijn broek. Ik kon het niet laten tussen mijn setjes door even te spieken hoe hij met dat ding in gevecht was. Juiste uitvoering was ver te zoeken ook.

mensen die filmen omdat iemand het moeilijk heeft , not even once.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ipv van voorarmen op het zwarte z'n handen ertegen en dan duwen...

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 16:57 ----------

Afgelopen week iemand bezig gezien op de pulldown machine (met steekgewichten).
Die man die kon het wel eens zwaar hebben, eigenlijk had ik t moeten filmen. De houding, het gezicht. Ik dacht nog even en die man die poept zich in zijn broek. Ik kon het niet laten tussen mijn setjes door even te spieken hoe hij met dat ding in gevecht was. Juiste uitvoering was ver te zoeken ook.
Ben je nu weer met xyzyx aan het lachen... :(

Volgende keer mag je hem ook spotten hoor. De kleine vlegel kan wel wat hulp gebruiken.

Volgende keer mag je hem ook spotten hoor. De kleine vlegel kan wel wat hulp gebruiken.

Ja dat doe ik ook altijd , de houding zoals op de foto voelt niet zo goed zoals het zal doen als een pec flye.

Te bedenken redenen:
Hij kan op die manier meer kracht zetten
Hij krijgt op die manier meer gevoel met de spier
Hij vind het fijner
Denkt dat het zo hoort

Edit: Vind het persoonlijk ook fijner om met m'n handen te duwen ipv m'n ellebogen.

Zo verschrikkelijk herkenbaar dit !
Overigens zitten er best mooie cougars bij, dus kan nu ook weer niet zeggen dat ik het erg vind.
Soms vraag ik zelfs of er iemand zin heeft om die oefening te doen ter motivate van mijn legextension. Als soort indirect, LAT-spotter

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:15 ----------

Op 1 apparaat ?

Haha, nee gewoon met dumbbells en buikspieroefeningen ook zelfde snelheid

welke dwarsbalk? gewoon een balkje onder de tenen leggen

Wij hebben de oerversie incl. roest van wat in de spoiler staat.
Bij ons zit die dwarsbalk iets lager zodat je er op kan gaan staan.
Normaal deed ik de staande calf raises in de smith vanwege m'n slechte balans, maar ik ga van de week toch alleen maar LB doen dus dan probeer ik jou versie met balkje/schijf ook meteen uit.

Mensen die zwaar kreunend en met een gezicht op standje oorlog bezig zijn met assistance oefeningen.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 10:02 ----------

Ik doe hem altijd met gestrekte armen, dan kun je geen kracht zetten met je handen en onderarmen.

Wij hebben de oerversie incl. roest van wat in de spoiler staat.
Bij ons zit die dwarsbalk iets lager zodat je er op kan gaan staan.
Normaal deed ik de staande calf raises in de smith vanwege m'n slechte balans, maar ik ga van de week toch alleen maar LB doen dus dan probeer ik jou versie met balkje/schijf ook meteen uit.

Ik zie het ja. Hoe wij ze hier altijd doen is wel in een powerrack. en daar zitten dan geen uitsteeksels aan de "palen"

Unrack dus de barbell als ik op een balkje sta met mn tenen en dan tegen het rack aanleunen met de bar in je nek en zo de calf raise beweging maken.

Terug
Naar boven