Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Was in de eerste week van januari ongeveer:

Veiligheidsklippen op de smithmachine bar
Want stel dat de gewichten eraf glijden.

ik zie bijna elke week wel iemand die veiligheidsklippen op de T-Bar row doet

Nou ik kom er eerlijk voor uit dat ik ook veiligheids "klippen" op een smithmachine gebruik.....
Als jullie zwaar(der) zouden trainen dan merk je dat ook de stang kan gaan buigen en de schijven dus naar buiten schuiven.. Soms de ene kant meer dan de andere, dit is vervelend ivm de balans. Nog erger is als zo'n schijf eraf pleurt..
Schiet me net te binnen dat het ook afhankelijk is van de dikte van de stang in de Smithmachine..

"Ik neem geen proteïne shakes anders word ik ook zo"(wijst naar mij)

Sigh.

Nou ik kom er eerlijk voor uit dat ik ook veiligheids "klippen" op een smithmachine gebruik.....
Als jullie zwaar(der) zouden trainen dan merk je dat ook de stang kan gaan buigen en de schijven dus naar buiten schuiven.. Soms de ene kant meer dan de andere, dit is vervelend ivm de balans. Nog erger is als zo'n schijf eraf pleurt..
Schiet me net te binnen dat het ook afhankelijk is van de dikte van de stang in de Smithmachine..

Tot 120KG buigt die van ons iig niet door. Train alleen Traps in de Smith, verder doe ik er niks mee..

Net in de sportschool, kerel die altijd breed loopt maar niks voorstelt en continue in de spiegel naar zichzelf kijkt. Loopt al kijkend in de spiegel naar de machine fly toe waarbij die vervolgens vol zijn kop stoot omdat dat ding overdwars stond (wat je beet pakt kan je verstellen) :roflol:

Wauw, vanmiddag was het vrij rustig in het free weight zone. Opeens verplaatsen 3 debielen alle bankjes uit de free weight zone, om daarna de hele ruimte bezet te houden door op een rijtje supersets push-ups, ''mountain climbers'' en jumping jacks te doen.. :rolleyes:

:D
Zoooo veeeel gastten die nonstop in de spiegel kijken... Mooiste is als ze denken dat zij het stiekum doen en niemand hun door heeft... Man o man... r**ards!
Als je testo zet word je wel spiegelgeil.. Verdenk dan ook iedereen die nonstop zichzelf bewonderd in de spiegels..

Ontopic: dikke wijven die "fitnessen" het meeste van de tijd zitten in/op apparaat/machine en praten..
En als ze een oefening proberen uit te voeren bijvoorbeeld voor de buikspieren.... Dat op het moment dat er weerstand komt, dat ze dan stoppen en teruggaan :) ik weet niet hoe die machine heet, maar die voor de schuinebuikspieren.

Laatst ook 2 dikke vrouwen kwamen met de auto (vrachtauto) naar de sportschool.. Hindernis 1 de ronde trap naar boven toe... Ik ga net weg, hindert zo'n zee koe mij, omdat zij zo nodig de snelste en kortste weg naar boven moet nemen.. De binnenkant van die ronde trap.. Das voor de mensen die weggaan.. Menn ze zuchtte het uit! Die sportievere big nam gelukkig wel de buitenkant en was niet buiten adem..

• Like
Waarderingen: Vonk
Mensen die voordat ze gaan sporten de lift naar boven nemen omdat ze anders moe worden.

Het liefst kijk ik de gehele training in de spiegel, het liefst nog een fapsessie erbij ook. Jammer dat ik ook af en toe "setjes" moet doen :(

Of een peuk staan te roken voordat ze naar binnen gaan :roflol:

echt verschrikkelijk dit.
Onze gym is nu sinds 1/1.5 jaar verhuisd naar een grotere locatie, nu hebben ze een terras boven het water waar haast nooit iemand zit, maar er is een stelletje, met kinders erbij die elke zaterdag na het sporten lekker zware shag gaan zitten roken, precies wanneer ik kt aan het doen ben met die strontlucht die de hele gym doortrekt.

echt verschrikkelijk dit.
Onze gym is nu sinds 1/1.5 jaar verhuisd naar een grotere locatie, nu hebben ze een terras boven het water waar haast nooit iemand zit, maar er is een stelletje, met kinders erbij die elke zaterdag na het sporten lekker zware shag gaan zitten roken, precies wanneer ik kt aan het doen ben met die strontlucht die de hele gym doortrekt.

Ik zou daar gewoon wat van zeggen... Roken doe je maar ergens anders maar niet in/op/bij sportschool.
Ik rook zelf ook, maar hou hier zeker rekening mee ;)

Yep yep.... F##k ik haat rokers....
Lopen ze door de sportschool met die stank in hun kleding of die stank hangt gewoon nog om hun heen...
Of vrouwen waar die stank gewoon in hun haar zit, en dan nemen ze wel kauwgom voor de stank uit hun moffo, maar dat helpt niet trut, jij/jullie blijven stinken!

Laatst bewerkt:
Lopen ze door de sportschool met die stank in hun kleding of die stank hangt gewoon nog om hun heen...
Of vrouwen waar die stank gewoon in hun haar zit, en dan nemen ze wel kauwgom voor de stank uit hun moffo, maar dat helpt niet trut, jij/jullie blijven stinken!

Hahaha so much frustration :D

zo erg vind ik het nou ook weer niet, maar tijdens het trainen is het gewoon irritant.

ik lach trouwens tegenwoordig ook om het tegenwoordige Obese bij ons in de gym.
ze willen die tv show een beetje nadoen en houden dan bij hoeveel kg ze samen zijn afgevallen, dit is een groepje van 8 tot 12 mannen en vrouwen die na de training in de zitruimte gaan zitten en allemaal een bakje kwark gaan eten. 12 dikke mensen bij elkaar is gewoon grappig.

zo erg vind ik het nou ook weer niet, maar tijdens het trainen is het gewoon irritant.

ik lach trouwens tegenwoordig ook om het tegenwoordige Obese bij ons in de gym.
ze willen die tv show een beetje nadoen en houden dan bij hoeveel kg ze samen zijn afgevallen, dit is een groepje van 8 tot 12 mannen en vrouwen die na de training in de zitruimte gaan zitten en allemaal een bakje kwark gaan eten. 12 dikke mensen bij elkaar is gewoon grappig.

Helemaal als ze allemaal een bak kwak naar binnen gaan zitten werken :roflol:

Dikkertjes die komen trainen zoals gisteren en dan op de legextension een beetje zitten geeuwen en sms'en.

Ja, zo ga je er komen hoor!

Terug
Naar boven