MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ja man, ben 1 en al frustratie.. (maar ik rook niet).
Ben blank, slechte genetics, ik groei niet, lichamelijk takel ik sinds mijn 21ste al af, heb nooit een studie genoten, dus heb geen papiertje voor een goed betaalde baan, ik haat rokers en andere stinkende mensen in de sportschool, ik ben gefrustreerd omdat ik nooit iets begrijp van o.a. Bigxxl en Ymir....

YES !

Op huidskleur na eindelijk mijn tegenpool gevonden !

Moet altijd wel lachen om die 'personal trainer' bij ons in de gym. Is niet verbonden aan de sportschool maar 'begeleidt' een aantal mensen die bij ons trainen. Hij heeft standaard een Mickey Mouse heuptasje om (true story), hangt half onderuit op een van de benches, zit te bellen en te smsen en laat z'n 'klanten' (vraag me af of ze 'm moeten betalen) de meest uiteenlopende exercises doen, ook nog vaak compleet verkeerd uitgevoerd. Ik zie ook 0,0 progress bij deze mensen.

Haha ik weet precies wie je bedoelt. En die mensen die bij hem trainen sporen meestal ook niet helemaal.

Ik lach om een zogenaamde fysiotherapeut die iedere oefening met 30% van de ROM uitvoert. Mij vroeg hij een aantal jaren terug "van wie heb jij dat schema..?" (bedoelde hij negatief)
Hij ziet er nu hetzelfde uit (gewoon slecht) en ik ben 20 kg vooruit gegaan ;D

Edit: dubbelpost. Kan niet verwijderen.

Hier ook zo'n stagiair die denkt dat hij 'personal trainer 'is.. Dat joch doet een MBO opleiding sport & bewegen, met de ambitie om personal trainer te worden en een eigen gym te openen. Tot zover zou je denken, goed toch, maar dat joch doet werkelijk alsof hij de next Chestbrah is zo arrogant. Komt werkelijk geen zinnig woord uit, oefeningen voert hij uit met veel te veel gewicht en beveelt alle gasten die hij begeleidt of hem om advies vragen hetzelfde te doen. Tot zover zou je ook denken, geen probleem als hij een buffel is, maar hij is 65kg bij 1.80m. Dat joch snapt echt niet dat hij de clown van de gym is. Het gaat natuurlijk een keer fout in de gym, buiten de gym had hij al een blauw oog te pakken.. :roflol:

Oja, en het mooiste, statusupdate op zijn Facebook:
RguqYka.png

FITNNIS

Pics or it didn't happen:
tKSbB3S.jpg

Laatst bewerkt:
de handschoentjes ook :D

hahaha.... het zou je kind maar zijn

Hier ook zo'n stagiair die denkt dat hij 'personal trainer 'is.. Dat joch doet een MBO opleiding sport & bewegen, met de ambitie om personal trainer te worden en een eigen gym te openen. Tot zover zou je denken, goed toch, maar dat joch doet werkelijk alsof hij de next Chestbrah is zo arrogant. Komt werkelijk geen zinnig woord uit, oefeningen voert hij uit met veel te veel gewicht en beveelt alle gasten die hij begeleidt of hem om advies vragen hetzelfde te doen. Tot zover zou je ook denken, geen probleem als hij een buffel is, maar hij is 65kg bij 1.80m. Dat joch snapt echt niet dat hij de clown van de gym is. Het gaat natuurlijk een keer fout in de gym, buiten de gym had hij al een blauw oog te pakken.. :roflol:

RguqYka.png

FITNNIS

tKSbB3S.jpg

Zelfs ik ben buffer :roflol:

Moet ook nog uit de kast komen...
Maar hij is dus erg arrogant en zelfverzekerd..... Hmm te veel testosteron in zijn lijf...

Denk dat hij te veel pik zuigt en slikt... En veel in zijn bil laat prikken uhh tussen zijn billen laat nemen en vol laat spuiten..

Nog een foto voor de lolz, dat soort onzin plaatst hij dus allemaal op zijn Facebook :rolleyes: Hij is wel redelijk droog, maar wat koop je ervoor hè: ''Abs on a skinny guy..''

z2Ahq5O.jpg

Moet ook nog uit de kast komen...
Maar hij is dus erg arrogant en zelfverzekerd..... Hmm te veel testosteron in zijn lijf...

Denk dat hij te veel pik zuigt en slikt... En veel in zijn bil laat prikken uhh tussen zijn billen laat nemen en vol laat spuiten..

duss..
laat bryce het maar niet lezen

--wrong post--

RguqYka.png

FITNNIS

tKSbB3S.jpg

Nog een foto voor de lolz, dat soort onzin plaatst hij dus allemaal op zijn Facebook :rolleyes: Hij is wel redelijk droog, maar wat koop je ervoor hè: ''Abs on a skinny guy..''

z2Ahq5O.jpg

Hey waarom upload jij foto's van mij?
BEN JIJ GEK?!

Iemand die aan het deadliften is, met de stang continu langs zijn schenen gaat en vervolgens staat te vloeken dat het zo'n pijn aan zijn schenen doet :roflol:

Ik moet altijd lachen om een stelletje bij mij op de sportschool.. Net Barbie en Ken. Om de zoveel tijd gaat meneer even bij mevrouw kijken of alles goed gaat met haar, terwijl ze niets anders doet dan een beetje mooi zijn (bang om te zweten I guess, stel je voor dat je make-up uitloopt). En meneer loopt altijd door de sportschool alsof hij de meest afgetrainde man van de wereld is, en dat met toch wel een best buikje.

Terug
Naar boven