Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja, en dan nog eens 15 graden naar beneden vanaf armen gelijk met schouders XD
Begrijp er ook echt geen zak van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, en dan nog eens 15 graden naar beneden vanaf armen gelijk met schouders XD

Was in de eerste week van januari ongeveer:
Veiligheidsklippen op de smithmachine bar
Want stel dat de gewichten eraf glijden.

Nou ik kom er eerlijk voor uit dat ik ook veiligheids "klippen" op een smithmachine gebruik.....
Als jullie zwaar(der) zouden trainen dan merk je dat ook de stang kan gaan buigen en de schijven dus naar buiten schuiven.. Soms de ene kant meer dan de andere, dit is vervelend ivm de balans. Nog erger is als zo'n schijf eraf pleurt..
Schiet me net te binnen dat het ook afhankelijk is van de dikte van de stang in de Smithmachine..

ik weet niet hoe die machine heet, maar die voor de schuinebuikspieren.Mensen die voordat ze gaan sporten de lift naar boven nemen omdat ze anders moe worden.

Of een peuk staan te roken voordat ze naar binnen gaan![]()
echt verschrikkelijk dit.
Onze gym is nu sinds 1/1.5 jaar verhuisd naar een grotere locatie, nu hebben ze een terras boven het water waar haast nooit iemand zit, maar er is een stelletje, met kinders erbij die elke zaterdag na het sporten lekker zware shag gaan zitten roken, precies wanneer ik kt aan het doen ben met die strontlucht die de hele gym doortrekt.

Yep yep.... F##k ik haat rokers....
Lopen ze door de sportschool met die stank in hun kleding of die stank hangt gewoon nog om hun heen...
Of vrouwen waar die stank gewoon in hun haar zit, en dan nemen ze wel kauwgom voor de stank uit hun moffo, maar dat helpt niet trut, jij/jullie blijven stinken!

Yep yep.... F##k ik haat rokers....
Lopen ze door de sportschool met die stank in hun kleding of die stank hangt gewoon nog om hun heen...
Of vrouwen waar die stank gewoon in hun haar zit, en dan nemen ze wel kauwgom voor de stank uit hun moffo, maar dat helpt niet trut, jij/jullie blijven stinken!
zo erg vind ik het nou ook weer niet, maar tijdens het trainen is het gewoon irritant.
ik lach trouwens tegenwoordig ook om het tegenwoordige Obese bij ons in de gym.
ze willen die tv show een beetje nadoen en houden dan bij hoeveel kg ze samen zijn afgevallen, dit is een groepje van 8 tot 12 mannen en vrouwen die na de training in de zitruimte gaan zitten en allemaal een bakje kwark gaan eten. 12 dikke mensen bij elkaar is gewoon grappig.