AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

hammer curls

Gastjes die nog maar een jaartje trainen, zich 0.0 van voeding aantrekken maar wel al met hun 2de kuur winny bezig zijn.

Gastjes die nog maar een jaartje trainen, zich 0.0 van voeding aantrekken maar wel al met hun 2de kuur winny bezig zijn.

Ja dit zie ik ook vaak de laatste tijd. Ik hoor echt hele tijd namen zoals paar weken deca , winny, TREN (te vaak gehoord). En dat zijn mensen waarvan je nog kan zeggen train maar nog een paar jaar naturel.

Zo zie je maar dat het verkrijgen van een "ideale" lichaam een obsessie is bij velen.

Dit dus. En 0,0 van trainen afweten

Inderdaad, dat ook nog.

Ja dit zie ik ook vaak de laatste tijd. Ik hoor echt hele tijd namen zoals paar weken deca , winny, TREN (te vaak gehoord). En dat zijn mensen waarvan je nog kan zeggen train maar nog een paar jaar naturel.

Zo zie je maar dat het verkrijgen van een "ideale" lichaam een obsessie is bij velen.

Ik vraag mij af wat daar dan ooit van komt? Gaan ze heel hun jonge leven blijven kuren? Wat ze hebben de discipline gewoon niet om zelf iets te bereiken en bij te leren.

Eens ze stoppen is het bye-bye met de gains.

Moet altijd wel lachen om die 'personal trainer' bij ons in de gym. Is niet verbonden aan de sportschool maar 'begeleidt' een aantal mensen die bij ons trainen. Hij heeft standaard een Mickey Mouse heuptasje om (true story), hangt half onderuit op een van de benches, zit te bellen en te smsen en laat z'n 'klanten' (vraag me af of ze 'm moeten betalen) de meest uiteenlopende exercises doen, ook nog vaak compleet verkeerd uitgevoerd. Ik zie ook 0,0 progress bij deze mensen.

Moet altijd wel lachen om die 'personal trainer' bij ons in de gym. Is niet verbonden aan de sportschool maar 'begeleidt' een aantal mensen die bij ons trainen. Hij heeft standaard een Mickey Mouse heuptasje om (true story), hangt half onderuit op een van de benches, zit te bellen en te smsen en laat z'n 'klanten' (vraag me af of ze 'm moeten betalen) de meest uiteenlopende exercises doen, ook nog vaak compleet verkeerd uitgevoerd. Ik zie ook 0,0 progress bij deze mensen.

Pics van de personal trainer met Mickey Mouse heuptasje om half onderuit op een bench or didn't happen.

Haha ik zal het volgende keer eens proberen.

Een vrouw die vandaag zei; ik ben bezig met afvallen, (Forse vrouw) ik eet nu ongeveer 500 cal. op een dag.

Saay Whaaat?

Zelfs op Guantanamo bay eten ze nog meer dan 500 kcal :eek:

Haha, ik wilde er nog wat van zeggen. Maar het was echt zo´n betweter die dan gelijk wilt hebben en je een discussie van 2 uur krijgt.

Dus dacht. Laat maar gaan, die komt er morgen wel achter :)

Daar heb je er helaas behoorlijk veel van.

Ach ja, mensen kopen graag een beter lichaam. Er zelf voor werken kost moeite. Een slechte PT is een mooie manier om in deze behoefte te voorzien. Achteraf kan je als je geen resultaat boekt de PT nog de schuld geven ook, ligt natuurlijk niet aan je eigen minimale inspanning.

Een vrouw die vandaag zei; ik ben bezig met afvallen, (Forse vrouw) ik eet nu ongeveer 500 cal. op een dag.

Saay Whaaat?

Cambridge 500?

Dat zei ze er niet bij. Maar 't lijkt er wel op.

Vandaag zo'n vent die een heel zak chalk bij zich had voor een 30 kg dumbbell row

Terug
Naar boven