Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoel omtrek 30 cm

Iedereen met zelfverzonnen oefeningen..
Meisjes die eigenlijk de ab/adductor willen doen, maar omdat de leg curl en de leg extension hier haaks op staan, deze bewust niet doen omdat je ze dan recht in de poes kunt kijken..
cougars die om dezelfde reden juist in deze apparaten gaan zitten op het moment dat je er bezig bent met de leg curl of leg extension..

Iedereen met zelfverzonnen oefeningen..
Meisjes die eigenlijk de Ab/Adductor willen doen, maar omdat de Leg Curl en de Leg Extension hier haaks op staan, deze bewust niet doen omdat je ze dan recht in de poes kunt kijken..
Cougars die om dezelfde reden juist in deze apparaten gaan zitten op het moment dat je er bezig bent met de Leg Curl of Leg Extension..
Gister twee dames die synchroon aan het trainen waren![]()
Zo verschrikkelijk herkenbaar dit !
Overigens zitten er best mooie cougars bij, dus kan nu ook weer niet zeggen dat ik het erg vind.
Soms vraag ik zelfs of er iemand zin heeft om die oefening te doen ter motivate van mijn legextension. Als soort indirect, LAT-spotter

Twee dudes die calf raises deden in het squatrek (srs)
2 paki's die altijd samen trainen. De ene is een kleine dikkerd (naar het schijnt juiced hij) die veel sterker is dan z'n partner (natty). Zit z'n vriend altijd te pushen tot de tranen in z'n ogen springen. Woensdag zat hij echt te wenen bij sommige oefeningen omdat hij niet meer kon en de dikkerd hem echt dwong. Pakt regelmatig z'n dumbbells vast in het midden van een rep om ze goed te leggen... Eigenlijk wel zielig voor die ene.
En pec deck met de handen... (kan er hier een reden voor zijn?)

Ik probeer ook altijd zo hard mogelijk te gaan. Maar je ziet hem gewoon beetje per beetje afsterven.

Ik probeer ook altijd zo hard mogelijk te gaan. Maar je ziet hem gewoon beetje per beetje afsterven.
Iemand een antwoord op het "pec dec met je handen"-verhaal?
Iemand een antwoord op het "pec dec met je handen"-verhaal?